Maar het is altijd vermengd met andere dingen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar het is altijd vermengd met andere dingen
Dieselpaard schreef:Pfff...ik de laatste tijd ook weer. Het is echt jaren rustig bij mij geweest, maar sinds een paar weken is het weer prijs.
Zo droomde ik gister dat ik bij de tandarts zat, dat er een stukje kies af was gebroken, maar dat hing nog half aan mijn kies en toch voelde ik er niks van. In diezelfde droom had ik ineens een beugel en besloot de assistente dat de beugel alleen nog maar op mijn voortanden moest, dus haalde ze het van m'n kiezen af.
Laatst droomde ik dat ik ineens een app van mijn ex kreeg waarin stond dat hij nog ontzettend veel van mij houd en dat ik niet mocht trouwen.
Ik droom overigens ook vaak dat ik iemand steeds maar sla, met vuist in het gezicht, maar dat diegene er helemaal niks van voelt en me nog uitlacht ook...
OneAndOnlyx schreef:Ik droomde een keer dat m'n zus was overleden. Werd meteen wakker en appte haar.. Zo erg kunnen dromen dus zijn
xGoldenHero schreef:Oh ik ben er een ster in.
Toen de band Tokio Hotel helemaal het einde was voor sommige klasgenoten op de middelbare, en er ook nog het WK was jaren terug, heb ik de meest vreemde droom gehad tot nu toe.
Ik had 2 honden een kleine en grote.
In mijn droom stapte ik uit bed en liep naar beneden. Ik hoorde muziek.
Ik liep de garage in en zag ineens die zanger van Tokio hotel mijn hond in de wasmachine doen!
Ik in paniek en kreeg de wasmachine niet open.
Hij had hem in de wasmachine gestopt omdat hij hem oranje hag gespoten met verf maar het niet goed gelukt vond..
Wat heb ik gehuild toen ik wakker werd en snel beneden gekeken of hij in z'n mandje lag.
drawerlover schreef:Nou je zit nu dus in een situatie die niet goed voor je is. Je voelt je misschien ook onbewust verwaarloosd door je partner. Ik zou je gevoelens toch even nagaan want dit kan frustratie geven
_sharonnn schreef:drawerlover schreef:Nou je zit nu dus in een situatie die niet goed voor je is. Je voelt je misschien ook onbewust verwaarloosd door je partner. Ik zou je gevoelens toch even nagaan want dit kan frustratie geven
Dat eerste kan zeker en klopt ergens ook wel, maar m'n relatie zit goed, daar kan het gewoon niet aan liggen
HorseyDude schreef:What the........? Nou was ik weer een klein eekhoorntje in een heel groot bos en ik werd constant achterna gezeten door zo'n amerikaanse adelaar... Ik kroop in ieder holletje maar dat was steeds weer de uitgang naar het bos (met die vogel!)
Op het laaste greep hij mij en werd ik wakker.......
Ook droomde ik veel over dat ons huis in brand vloog en ik hoop ook enkele keren gedroomd dat mijn vader werd geëxecuteerd. Waarom? Geen flauw idee, maar stuk voor stuk wel nachtmerrie's. Wat een nare dromen waren dat
Finliox schreef:Als klein meisje droomde ik vaak dat ik achterna werd gezeten door iets. Ik kan me die dromen nog heel levendig herrineren en ik vond ze heel eng. Ik ben ook opgegeten door spinnen en andere insekten toen ik klein was. Godzijdank is dat nu overOok droomde ik veel over dat ons huis in brand vloog en ik hoop ook enkele keren gedroomd dat mijn vader werd geëxecuteerd. Waarom? Geen flauw idee, maar stuk voor stuk wel nachtmerrie's. Wat een nare dromen waren dat
![]()
Toen ik een jaar of 8 a 9 was gingen we op vakantie naar een manege met bungalows erbij. Dus ik mocht ook rijden en zo. De eerste nacht: ik flipte totaal. 2 uur nadat ik naar bed was gegaan werd ik helemaal in paniek waker, helemaal aan het ijlen dus nog half in mijn droom. Ik moest de wereld redden met iets, maar dat iets kwam maar niet. Ik kan het me niet echt herinneren, mijn ouders vertelde me de volgende morgen wat er 's nachts was gebeurd.
En als ik ziek ben en koorts heb droom ik vaak over een rode stier die me vertrapt. Ik kan me ook nog iets vaags over een ring herinneren, maar ik weet niet waarom.
hmmm