Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Debortje_ schreef:Maar hij wilde dat beide partners succesvol zijn, en veel geld verdienen. Ik had het er toen met hem erover en hij zei dat hij van zichzelf heel veel verwacht en dat hij dat van mij ook verwachtte maar dat hij al blij moet zijn wat ik voor de rest allemaal doe voor hem en het huis.
De ene keer praat hij zo en de andere keer weer anders..
Heb net heel kort met hem gepraat, ik heb vertelt dat ik niet meer verder wilt omdat hij me weer erg gekwetst heeft door ergens te zijn en tegen mij hard liep te liegen dat hij thuis was en boos op mij werd.
Hij gaf toe dat hij niet moest liegen, maar hij wilt het gaan vergelijken met dat ik met oude vrienden contact had..
Dus hij wilt alles gaan omdraaien zodat zijn fout goed gepraat wordt.
Diablo schreef:Debortje_ schreef:En ik vertelde het nog tegen hem dat die mensen weer contact zochten, ik deed niks achter zijn rug om.
Waarom ga je nog op die jongen in?
Varekaj schreef:Zolang hij merkt dat je zijn berichten ontvangt en lees, al is het via whatssap, dat is voor hem telkens een stukje voldoening dat hij nog een piepklein kansje heeft om aan vast te houden. Ofwel gaat hij inzien dat je hem negeert en haakt hij zelf af, ofwel gaat hij gewoon door en trekt hij alles uit de kast om met dat piepkleine puntje houvast op 1 of andere manier je toch nog te raken. Oftewel, hij zal blijven doorgaan tot hij je ergens zodanig mee raakt, dat je uit reflex wél een keer reageert. Al stuur je maar "kerel hou op", dan heeft hij zijn zin want, hij heeft je aandacht.
Debortje_ schreef:Hij negeert nu mijn laatste bericht waarin ik echt duidelijk heb gemaakt dat hij mij met rust moet laten en dat ik er klaar mee ben.
Of hij accepteert het, of hij hoopt dat ik er nog op reageer waarom hij negeert..
Maar hij weet het nu en nu kan ik het laten gaan.
dit is juist wat tie wil.Debortje_ schreef:Hij negeert nu mijn laatste bericht waarin ik echt duidelijk heb gemaakt dat hij mij met rust moet laten en dat ik er klaar mee ben.
Of hij accepteert het, of hij hoopt dat ik er nog op reageer waarom hij negeert..
Maar hij weet het nu en nu kan ik het laten gaan.