ik niet ik wou popster worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik niet ik wou popster worden
BeSen schreef:rienne schreef:Ik wilde altijd met paarden of andere dieren werken. Heb achter mijn VMBO dus paardenhouderij welgeteld 1 jaar gevolgd, vond er geen reet aan
Toen overgestapt op boekhouden en heb hier mijn diploma's voor behaald. En je raad nooit wat voor werk ik nu doe
Ik werk in een slagerijSuper leuk werk, ik kom graag onder de mensen en dat gebeurt hier.
Ik dacht echt hier komt het... Ze werkt toch in de paardennee dus

. 
Wilde altijd iets met dieren gaan doen, diploma gehaald voor dierenartsassistente en heb nu bijbaantje bij fantastische kliniek. Verder studeer ik verder in de luchtvaartsector.
Later wist ik vooral dat ik iets voor de maatschappij wilde doen. Na het vmbo heb ik mijn havo diploma gehaald. Daarna ben ik begonnen aan de hbo-opleiding bestuurskunde en overheidsmanagement. Toen begonnen met werken bij een gemeente en gelijk weer begonnen aan een master bestuurskunde in de avond. Inmiddels ben ik beleidsmedewerker veiligheid en bijna (lees volgende week
) afgestudeerd. Ik ben heel blij met de keuzes die ik heb gemaakt. Ik heb natuurlijk nog wel dromen maar voor nu ben ik heel blij met mijn baan.

(ben nu 17)
Guinevere schreef:Ik doe werk wat ik verschrikkelijk vind, maar toch heb ik geen spijt. Ik heb fijne collegas, een fantastisch rooster en het verdient erg goed. Soms denk ik er wel eens over om iets anders te doen, maar zo'n mooi rooster krijg ik waarschijnlijk nooit meer dus voorlopig ga ik nog wel even door.
Als ik op de manege zou werken, zou ik zeker meer lol in mijn werk hebben, maar daar zou ik zoveel voor op moeten geven. Nu heb ik een eigen paard, dure hobbies, een eigen huis, ga veel op vakantie, etc. Geld maakt niet gelukkig, maar de dingen die ik met mijn loon bekostig wel hoor!
Echter kwam ik er in 4 VWO achter dat mijn beeld van dierenarts zijn niet echt overeen kwam met wat het echt was... En kwam ik een andere studie tegen die me echt hélemaal geweldig leek! Ben dat gaan doen en hiermee word ik biofarmaceutisch/technologisch wetenschapper (kan nog véél meer kanten op hiermee, maar deze kant wil ik op). Iets heel anders maar heeft toch ook wel veel met ziektes te maken, en vooral het vinden en produceren van oplossingen hiervoor