Jezzi schreef:[ [url=m/NnfS36.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn plaatje snelde mijn bericht alweer vooruit.
Net zoals de "strong is the new skinny" en "real men like curves only dogs go for bones" hype, snap ik ook helemaal niets van het fenomeen van de "dadbod". Laat mensen in godsnaam zelf kiezen wat ze mooi vinden. Daarnaast ook nog maar eens gesteld dat als een man dit andersom had geschreven(ik geloof niet dat mannen zich hier erg veel van aan trekken), de wereld waarschijnlijk te klein was geweest![]()
Ik streef (voor mijzelf) een specifiek lichaamsbeeld na en de kritiek daarop is eindeloos. Ik vraag mensen dan altijd of ze hetzelfde zouden zeggen tegen een persoon die erg dun is(ja, want tegen iemand zeggen dat ze eruit ziet alsof ze anorexia heeft is schijnbaar okay) of die erg dik is(nee, want dat is fat shaming).
Het afkraken van mensen die dunner/gespierder/dikker/witter/donkerder/hariger/kaler zijn dan jij bent is allemaal niet okay en ik denk dat we eens zouden moeten stoppen met een mening hebben voor andere mensen. Ik denk dat iedereen zo zijn eigen eisen heeft in de liefde en dat is maar goed ook
Edit: even terugkomend op de discussie over overgewicht niet aantrekkelijk vinden. Ik zelf sport net als de TS ontzettend fanatiek(zie onderschrift) en heb ook bepaalde eisen aan een man. Dat is a) omdat ik het fijn vind om naar een lichaam te kijken waartoe ik me aangetrokken voel en b) omdat die persoon mijn leefstijl waarschijnlijk beter begrijpt en mij daarin meer kan supporten. Waarbij punt b waarschijnlijk nog wel belangrijker is dan punt a. Je kunt nog zo'n goddelijk lijf hebben, als je elkaar mentaal niet ligt dan is het waarschijnlijk vrij snel afgelopen.
Edit 2: http://jelmerdeboer.nl/waarom-mannen-va ... en-houden/
holy die man
Captain schreef:Oordeel sowieso niet, wat heeft het voor nut een oordeel over iemand te hebben? Wordt je daar zelf beter van? Slanker? Sterker? Nee, accepteer elkaar gewoon. Het leven is te kort om je druk te maken over het uiterlijk van andere mensen. Lekker belangrijk.
amen.

?