Sil_Bill schreef:Rochiril schreef:Topic loopt we hard zo, toch veel 'boerenvolk' hier, tja paarden gaan er vaak goed bij samen
Hoe vonden jullie boeren eigenlijk dat je een 'Paardenmeisje'bent. Ik moet nog steeds aanhoren: Paarden zijn leuk, maar dat volk wat er bij loopt...
Mijn ex had het niet zo met het paardenvolk. Op concoursen de portomonnee goed openen zodat iedereen even kon zien hoe goed gevuld die wel niet was, nee... Niet zijn volk.
Hij was er wel ontzettend gek mee! Samen met hem heb ik mijn huidige merrie gekocht. Als ik ging werken en om 06.30u van huis moest, voerde ik ze zelf maar zette hij ze buiten (pony en paard) en gaf ze in de wei hooi (smorgens en smiddags totdat ik terug kwam). Heel vaak als ik uit m'n werk kwam had hij al de stallen uit gemest, echt ontzettend lief.
Hij probeerde wekelijks met me mee te gaan naar de les op de vereniging, en toen ik me BE rijbewijs nog niet had ging hij vrijwel wekelijks met me mee naar concours. Hij vond paarden wel eng, maar met mijn merrie vond ie het wel oke.
Nee, hij genoot er van en deed er veel voor....

. Vlaai mee genomen voor de koffiedrinkers en het feest was compleet.
. Paarden moet mijn vriend ook niet veel van hebben helaas. Zijn vader en moeder hebben vroeger wel altijd gereden, maar helaas is dat niet over geslagen op mijn vriend