Ik ben vorige week na mijn proefwerken nog uit geweest in een jeugd café bij mij in de stad, heb daar toch ook al ogen opengetrokken
Het feest begon 's middags al en was al snel overspoeld met middelbare scholieren die ook net klaar waren met hun proefwerken. Sommigen waren heus niet ouder dan 13 - 14 jaar. Allemaal hevig aan de alcohol, dus ik zeg nog tegen een vriendin "die zijn KO voor 14u". En gelijk had ik
Het begon eerst toen twee meisjes van de trap van het café afdonderden, allebei beneden hevig aan het giechelen. Dan maar buiten op het terras gezet, ging één van hun buiten westen. Hebben ze haar letterlijk weg moeten slepen, het zag er niet uit
Even later zie ik twee piepjonge mannetjes naar binnen gaan, die waren echt niet ouder dan 13. Een uur later zie ik een van die twee buiten gedragen worden door een vriendin. Die was dus ook KO gegaan.
Verder niets interessants gebeurd, tot 1u 's nachts. Zie ik opeens dat meisje wat eerder KO was gegaan terug binnen staan met een pint in d'r handen
Hoe het met haar is afgelopen weet ik niet want niet veel erna ben ik naar huis gegaan.
zal het met jullie delen als het het waard is