WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 10:02

Oh dit topic leeft weer :')

Ik ben vorige week na mijn proefwerken nog uit geweest in een jeugd café bij mij in de stad, heb daar toch ook al ogen opengetrokken :wow:
Het feest begon 's middags al en was al snel overspoeld met middelbare scholieren die ook net klaar waren met hun proefwerken. Sommigen waren heus niet ouder dan 13 - 14 jaar. Allemaal hevig aan de alcohol, dus ik zeg nog tegen een vriendin "die zijn KO voor 14u". En gelijk had ik _O-
Het begon eerst toen twee meisjes van de trap van het café afdonderden, allebei beneden hevig aan het giechelen. Dan maar buiten op het terras gezet, ging één van hun buiten westen. Hebben ze haar letterlijk weg moeten slepen, het zag er niet uit :(:)
Even later zie ik twee piepjonge mannetjes naar binnen gaan, die waren echt niet ouder dan 13. Een uur later zie ik een van die twee buiten gedragen worden door een vriendin. Die was dus ook KO gegaan.
Verder niets interessants gebeurd, tot 1u 's nachts. Zie ik opeens dat meisje wat eerder KO was gegaan terug binnen staan met een pint in d'r handen >;)
Hoe het met haar is afgelopen weet ik niet want niet veel erna ben ik naar huis gegaan.

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:07

Wat is KO? :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:08

Fearlien schreef:
Wat is KO? :+

knock out ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:57

En hoezo schenkt een café (jeugd of niet) aan 13/14 jarige alcohol? Dat is toch strafbaar?!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:00

friendly schreef:
En hoezo schenkt een café (jeugd of niet) aan 13/14 jarige alcohol? Dat is toch strafbaar?!

Strafbaar, maar dat wordt hier in de buurt in cafés ook onvoldoende gecontroleerd hoor... Of de 13/14 jarigen schakelen een oudere vriend(in) in om drank te bestellen, daar kan je niets aan doen ;)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 13:04

friendly schreef:

Strafbaar is het zeker wel, maar zoals Billionache schakelen ze vaak iemand ouder in om hun drank te gaan halen. ID wordt er zeker gevraagd, ik ben ook gecontroleerd geweest, het meisje aan de bar zei zelf dat ze geen risico's konden nemen met al die jonge middelbare scholieren. Maar ja, ze geraken er toch altijd aan ;)

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:22

Bij ons tijdens een schoolfeest boden een paar laatstejaars aan allemaal middelbare scholieren bier aan voor 2,5 euro, ze hadden heel veel ingekocht.
Uiteindelijk hadden de leraren hem door, godzijdank. Weet niet hoe het afgelopen zou zijn indien niet.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:10

Die regel heeft niet echt geholpen nee :+
Voor mij is het even makkelijk om aan drank te komen dan voor de regel er was.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 14:19

Ik weet nog goed 20 jaar terug, stonden op schuurfeest....en 2 groepen jonge kerels van ong 20 jaar uit naast elkaar liggende dorpen. Groep a Stonden te zuipen en vervelend te doen...

1 kerel uit dorp a, moonde naar de kerels uit dorp b. Die kerels uit dorp a, vonden t geweldig en riepen ook dingen en hoopten op gevecht oid.

Kerels uit dorp b reageerden weinig, maar 1 die een patat pinda had, liep naar die kerel, sloeg em de patat pinda op zn blote reet en liep weer terug naar kerels groep b, iedereen lachtte giga...en groep a, droop af!

Ik vond t wel lachwekkend....en dit had groep a totaal niet verwacht! Dat ze zo voor banketstaaf stonden...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:41

Blijft een heerlijk topic om te lezen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:30

Ik ging vandaag met een groep bokkers lunchen (niet echt uitgaan dus haha), toen vroeg een van de meiden aan een overduidelijk homosexuele ober wat hij ons aan raadde. Nou hij heel grappig, sarcastisch zeggen dat iedereen zijn eigen smaak heeft en dat hij dat niet kon zeggen. Maar zijn persoonlijke voorkeur was kontne*uken. :j :')

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:32

Ik volg! Wat een Hilarische dingen komen hier voorbij. Ik ga ook regelmatig stappen, meestal met alleen maar jongens dus maak ook genoeg mee :D zal het met jullie delen als het het waard is :=

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 12:37

MarlindeRooz schreef:
Ik ging vandaag met een groep bokkers lunchen (niet echt uitgaan dus haha), toen vroeg een van de meiden aan een overduidelijk homosexuele ober wat hij ons aan raadde. Nou hij heel grappig, sarcastisch zeggen dat iedereen zijn eigen smaak heeft en dat hij dat niet kon zeggen. Maar zijn persoonlijke voorkeur was kontne*uken. :j :')

Omg, ik zou me echt niet serieus kunnen houden, heerlijke reactie :')