Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Billy schreef:Ja, maar ja, het klinkt ook niet goed als je tegen je ex moet zeggen: Ik ben een slappe zak en ik zit onder de plak bij mijn moeder
Gauw achter je laten kimberley, je kunt wel wat beters krijgen
kimberlyve schreef:Gister wou ik wat spullen halen dus ik vroeg stuur een apje als je thuis bent vervolgens krijg ik een apje met ik ben thuis maar opschieten je hebt een uur want ik krijg bezoek en ik vraag gewoon wie waarop ik kreeg iemand. Nou je kan het wel raden wat ik dacht maar goed ik ben daar heen gegaan en ben der gewoon gebleven tot die gene er was en 1x raden wie het was... zn moeder natuurlijk. Ik vroeg me echt af waarom die daar zo geheimzinnig over moest doen. Waarschijnlijk wou die me gewoon pijn doen.
xBontfire schreef:Klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, maar kan het niet zijn dat iemand je zwart heeft lopen maken tegenover hem? Dat iemand hem wijs heeft gemaakt dat jij vreemd bent gegaan oid, en dat hij toen dichtgeklapt is en het meteen afgekapt heeft. Ik denk hierbij dan ook meteen aan de moeder? Denk je dat die vrouw de 'macht' heeft om hem gek te maken?
Ik weet ook niet hoe hij zelf is qua karakter?
Verder heel veel sterkte gewenst!! Ik wilde dit alleen even delen omdat je het misschien ook van een andere kant moet bekijken. Want als hij echt een pannenkoek - bij wijze van spreken - was zou je dat toch al wel door gehad moeten hebben in die drie jaar?
kimberlyve schreef:xBontfire schreef:Klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, maar kan het niet zijn dat iemand je zwart heeft lopen maken tegenover hem? Dat iemand hem wijs heeft gemaakt dat jij vreemd bent gegaan oid, en dat hij toen dichtgeklapt is en het meteen afgekapt heeft. Ik denk hierbij dan ook meteen aan de moeder? Denk je dat die vrouw de 'macht' heeft om hem gek te maken?
Ik weet ook niet hoe hij zelf is qua karakter?
Verder heel veel sterkte gewenst!! Ik wilde dit alleen even delen omdat je het misschien ook van een andere kant moet bekijken. Want als hij echt een pannenkoek - bij wijze van spreken - was zou je dat toch al wel door gehad moeten hebben in die drie jaar?
Ik denk dat zijn moeder veel macht heeft over hem. Hoe hij zelf van karakter is is eigenwijs soms wat dominant wilt altijd het laatste woord.. maar was ook gewoon lief en als ik hem nodig had was hij der gewoon voor me..

kimberlyve schreef:Ik weet ook niet wat ik moet doen. Moet ik het accepteren en laten gaan of moet ik het voor nu even met rust laten en der alsnog voor vechten..snap dat het misschien beter is zo maar ik zou niks liever willen dan terug bij hem.. al heb ik niet het vermoeden dat dat ooit nog zal gebeuren.
kimberlyve schreef:Ik weet ook niet wat ik moet doen. Moet ik het accepteren en laten gaan of moet ik het voor nu even met rust laten en der alsnog voor vechten..snap dat het misschien beter is zo maar ik zou niks liever willen dan terug bij hem.. al heb ik niet het vermoeden dat dat ooit nog zal gebeuren.
bigone schreef:Ts, aub verlaag je niet door voor hem te kruipen. Waarom hij het ook heeft uitgemaakt, het doet er niet toe. Het feit dat hij niet eerst even met jou face to face heeft gepraat zegt genoeg. Of jij moet het geweldig vinden om ook te buigen voor hem en zijn moeder. Had je mijn eerdere bericht nog gelezen of er geld in het spel is??
Nessie schreef:Ik denk dat die kerel hartstikke in de knoop zit met zichzelf, juist door te zeggen dat hij je niet mist denk ik juist dat hij je wel mist.. Te koppig om toe te geven. Hij zal het in wat tijd wel merken dat hij nu een overhaaste en domme beslissing heeft gemaakt. Probeer zelf lekker verder te gaan ook al is het nu pijnlijk en rot, op dit wispelturige nare gedrag kun je ook niet bouwen.