relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 15:43

Gister wou ik wat spullen halen dus ik vroeg stuur een apje als je thuis bent vervolgens krijg ik een apje met ik ben thuis maar opschieten je hebt een uur want ik krijg bezoek en ik vraag gewoon wie waarop ik kreeg iemand. Nou je kan het wel raden wat ik dacht maar goed ik ben daar heen gegaan en ben der gewoon gebleven tot die gene er was en 1x raden wie het was... zn moeder natuurlijk. Ik vroeg me echt af waarom die daar zo geheimzinnig over moest doen. Waarschijnlijk wou die me gewoon pijn doen.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:44

Klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, maar kan het niet zijn dat iemand je zwart heeft lopen maken tegenover hem? Dat iemand hem wijs heeft gemaakt dat jij vreemd bent gegaan oid, en dat hij toen dichtgeklapt is en het meteen afgekapt heeft. Ik denk hierbij dan ook meteen aan de moeder? Denk je dat die vrouw de 'macht' heeft om hem gek te maken?

Ik weet ook niet hoe hij zelf is qua karakter?

Verder heel veel sterkte gewenst!! Ik wilde dit alleen even delen omdat je het misschien ook van een andere kant moet bekijken. Want als hij echt een pannenkoek - bij wijze van spreken - was zou je dat toch al wel door gehad moeten hebben in die drie jaar?

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:46

Serieus?! En ik maar denken dat mijn ex een klootzak was. Maar..... na regen komt zonneschijn want ik kan nu (oke na 10 jaar) gewoon met mijn ex praten en door 1 deur en wat ben ik nu blij dat ik niet verder ben gegaan met die vreemdganger.

Het doet nu heel veel zeer maar kies voor jezelf, haal lekker je spullen daar op en ga verder. Hoezo nog aardig doen tegen hem? Nergens voor nodig vond hij ook niet nodig. Ik geloof in karma dus hij krijgt zijn portie nog wel. (als jij ergens met de man van je dromen zit en van geluk en verliefdheid uit elkaar klapt)

Sterkte!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:46

Billy schreef:
Ja, maar ja, het klinkt ook niet goed als je tegen je ex moet zeggen: Ik ben een slappe zak en ik zit onder de plak bij mijn moeder :D
Gauw achter je laten kimberley, je kunt wel wat beters krijgen :D

Dan zeg je inderdaad nog eerder dat je een ander hebt :Y)

Een beetje normale vent van 22 blijft gewoon eerlijk en normaal en wil heus wel praten. Ook als er een ander is. Mijn ex was destijds ook 22, een paar dagen later gaf hij aan dat hij zich wel alleen voelde en dat hij mij miste, maar dat hij nog steeds achter zijn keuze stond. Dat is tenminste een reëel antwoord, dat is logisch. Dat iemand het uitmaakt, betekent niet meteen dat diegene ook gevoelloos is.
Goed, de ex van TS bevestigt de regel door de uitzondering te zijn. Bah...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:49

kimberlyve schreef:
Gister wou ik wat spullen halen dus ik vroeg stuur een apje als je thuis bent vervolgens krijg ik een apje met ik ben thuis maar opschieten je hebt een uur want ik krijg bezoek en ik vraag gewoon wie waarop ik kreeg iemand. Nou je kan het wel raden wat ik dacht maar goed ik ben daar heen gegaan en ben der gewoon gebleven tot die gene er was en 1x raden wie het was... zn moeder natuurlijk. Ik vroeg me echt af waarom die daar zo geheimzinnig over moest doen. Waarschijnlijk wou die me gewoon pijn doen.

Echt te gek voor woorden zeg... Heeft ze je nog wat gezegd of iets dergelijks?

Heb je daar nog spullen staan? Zou hem vragen om ze bij jouw huis af te leveren in een schuurtje of iets dergelijks. En verder het advies van Bigone opvolgen :j

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:50

Veel sterkte ts
Maar hoe je het ook draait of keert, hij hoeft geen rekenschap te geven tegenover u wie er op bezoek komt bij hem.
Ik kan niet geloven dat het zo plots is, dat er niets is waar je aan kan denken waarom hij dit doet.

Iedereen veroordeelt hem nu als een laffaard, maar zijn verhaal kennen we niet, enkel hetgeen wat jij verteld en elk verhaal heeft zijn 2 kanten.

een geluk dat je enkel inwonend bent, en niet medeeigenaar, dat vergemakkelijkt de zaak wel.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 15:59

xBontfire schreef:
Klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, maar kan het niet zijn dat iemand je zwart heeft lopen maken tegenover hem? Dat iemand hem wijs heeft gemaakt dat jij vreemd bent gegaan oid, en dat hij toen dichtgeklapt is en het meteen afgekapt heeft. Ik denk hierbij dan ook meteen aan de moeder? Denk je dat die vrouw de 'macht' heeft om hem gek te maken?

Verder heel veel sterkte gewenst!! Ik wilde dit alleen even delen omdat je het misschien ook van een andere kant moet bekijken. Want als hij echt een pannenkoek - bij wijze van spreken - was zou je dat toch al wel door gehad moeten hebben in die drie jaar?

Ik denk dat zijn moeder veel macht heeft over hem. Hoe hij zelf van karakter is is eigenwijs soms wat dominant wilt altijd het laatste woord.. maar was ook gewoon lief en als ik hem nodig had was hij der gewoon voor me..

kimberlyve

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 16:01

Ik weet ook niet wat ik moet doen. Moet ik het accepteren en laten gaan of moet ik het voor nu even met rust laten en der alsnog voor vechten..snap dat het misschien beter is zo maar ik zou niks liever willen dan terug bij hem.. al heb ik niet het vermoeden dat dat ooit nog zal gebeuren.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:05

kimberlyve schreef:
xBontfire schreef:

Ik denk dat zijn moeder veel macht heeft over hem. Hoe hij zelf van karakter is is eigenwijs soms wat dominant wilt altijd het laatste woord.. maar was ook gewoon lief en als ik hem nodig had was hij der gewoon voor me..

Bedoelde eigenlijk meer of hij erg op zichzelf is, een binnenvetter? Vertelt hij jou ook wel eens dingen waar hij mee zit? Of doet hij altijd alsof alles koek en ei is.

Maar het kan natuurlijk ook gewoon dat hij een kronkel in de kop heeft hoor, als ik het even kort door de bocht mag zeggen. :o

edit; ik zie nu pas je tweede reactie
Tsja Kimberly ik denk dat het dan toch goed is om het even te laten rusten en dan toch proberen eruit te halen wat er nou aan de hand is?
Kijk weetje, we kunnen wel met zijn allen roepen 'laat hem lekker in zijn sop gaar koken' maar als jij van hem houdt en gek op hem bent dan zou ik toch wel proberen om op zijn minst erachter te komen waarom hij het zomaar heeft uitgemaakt. En vanuit daar bekijken of je nog verder wilt.
Je kunt hem niet terugnemen als je hem niet vergeeft. :)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:06

kimberlyve schreef:
Ik weet ook niet wat ik moet doen. Moet ik het accepteren en laten gaan of moet ik het voor nu even met rust laten en der alsnog voor vechten..snap dat het misschien beter is zo maar ik zou niks liever willen dan terug bij hem.. al heb ik niet het vermoeden dat dat ooit nog zal gebeuren.

Zou je willen dat hij nog bijdraait terwijl hij je nu al zo gekwetst heeft? Voor hetzelfde geld is het over een half jaar weer hetzelfde liedje. Gewoon lekker uithuilen, je rot voelen en veel zielige films kijken en als alle tranen gehuild zijn leuke dingen met je vrienden en familie gaan doen. Aan types die je zonder enige goede reden zo kwetsen heb je niet nodig in je leven. Hij heeft nog niet eens het fatsoen om een fatsoenlijke uitleg te geven. Hopelijk komt hij nog wel met een fatsoenlijke uitleg, dat geeft jou tenminste wat rust.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:08

kimberlyve schreef:

Nu heb je dat gevoel inderdaad nog... Maar verbreek alle contact maar, als hij echt wil doet hij zijn best wel om je te bereiken. Bovendien woon je 30 seconden bij hem vandaan toch? Als hij ballen heeft belt hij gewoon aan.
Als je niet tot hem doordringt door vriendelijk te zijn, dan maar laten merken dat je niet gediend bent van zijn gedrag op deze manier hoor, je moet niet met je laten sollen!!!

En bekijk het eens van een afstandje. Wat zou je doen als dit een vriendin van jou zou overkomen? Wat zou je haar adviseren?

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:18

Ik denk dat je hem nu beter met rust laat en je tijd voor jezelf neemt. Met vriendinnen op stap gaan. Paardrijden. Ben & Jerry's.
Geef hem ook de tijd om over zijn beslissing na te denken en misschien kijk je er zelf binnen enkele dagen ook al anders tegenaan, maar sowieso denk ik dat je hem nog meer wegduwt als je naar hem gaat sturen en of bellen. Geef hem de tijd om zich af te vragen hoe het met je zou zijn. Als hij je niet meer hoort of ziet kan het goed zijn dat hij dan pas beseft dat je er echt niet meer bent voor hem.
Hoe moelijk ook, maar als het uit is moet je je daar bij neerleggen en door nog contact te zoeken met hem maak je het jezelf veel moeilijker. Je gaat hem toch niet smeken ? Je verdient veel beter dan dit !

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:19

Nou, wat een ontzettende pannenkoek is dat zeg..

Jeeeeetje, ik was echt verbaasd toen ik de OP las en met iedere pagina die ik las, werd het steeds gekker..

Ik vind hem echt een heel zielig figuur en ik snap dat je dat nu nog niet zo ziet, maar uiteindelijk zul je blij zijn Dat je van zo'n zielepiet af bent..

Over een week ziet ie misschien in hoe stom hij dit aangepakt heeft.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:22

Ik zou niet hem met rust laten.. Het draait niet om hem.

Ik zou jezelf rust geven, het draait om jou.

Zaakjes afhandelen, al je spullen halen en evt geld verdelen. Alle lijntjes met hem opruimen. Die heb je nu niet nodig. Ook niet voor een verzoening. Beter jezelf eerst helemaal loskoppelen.
Kom op wijffie!
Tijd voor jou!
Laat je niet zo in de drek trekken, is hij nou helemaal!
Geef jezelf de tijd te voelen wat je verstand zegt; wegwezen bij die mafkees.

Echt.. Jij gaat zo'n liever en beter passend vriendje krijgen in de toekomst!
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 15-05-15 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:23

Ts, aub verlaag je niet door voor hem te kruipen. Waarom hij het ook heeft uitgemaakt, het doet er niet toe. Het feit dat hij niet eerst even met jou face to face heeft gepraat zegt genoeg. Of jij moet het geweldig vinden om ook te buigen voor hem en zijn moeder. Had je mijn eerdere bericht nog gelezen of er geld in het spel is??

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:27

Hij is ook singel dacht ik. Er lopen zo veel knappe lieve gasten rond.
Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:33

Nee, absoluut geen moeite er meer in steken.
Laat het rusten en wacht af op een echt leuke jongen, deze ex verdient jou niet.
Al komt hij met 100x excuses, hoe hij je nu behandeld kan echt niet.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 16:34

bigone schreef:
Ts, aub verlaag je niet door voor hem te kruipen. Waarom hij het ook heeft uitgemaakt, het doet er niet toe. Het feit dat hij niet eerst even met jou face to face heeft gepraat zegt genoeg. Of jij moet het geweldig vinden om ook te buigen voor hem en zijn moeder. Had je mijn eerdere bericht nog gelezen of er geld in het spel is??

Ik denk dat ik daar over heen heb gelezen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:36

Nouja zeg, het verhaal wordt alsmaar gekker.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:42

Is deze houding van hem bekend bij je?
of zie je nu voor het eerst deze kant van hem? Hard en harteloos.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:48

Ik denk dat die kerel hartstikke in de knoop zit met zichzelf, juist door te zeggen dat hij je niet mist denk ik juist dat hij je wel mist.. Te koppig om toe te geven. Hij zal het in wat tijd wel merken dat hij nu een overhaaste en domme beslissing heeft gemaakt. Probeer zelf lekker verder te gaan ook al is het nu pijnlijk en rot, op dit wispelturige nare gedrag kun je ook niet bouwen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:51

Nessie schreef:
Ik denk dat die kerel hartstikke in de knoop zit met zichzelf, juist door te zeggen dat hij je niet mist denk ik juist dat hij je wel mist.. Te koppig om toe te geven. Hij zal het in wat tijd wel merken dat hij nu een overhaaste en domme beslissing heeft gemaakt. Probeer zelf lekker verder te gaan ook al is het nu pijnlijk en rot, op dit wispelturige nare gedrag kun je ook niet bouwen.

Precies dit :)

Komende dagen lekker met je vrienden veel doen, jezelf even verwennen :o
En laat hem lekker stikken bij zn mamie.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:01

Ik denk dat je hem los moet laten,
vertrouwen is de basis van elke relatie, als je zo behandeld wordt, heeft het vertrouwen een flinke deuk.
Bouw maar eens een huis op een slechte fundering, vroeg of laat stort het in.

Maar dat is mijn mening...liefde kan heel diep zitten en als je hart zegt dat je er voor moet vechten, dan moet je luisteren naar je hart. Maar laat ook je verstand spreken. Een tweede keer zo behandeld worden, komt drie keer zo hard aan.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 17:03

XiiaaooNaa schreef:
Is deze houding van hem bekend bij je?
of zie je nu voor het eerst deze kant van hem? Hard en harteloos.

Nee deze kant kende ik nog niet.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:06

Laat het los (vloek, huil, tier, schreeuw) ik zou nooit een toekomst durven opbouwen met een vent die dit zo flikt :n Je bent meer waard :)