Bekendmaking zwangerschap, vertel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

conejo

Re: Bekendmaking zwangerschap, vertel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:35

Wij hebben mijn moeder, zusje, schoonouders en zwager een rol beschuit gegeven met een zwart wit foto met beschuit met muisjes en de tekst wij zijn blij, is het al mei.

Mijn zusje wist het gelijk toen ze de rol beschuit zag, voor ze de tekst las. Mijn moeder na het lezen van de tekst.

Mijn schoonmoeder zij zet maar in de kast en bleef dat maar herhalen. Mijn schoonvader had het vrij snel door en zij op een gegeven moment tegen mijn schoonmoeder je word oma en toen viel het kwartje pas.

Mijn zwager duurde het ook even die had zo iets van ja wat moet ik met een rol beschuit.

Mijn vader heb ik via skype ene foto van de rol beschuit en de tekst gestuurd ) woont in zuid-Amerika. Hij had het vrij snel door.

Opa en oma's van ml hebben we de echo foto laten zien.

En ooms en tantes hebben we een wats app of mail gestuurd met een foto van de echo met de tekst meet uk en dan de uitgerekende datum er bij.

Op facebook na de 20 weken echo gezegd dat ik weer was goed gekeurd en alles goed was. Meesten wisten het al wel, maar een paar die kwamen er toen achter.