Helemaal kapot door mijn narcistische ouders..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

charmante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:40

Kun je misschien de politie terugbellen en de situatie kort uitleggen en vragen of ze mee willen gaan om jouw kinderen op te halen? Aangeven dat je moeder de kinderen zonder jouw toestemming heeft meegenomen!

StalNollie

Re: Helemaal kapot door mijn narcistische ouders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:42

naar je moeder kinderen ophalen en inladen. zijn hun helemaal gek en jij moet echt op je strepen gaan staan wat betreft je kinderen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 15:42

He verdomme meis wat een kl**zooi.
Ik zou ook de politie bellen en aangifte doen, tevens dan gelijk een straatverbod afdwingen. Laat je nu niet onder een laars pletten.. je kan het. Haal de kids op met de politie erbij.
Het is niet aan hun om te zeggen wat jij in jouw huis moet doen. Je kan het!

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:28

Lieve TS, wat een verschrikkelijke situatie!

Is er misschien iemand die met je mee kan naar de politie mochten de Kids nog niet terug zijn? Ga daar heen en doe je verhaal. Hopelijk kunnen zij helpen om de kinderen mee terug te halen. Mocht je in de buurt van Leiden wonen, dan wil ik eventueel ook wel met je mee.

Verder lijkt de tip van Joosten mij een goede: zodra de kinderen terug zijn, de politie inlichten en zorgen dat je ouders er niet meer bij kunnen. Desnoods kijken of je een weekendje in een vakantiehuisje/naar schoonouders/familie/vrienden kan slapen, zodat jullie even veilig zijn.

Dit Is natuurlijk geen permanente oplossing maar kan jullie wel een weekendje geven om even bij te komen. Het lijkt mij nu echter wel belangrijk om een goed vangnet te creëren voor als het uit de hand loopt.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:36

Bonna schreef:
Lieve TS, wat een verschrikkelijke situatie!

Is er misschien iemand die met je mee kan naar de politie mochten de Kids nog niet terug zijn? Ga daar heen en doe je verhaal. Hopelijk kunnen zij helpen om de kinderen mee terug te halen. Mocht je in de buurt van Leiden wonen, dan wil ik eventueel ook wel met je mee.

Verder lijkt de tip van Joosten mij een goede: zodra de kinderen terug zijn, de politie inlichten en zorgen dat je ouders er niet meer bij kunnen. Desnoods kijken of je een weekendje in een vakantiehuisje/naar schoonouders/familie/vrienden kan slapen, zodat jullie even veilig zijn.

Dit Is natuurlijk geen permanente oplossing maar kan jullie wel een weekendje geven om even bij te komen. Het lijkt mij nu echter wel belangrijk om een goed vangnet te creëren voor als het uit de hand loopt.

Mee eens en afhankelijk waar je woont, wil ik ook nog wel met je mee om je kinderen terug te halen.

Is je moeder nou helemaal betoeterd.....

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:41

Oef...

Zijn je kids daar wel veilig.

Het zijn je kinderen he!
Je moet ze ophalen. Doe het voor je kids.
Neem eventueel iemand mee.
Of vraag de politie mee

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 16:46

TS, met open mond van verbijstering heb ik je topic helemaal doorgelezen. Wat heb jij veel voor je kiezen (gehad).
Dat je moeder je kinderen zonder je toestemming heeft meegenomen zou voor mij de druppel zijn.
Niet wachten op de wijkagent, maar NU naar het bureau en je kinderen ophalen met de politie.

Dit gaat veel te ver! Je weet niet of je moeder (en natuurlijk je vader) je kinderen nu tegen je op aan het zetten zijn, waar ze zijn en wanneer ze weer terugkomen?
Heeft je moeder de sleutel van je huis? Direct de sloten vervangen!
Wat ik persoonlijk zou doen: alle voorvallen van de laatste paar weken/maand opschrijven en bij de eerste de beste benadering/bedreiging/of wanneer ze je bij je huis of school lastig vallen, de politie inschakelen. Uiteindelijk kun je dan een contactverbod of straatverbod krijgen, dan heb je nog íets van rust tot je wel kan gaan verhuizen.
Het is toch triest dat je uit je huis en je eigen woonplaats weg moet omdat je ouders je leven voor je verzieken.

Zorgenmaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 17:19

Ik heb net de politie gesproken en ze hebben mij terug gebeld. Ik kan aangifte komen doen maar ze kunnen niks doen vooralsnog omdat het een landsgrens overschrijd. |(

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:30

Hoe bedoel je dat? Dat ze niets kunnen doen omdat het een landsgrens overschrijdt?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:37

Lieve ts toch.
Meis kom voor jezelf en je kinderen op.
Ga met vrienden er heen en eis je kinderen terug.
Zeg dat de aanklacht van ontvoering al klaar ligt. Hoeft niet waar te zijn, maar kan je wel waar maken.

Mijn moeder heeft ooit eens het lef gehad mijn toen 2 jarige zoon niet te willen teruggeven.
Heb mijn mobiel gepakt en gezegd, nu terug of ik bel 112 en klaag je aan voor ontvoering.
Zoon kreeg ik terug.

Ik woon in de buurt van Schiphol, als het in jouw buurt is wil ik je helpen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:39

Ik woon in de buurt van Stadskanaal.. roep maar hoor als t in de buurt is en ik kan helpen.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:44

Kom op zeg, voor je kinderen ga je door t vuur.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:56

O ik lees dit topic nu pas.

Ik heb in een soort gelijke situatie gezeten.
Ik zal het even kort schetsen.

Wij hebben geen kinderen, ik wil geen kinderen waarschijnlijk mede dankzij mijn verleden.
Ik heb heel erg lang gedaan naar moeders wil alleen om de vrede te bewaren
Mijn moeder,niet mijn vader is de narcist in deze. Zij heeft op allerlei manieren geprobeerd de familie tegen elkaar op te zetten en alles naar haar hand te zetten. Op mijn 16e moest ik full time gaan werken en daarvan een flink deel van mijn geld inleveren. Nog altijd woont mijn zusje van inmiddels 30 bij haar en die is totaal gebrainwashed niet meer te redden zoals ik het zeg.
Het verhaal is natuurlijk veel gecompliceerder maar in mijn geval is het zo dat toen ik mijn vriend leerde kennen ik in begon te zien, dat die situatie onhoudbaar was, op mijn 19e ben ik dan ook uit huis gegaan. Toen werd er nog wel geprobeerd om haar zin door te drijven maar nu bezoek ik haar nog maar vrij weinig en hier komt ze 1 keer per jaar, Mevrouw heeft het liefst dat ze opgehaald wordt alsof ze de koningin is, en ze komt met tegenzin en dan zegt ze gelijk daarna wanneer kom je weer eens hier. In het begin deden wij dat bijna elke week maar dat begon mij echt zo op te breken, zij had het liefst gezien dat ik 5 kinderen kreeg en de hele dag zou leven van mijn vriend zijn geld en daarvan nog eens een deel bij haar in zou leveren. Zij ziet de wereld heel anders en alles moet geheel op haar manier.

Eigenlijk wat ik wil zeggen is dat toen ik er zelf een streep onder gezet had het allemaal veel rooskleuriger werd voor mezelf bij tijd en wijlen gaat er nog wel eens iets scheef. Zo zaten wij afgelopen jaar bij de politie om iemand als vermist op te geven. Toen moest ik haar verhaal vertellen omdat ze bij de politie haar ook niet begrepen. Maar de vermiste was een familie lid en die was weg omdat er wat problemen waren waar zij ook een grote hand in gehad heeft. En nog altijd probeerd ze ook daar haar draai in te maken. Ik heb voor mezelf afstand genomen en zie de hele familie bijna niet meer. Dat lijkt eenzaam maar de rust die het met zich mee brengt maakt ij wel gezonder en gelukkiger.

Denk aan je gezin en aan je man. En eens niet aan hun dan maar niet aardig en niet volgens hun wil en dan heb je maar ruzie het is niet anders. Jou geluk en vooral dat van je kinderen staan nu voorop!
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 23-10-15 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

mvermeulen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:57

Petpa schreef:
Zoals ik het lees zijn de kinderen meegenomen zonder toestemming van de ouders. Dit heet ontvoering!

Niet tot maandag wachten op de wijkagent, maar nu aangifte doen.

zo zie ik het ook!! ik zou politie bellen en dat precies zeggen. "mijn moeder heeft mijn kinderen zonder toestemming meegenomen" en zeg daarbij dat er veel agressie is en dat je bang ben voor de veiligheid van je kinderen en jezelf.

sterkte!!!

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:00

Ik denk dat of ts of haar ouders in een ander land wonen, dat ze dat bedoeld met landsgrens.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:01

Zorry schreef:
Ik denk dat of ts of haar ouders in een ander land wonen, dat ze dat bedoeld met landsgrens.

Maar dan zijn ze dus tegen de zin van TS mee de grens overgenomen.

Maar woonde TS niet praktisch in hetzelfde dorp als haar ouders?

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:08

Rocamor schreef:
Zorry schreef:

Maar dan zijn ze dus tegen de zin van TS mee de grens overgenomen.

Maar woonde TS niet praktisch in hetzelfde dorp als haar ouders?

Ik zou niet weten wat ze anders bedoeld met landsgrens.

Zorgenmaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 18:09

Klopt, Beide rocamor en zorry.
Wij wonen 15 minuten van elkaar vandaan alleen ik aan de ene kant van de grens en hun de andere.

De politie heeft net mijn aangifte opgenomen maar meer kunnen ze nu niet doen omdat ze de grens niet over mogen. Ik had me heel de middag gedeisd gehouden en net even contact met ouders opgenomen. Ik heb ze naar hun mond gepraat als brug man maar ze ging me na het eten terug bellen. Ik heb iets in mijn moeder weten te raken en dat is goed. Voor 95% ben ik er zeker van dat ik ze na het eten op kan halen en zo niet gaan we met de politie uit hun land contact opnemen om ze op te halen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:20

Verschrikkelijk dit!

wat een onbeschofte moeder heb je.
Ik had dat zeer beslist niet toegestaan, want van kinderen blijf je af!

Ik was dan blind door het lint gegaan en haar eruit gezet, klaar!
Wie denkt ze wel dat ze is om zomaar de baas te zijn over jou en jullie kinderen?

Wanneer de kinderen terug zijn bij jullie en dan nooit meer laten meenemen en zorg ervoor om zo snel mogelijk te gaan verhuizen, zo ver mogelijk vandaan.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:22

Tjeesus, wat een verhaal. Ben benieuwd in wat voor opzicht je haar geraakt hebt.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:32

Wat een gestoord gedoe..

Je kunt haar niet veranderen alleen hoe jij ermee omgaat. Heb je op het moment hulp voor jezelf?

Ik snap dat je geen scene hebt gemaakt met de kids erbij..
Hoe laat komt je man thuis?

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:34

Jeetje wat een rotsituatie .... Maar in plaats van vragen zou ik melden dat je er aan komt en er over 15 min. bent om de kinderen te halen. Hebben ze echt slaapspullen bij? Want zo nee, dan kun je zeggen dat ze op tijd op bed moeten liggen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:40

Nou alles gelezen dit lijkt me een goede reden om te breken

Zorgenmaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 18:48

Mijn vader weegt 150 kilo, mijn oudste broer 160 kilo en de een na jongste 135 kilo. Mijn moeder is zelf ook geen watje en daar hoef ik niet te zeggen ik ben over 15 minuten bij je.. Dan kan ik een pak op me sodemieter krijgen. Man is over een goed uur thuis.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:49

Zorgenmaker schreef:
Klopt, Beide rocamor en zorry.
Wij wonen 15 minuten van elkaar vandaan alleen ik aan de ene kant van de grens en hun de andere.

De politie heeft net mijn aangifte opgenomen maar meer kunnen ze nu niet doen omdat ze de grens niet over mogen. Ik had me heel de middag gedeisd gehouden en net even contact met ouders opgenomen. Ik heb ze naar hun mond gepraat als brug man maar ze ging me na het eten terug bellen. Ik heb iets in mijn moeder weten te raken en dat is goed. Voor 95% ben ik er zeker van dat ik ze na het eten op kan halen en zo niet gaan we met de politie uit hun land contact opnemen om ze op te halen.

Ophalen. daar weg gaan en ze niet meer je huis inlaten.
Eventueel op school uitleggen dat ze met niemand mee mogen.
Het is niet anders. Maar echt afstand nemen van je ouders zodra je de kinderen weer hebt.

Op het moment dat mijn moeder doorhad dat het of normaal doen was of mij nooit meer zien is er wel iets veranderd.