Zo verpestte mama mn nikies.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:27

Jolandaa_ schreef:
Gillbo schreef:
is het de nike free?

Ik vind de schoenen er eerlijk gezegd niet alleen vuil maar ook afgetrapt uitzien, echt niet als een schoen van een week oud

Vind je t gek als er iemand op is gaan staan }:0

Inderdaad ben bang dat ik dat er niet meer uit krijg.. als ze maar weer mooi worden !

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:28

Niinatjuh schreef:
[ [url=m/am5aVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto zien ze er al een stuk beter uit. Op de vorige foto leek het alsof de blauwe kleur was gebleekt.
Let je wel op dat je de viezigheid er niet in wrijft?

Jolandaa_

Re: Zo verpestte mama mn nikies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:28

Als ze schoon zijn ook even goed inspuiten

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:29

Jolien87 schreef:
Niinatjuh schreef:
[ [url=m/am5aVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto zien ze er al een stuk beter uit. Op de vorige foto leek het alsof de blauwe kleur was gebleekt.
Let je wel op dat je de viezigheid er niet in wrijft?

Ik doe echt mn best ! Ik hoop t niet :-)

Dat liedje ga ik maar eens als dr ringtone instellen :p

Denk je dat inspuiten nut heeft ?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:30

Ik zou een vuilafstotende spray nemen. Dit zorgt ervoor dat viezigheid minder makkelijk in de stof trekt, maar stoffen schoenen zijn nu eenmaal lastig schoon te houden.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:32

Uuuuh een week oud en je zegt dat je niet steeds van die dure schoenen koopt? Ik lees in ander topic dat je op 9 mei ook net nieuwe nikes hebt? Zijn dat deze of weer andere? We zijn ruim 2 weken verder. Of lees ik iets niet goed?

PS niet aanvallend bedoeld hoor

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:33

Dan zijn mn schoenen iets ouder 2 weken, dat kan prima kloppen ! Zit er iets naast.

Nee is een logische vraag :p

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:34

Deze kunnen echt prima in een koud wasje in de wasmachine.. zijn ze weer als nieuw.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:37

smurffie schreef:
Deze kunnen echt prima in een koud wasje in de wasmachine.. zijn ze weer als nieuw.

Wauw.. nu ze weer bijna geschrobd zijn maar voor de binnekant miss wel slim! Misschien een domme vraag, maar dan moet ik de zooltjes er uit halen ?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:39

Zitten die los? dan kan je ze er beter wel uithalen. En even je schoenen in een kussensloop doen beschermd ze iets meer.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:42

De veters zou ik ook eruit halen en los in de kussensloop doen.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:45

Ts ik snap zeker hoe je je voelt. Als ik mijn zooi niet opruim dan ligt het in de tuin. Weer of geen weer dan ligt mijn school tas in de tuin + boeken. Ik vind het best laag van je moeder om zo iets te doen.ik vind het ook zeker niet netjes van de vriend van je moeder! Tuurlijk, je moet hem accepteren. Maar als de vriendin van mijn vader dat zou doen zou ik echt met haar gaan praten. Mijn spullen niet de hare dus er van af blijven. Ze kon ook je schoenen zelf op de trap zetten met de mededeling dat je ze moest op ruimen. Maar ja wie ben ik?. Ik vind ook dat sommige bokkers veel te snel oordelen over het op jezelf wonen!! We weten de reden niet dat ts nog niet op zich zelf woont. Ik zou gaan praten. Zeggen dat je het niet leuk vind en zeggen dat je wil dat je spullen niet zo behandeld worden. Tip: voortaan toch maar j schoenen op ruimen waar ze hoorde.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:46

Jolien87 schreef:
De veters zou ik ook eruit halen en los in de kussensloop doen.

Warm water in de wasbak, scheutje Dreft rechtstreeks op de veters, en maar kneden en wrijven. Komen er hagelwit uit, no worries.

En wat het beschadigen/vernielen van spullen van anderen betreft: per definitie respectloos en een teken van zwakte. Opvoedkundige waarde van 0.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 25-05-15 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:48

Maar ze waren toch felblauw???

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:51

Ik ga morgen even die kussenslopen proberen en kijken of t werkt ! Ze zijn idd blauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:51

Nou, dat is ook niet erg aardig van je moeder... Beetje respect voor andermans spullen mag ook wel. Ze had je beter op een andere manier kunnen confronteren, zodat het voordelig was voor jullie beide. Ik zou als ik jou was met je moeder gaan praten en het niet verergeren om dan nog een trap na te geven met een grap. Maar jeetje de schoenen zagen er echt niet uit :n Hopelijk doet een wasje het ze weer goed!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:52

Het is je moeders huis, dus haar regels, dus je opmerking dat zij haar schoenen ook moet opruimen snap ik van je, maar je hebt er verder niet veel over in te brengen.

Wraakacties zullen je situatie ook niet veel beter maken, zou ik niet aan beginnen.

Wel snap ik dat je baalt. Ik snap je moeder dat ze baalt dat je niet opruimt. Maar ze had je schoenen ook kunnen verstoppen ipv zo vuil te maken.

Ik hoop dat je met de tips van bokt toch je mooie schoenen weer terug krijgt.
en misschien kan je later op een rustig moment nog eens een gesprek aangaan met je moeder.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 23:06

Ach denk dat we morgen er wel weer uitkomen, t is gewoon niet t eerste paar.. Hiervoor waren t een stel timberlands naar n concert van pink Floyd ( als ik me niet vergis) kreeg ze helemaal zwart en lelijk terug.. Kwam niet meer goed..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:06

Niinatjuh schreef:
Ach denk dat we morgen er wel weer uitkomen, t is gewoon niet t eerste paar.. Hiervoor waren t een stel timberlands naar n concert van pink Floyd ( als ik me niet vergis) kreeg ze helemaal zwart en lelijk terug.. Kwam niet meer goed..

Dat had ze wel gevraagd? Of ook gedaan omdat je ze had laten slingeren?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 23:07

Ik denk als ik ze zo zie, dat t misschien iets minder erg was als ik eerst dacht.
Die had ze wel gevraagd, daarom wad ik niet heeeeel boos ze ging naar een concert t was buiten en het was wat nat, ja dat is overmacht.. maar baalde als een stekker !

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:09

Ooooo die doe je in de wasmachine :D idd waszakje erom en laag of niet centrifugeren. Niet drogen boven de verwarming! Gewoon in de badkamer uit laten lekken.

Mijn Nikes had ik onder de zwarte vet zitten (stomme fiets :+ ) , ingewreven met ossengal zeep en daarna in waszak in de wasmachine. Helemaal schoon! Modder dat erop zat was er ook afgegaan :) was weer als nieuw! Veters laat ik er altijd in zitten.

Wat een drama om iets dat schoon te maken is :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:26

Niinatjuh schreef:
Ik denk als ik ze zo zie, dat t misschien iets minder erg was als ik eerst dacht.
Die had ze wel gevraagd, daarom wad ik niet heeeeel boos ze ging naar een concert t was buiten en het was wat nat, ja dat is overmacht.. maar baalde als een stekker !

En toen heb je nieuwe van haar gekregen?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 23:32

Cowboy55 schreef:
Niinatjuh schreef:

En toen heb je nieuwe van haar gekregen?

Dat dan weer niet.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:53

SummerLess schreef:
Nirvana_ schreef:
Slechte vergelijking. Dit is alleen maar ontzettend hypocriet. Geen schoenen in de woonkamer is geen schoenen in de woonkamer, punt. Dan moet het voor iedereen gelden. En dan een duidelijke regel dat eenieder die ze daar langer dan een dag laat staan z'n schoenen kwijt is. Niet dit. :n

Noem je mij hypocriet?

Oh, nee, sorry! TS' moeder :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:24

Wow, ik zit echt vol verbazing sommige reacties te lezen waar ik echt de kriebels van krijg.
Alsof een 21 jarige altijd de middelen heeft om 'even' uit huis te gaan. Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. |o
Ik ben blij dat mijn ouders niet zo zijn, dat ik net als TS op haar 21e nog in huis mag wonen terwijl ik studeer en kan sparen voor een eigen huisje voor over een paar jaartjes. ;)

Maargoed, TS fijn dat je ze al weer wat schoner hebt gekregen. Het was zeker zonde van je schoenen en ik zou het ook niet zo goed kunnen waarderen.