Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Re: Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:22

Tja, als ik langs kom op mij Shire weten ze niet hoe snel ze weer weg moeten zijn :')
Toch maar een keertje een kleine Kwpn-er ritselen.

Maar kennelijk zijn de mensen bij jullie zo 8)7 want ik heb nooit ergens last van. >;)
Wel jammer lijkt me wel leuk om iets met een hardloper te hebben. Kunnen we samen het bos in. Hij met 2 benen ik met 4 _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:09

Ik loop zelf tot nu toe alleen naast paardlief. Aanspraak heb ik zat, maar dan nog niet op de leuke manier.
"Moet je er niet op gaan zitten?"
"Zo'n paard is om op te rijden hoor!" :roll: Nou zo één hoef ik er dus sowieso al niet.

AmelandfreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:35

Als ik met een aantal ruiters op Ameland op mooie zwarte friezen rijd, dan hebben we wel aanspraak.. Complimenten te over voor de mooie paarden.. Flirten met de ruiters zit er niet in.. Haha! Snap ik best.. Met zo'n halve beukenoot op mijn hoofd en een niet zo flatteuze buitenrijbroek.. :D

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:55

Ben ik de enige die meiden in rijkleding vaak wel aantrekkelijk vind? :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:22

Ik vind een cap er verschrikkelijk uitzien. Daarvoor schaam ik me, want het ziet er niet uit haha

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:23

Ooh een cap vind ik nog helemaal niet zo lelijk, ik vind alleen mijn haar lelijk wanneer ik mijn cap net afdoe :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:27

Haha ja dat heb ik ook, stop het dan liever gelijk weer onder een pet

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:35

Ik heb het nooit zo in de gaten dat ik een championkop heb :') ik let er zelf niet zo op. Zou wel verklaren waarom ik meer flirts had toen ik met hoed reed :')

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:35

Ik heb meestal alleen aanspraak van oudere boeren die het erg leuk vinden dat ik buiten loop met mijn paard in de lange lijnen. Hele verhalen over vroeger en over voor de wagen beleren etc. :D
Ook wel gezellig hoor, ik ben toch al bezet :P

AmelandfreakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:11

Aanspraak op een positieve manier is altijd wel leuk. Maar je zult denk ik niet zo snel je telefoonnummer geven aan een van die oudere boeren.. :D

Ik hoorde een keer een wandelaar (mijn leeftijd denk ik) naar mij roepen: "Lekkere kont!". Weet niet of het voor mij of voor het grote friese paard bedoeld was. Heb zelf ook wel een gevuld achterwerk! _O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 18:14

Ik heb net weer een bosrit gemaakt en weer op dezelfde plek en zelfde tijd.. niemand te bekennen -O- :')
Hoe zeggen ze dat.. Gone die alone moment -O- :')

Zo even bijlezen, was afgelopen weekend in Leuven op vriendenweekend :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 20:34

zivazoef schreef:
Geweldig topic!

Ik ben 1x een paard zonder ruiter tegen gekomen in het bos. Paard gevangen en in de richting gelopen waar die vandaan kwam. Het hoekje om en daar liep al vloekend de ruiter. Best een leuke knul. Kreeg nog complimenten en een bedankje voor het vangen. Heb hem succes gewenst maar toen hij weg was dacht ik er pas aan om zijn nummer te vragen.
Ben hem ook nooit meer tegen gekomen.

Ik heb het voordeel dat ik western rij. Voelde me er vroeger altijd als een malloot uitzien in mijn rijbroek en laarzen. Nou rij ik gewoon in spijkerbroek en shirtje. En ja zonder cap *don't shoot me* dus mijn haar zit meestal ook redelijk. Dus mocht ik ooit nog iemand tegen komen hoef ik niet in galop weg te racen maar kan ik gewoon lief lachen :D :o

Ja, dat dus -O- :')

amkeVH schreef:
Ben ik de enige die meiden in rijkleding vaak wel aantrekkelijk vind? :')

Nee, je bent niet de enige :x :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:59

Meiden in rijkleding aantrekkelijk?
Ik zal je even uit je droom helpen:
Ik rijd met een hoog model rijbroek, steek daar een slobberige polo in en ik doe bretels aan mijn broek voor de zekerheid. De kleurcombinatie van mijn kleren maakt me niet heel veel uit. Mijn broek is bruin/geel geruit en mijn polo roze. Vind ze heerlijk zitten en ik zie er niet uit. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:09

Toen ik nog reed had ik alleen aanspraak van de plaatselijke bejaardenclub (waar ik altijd langs moest richting het bos), boertjes (vaak wel heel aardig en vriendelijk), en 1x zelfs de politie...
Maar die wilden alleen maar weten of ik nou een ijslander reed en of ie een stukje kon tölten... >;)

Verder wel op de fiets eens aangereden en door de ambu (met superleuke ambu broeder) thuisgebracht... lag ik daar in mn lingerie op de brancard, vergeten nummer te vragen.. -O- (maar om nou nog een keer aangereden te worden... nah..)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:11

Anoli schreef:
Toen ik nog reed had ik alleen aanspraak van de plaatselijke bejaardenclub (waar ik altijd langs moest richting het bos), boertjes (vaak wel heel aardig en vriendelijk), en 1x zelfs de politie...
Maar die wilden alleen maar weten of ik nou een ijslander reed en of ie een stukje kon tölten... >;)

Verder wel op de fiets eens aangereden en door de ambu (met superleuke ambu broeder) thuisgebracht... lag ik daar in mn lingerie op de brancard, vergeten nummer te vragen.. -O- (maar om nou nog een keer aangereden te worden... nah..)

Daarom pleit ik altijd voor het kopen van setjes, in plaats van de hema slip met de livera beha, haha. :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:18

Haha nou ik had heel charmant géén setje aan... Godzijdank wel de avond daarvoor nog benen geschoren ;) Zo stom waar je aan denkt op het moment dat je daar ligt op die brancard :')

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:38

Chiave schreef:
Ik rijd met een hoog model rijbroek, steek daar een slobberige polo in en ik doe bretels aan mijn broek voor de zekerheid. De kleurcombinatie van mijn kleren maakt me niet heel veel uit. Mijn broek is bruin/geel geruit en mijn polo roze. Vind ze heerlijk zitten en ik zie er niet uit. :)

Als ik het herenbrein een beetje voor me pak denk ik dat ze vooral dan het strakke eraan zo aantrekkelijk vinden haha

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:39

Anoli schreef:
Haha nou ik had heel charmant géén setje aan... Godzijdank wel de avond daarvoor nog benen geschoren ;) Zo stom waar je aan denkt op het moment dat je daar ligt op die brancard :')

Ach... Ik lag midden op straat te koekeloeren toen mijn kleren van me afgeknipt werden. Ik had een grijzende ambulancebroeder van een jaar of vijftig en een jong meisje ernaast. Lig je dan te koekeloeren. -O-

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:46

Chiave schreef:
Anoli schreef:

Ach... Ik lag midden op straat te koekeloeren toen mijn kleren van me afgeknipt werden. Ik had een grijzende ambulancebroeder van een jaar of vijftig en een jong meisje ernaast. Lig je dan te koekeloeren. -O-

Echt jammer dat de ambulancebroeder dan geen ongelofelijk lekker hunk is :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:47

Bambi1995 schreef:
Chiave schreef:

Echt jammer dat de ambulancebroeder dan geen ongelofelijk lekker hunk is :P

En dat terwijl ik altijd zo zorgvuldig op m'n lingerie ben. -O-
Had daarentegen wel een heule knappe trauma-arts, maar toen had ik zo'n vervloekt blauwe hes aan.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:49

:') :')

Heb eens een auto gezien met een bordje met Single erop, misschien aan je dekje borduren? _/-\o_
Of je gaat met een spandoek rijden, dat valt zeker op :') :j

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:51

NatalieLot schreef:
Chiave schreef:

Als ik het herenbrein een beetje voor me pak denk ik dat ze vooral dan het strakke eraan zo aantrekkelijk vinden haha

Ho ho! meid hier hoor :') ik vind rijkleding gewoon mooi eigenlijk, geen idee waarom :j

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:52

amkeVH schreef:
NatalieLot schreef:

Ho ho! meid hier hoor :') ik vind rijkleding gewoon mooi eigenlijk, geen idee waarom :j

Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik in de zomer wel topjes aanheb en het dan best mooi staat, met mooie rijlaarzen en alles mooi slank. Vind het wel wat hebben hoor. :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:55

Rijkleding kan ook echt wel mooi/sexy staan hoor!

Ik reed vaak buiten met bbp en kon er niet zonder opstapje op komen. Dus het kwam wel eens voor dat ik moest afstappen en vervolgens een voorbijganger een voetje vroeg. Eentje vond me blijkbaar heel gezellig en reed een stukje mee met de fiets.
Pfff wat was ik blij toen t ruiterpad het bos in ging en het fietspad de andere kant op. Ik zei ik zie je verderop wel.. :'). Ben heerlijk het halve bos door gecrosst en toen ik 15/20 min later bijna op stal was toen kwam ie me weer tegen ;(. Dat ie heeft gezocht en dat ie het zo gezellig vond en dat ik niet van schrik van mijn paard moest vallen (nou dat deed ik bijna wel) want hij wou mijn nummer.

Een andere keer een visser aan de haak geslagen (of hij mij). Ik reed langs en hij zei:"mooi paard!". Nou dan vind ik je al aardig +:)+. Dus ik vroeg:"en, al wat gevangen??" en toen raakten we aan de praat en ik heb hem heel vaak gezien daarna!! Beetje jammer alleen dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat ie een vriendin had. Toen was ik er maar mee gekapt.

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:55

Geniaal topic, ik wordt wel heel vaak aangesproken, maar meer of ik de weg weet.
Vorige week een man: hopeloos, meisje !! help mij dit bos uit !!

En zelf spreek ik bijna geen mensen aan, kom nooit geen lekkere figuren tegen.
Nu ik een relatie heb ook daar niet zoveel behoefte meer aan HAHA.