Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Happy16

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:03

Ik droom wel eens dat ik in een filmwereld leef, bijvoorbeeld in Middle-Earth of dat ik in de hunger games zit := Maar het is altijd vermengd met andere dingen :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:17

dat heb ik ook wel eens. Of dat ik ineens in een cartoonwereld zit. Echt raar. Ik heb ook eens een droom gehad dat ik naar school ging en ik deed de deur achter me dicht, stond ik ineens in het wilde westen met mijn moeder. Ik was haar kwijt geraakt en begon daardoor te praten tegen een pratend leeuwenhoofd aan de muur van een café dinges. Toen vond ik mijn moeder weer en gingen we naar huis en ik stond in mijn huis en ik was gewoon ineens weer naar school gegaan en ik wist in mijn droom niks meer over het wilde westen. :')

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:21

Toen ik op de lagere school zat droomde ik dat ik in een huis zat en dat ik opzoek was naar m'n beste vriend en trap op en af moest lopen om bij die jongen te komen. Werd wakker in paniek omdat ik hem niet kon bereiken.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:22

Dieselpaard schreef:
Pfff...ik de laatste tijd ook weer. Het is echt jaren rustig bij mij geweest, maar sinds een paar weken is het weer prijs.
Zo droomde ik gister dat ik bij de tandarts zat, dat er een stukje kies af was gebroken, maar dat hing nog half aan mijn kies en toch voelde ik er niks van. In diezelfde droom had ik ineens een beugel en besloot de assistente dat de beugel alleen nog maar op mijn voortanden moest, dus haalde ze het van m'n kiezen af.
Laatst droomde ik dat ik ineens een app van mijn ex kreeg waarin stond dat hij nog ontzettend veel van mij houd en dat ik niet mocht trouwen.
Ik droom overigens ook vaak dat ik iemand steeds maar sla, met vuist in het gezicht, maar dat diegene er helemaal niks van voelt en me nog uitlacht ook...

Breekt je Tand af of hangt het los betekend dat je ergens bang voor bent.
wat de beugel betekend weet ik even niet Meer.
en als je iemand slaat en die lacht jou uit dat heb je een echte haat voor 1 persoon.

ik droom vaak over verlaten huizen, laatste tijd ben ik aan het rennen (wat betekend dat ik ergens bang voor ben) Maar ook heb ik over heksen gedroomd en ook dat ik heel diepe kuil val. in het echt voel ik me ook vallen..

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:30

OneAndOnlyx schreef:
Ik droomde een keer dat m'n zus was overleden. Werd meteen wakker en appte haar.. Zo erg kunnen dromen dus zijn ;(

Zo heb ik gedroomt en gehoord dat de paardenstal ingestort was.. ik was zo geschrokken dat iik in mijn pyama naar de paardenstal ben gegaan en die boer een schop onder de kont heb gegeven om die dak te repareren! En hij heeft het ook nog gedaan ook! Whaha!!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:33

haha. Ik droom meestal over dingen die ik graag wil dat ik ze krijg. Ik droom bijvoorbeeld ehh laatst ik zag een of ander ding waarmee je je naar de andere kant van de wereld kunt teleporteren en die wilde ik graag. Nou ik kreeg hem gelijk. En ik had er veel lol mee. Wat betekend het als je veel droomt dat je vliegt eigenlijk want dat heeft mijn oma heel vaak.

O nu herinner ik me een droom. Bij ons stond de woonkamer in brand en mijn hond zat op de bank in de woonkamer. Hij liep gewoon de woonkamer uit alsof er niets aan de hand was toen ik hem riep. Ik al een paar flinke rode plekken gekregen omdat ik hem wilde redden op een of andere manier. Ik deed snel de deur dicht en toen zat pap opeens in die brand. En die verbrandde helaas. Ik werd huilend wakker.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:40

Oh ik ben er een ster in.

Toen de band Tokio Hotel helemaal het einde was voor sommige klasgenoten op de middelbare, en er ook nog het WK was jaren terug, heb ik de meest vreemde droom gehad tot nu toe.

Ik had 2 honden een kleine en grote.

In mijn droom stapte ik uit bed en liep naar beneden. Ik hoorde muziek.
Ik liep de garage in en zag ineens die zanger van Tokio hotel mijn hond in de wasmachine doen!
Ik in paniek en kreeg de wasmachine niet open.
Hij had hem in de wasmachine gestopt omdat hij hem oranje hag gespoten met verf maar het niet goed gelukt vond..

Wat heb ik gehuild toen ik wakker werd en snel beneden gekeken of hij in z'n mandje lag.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:42

oeh ik heb net iets interessants gelezen. Als je in een droom je eigen droom kunt maken zeg maar. Dus je droomt bijvoorbeeld dat je in een dierentuin bent en je kunt er zelf voor zorgen zeg maar dat je de giraffen kunt zien, dus het sturen van je dromen, dan wil je je leven makkelijker kunnen besturen. Dan ben je bijvoorbeeld ergens onzeker over en wil je dat weg hebben

edit: Ik heb iemand gelezen die kon vliegen maar bang was om te vliegen. Dan ben je bang voor uitdagingen en succes. Diegene had af en toe ook moeite met in de lucht blijven. Dan heb je het gevoel dat je geen grip kunt krijgen op je eigen omstandigheden :)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:49

xGoldenHero schreef:
Oh ik ben er een ster in.

Toen de band Tokio Hotel helemaal het einde was voor sommige klasgenoten op de middelbare, en er ook nog het WK was jaren terug, heb ik de meest vreemde droom gehad tot nu toe.

Ik had 2 honden een kleine en grote.

In mijn droom stapte ik uit bed en liep naar beneden. Ik hoorde muziek.
Ik liep de garage in en zag ineens die zanger van Tokio hotel mijn hond in de wasmachine doen!
Ik in paniek en kreeg de wasmachine niet open.
Hij had hem in de wasmachine gestopt omdat hij hem oranje hag gespoten met verf maar het niet goed gelukt vond..

Wat heb ik gehuild toen ik wakker werd en snel beneden gekeken of hij in z'n mandje lag.

Jij begrijpt die beroemdheid. Je staat open voor die persoon. Je ziet een 'misdaad' gebeuren. Je bent dus tijd aan het verspillen aan iets.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:53

Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter droomde ik vaak dat ik de baby kwijt was.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:55

Britta31 schreef:
Toen ik zwanger was van mijn eerste dochter droomde ik vaak dat ik de baby kwijt was.

Dan had je op dat moment iets niet onder controle

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:14

Ik zal m'n droom eens in de gaten houden vannacht.

Ik droom vaak over vreemdgaan, voel me de dag erna dan zo naar, helemaal tegenover m'n vriend :(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:16

_sharonnn schreef:

Ik droom vaak over vreemdgaan, voel me de dag erna dan zo naar, helemaal tegenover m'n vriend :(

Wat voor vreemdgaan previes??

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:18

drawerlover schreef:
_sharonnn schreef:

Wat voor vreemdgaan previes??

Ik ging vreemd, in alle dromen trouwens

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:22

Nou je zit nu dus in een situatie die niet goed voor je is. Je voelt je misschien ook onbewust verwaarloosd door je partner. Ik zou je gevoelens toch even nagaan want dit kan frustratie geven

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:24

drawerlover schreef:
Nou je zit nu dus in een situatie die niet goed voor je is. Je voelt je misschien ook onbewust verwaarloosd door je partner. Ik zou je gevoelens toch even nagaan want dit kan frustratie geven

Dat eerste kan zeker en klopt ergens ook wel, maar m'n relatie zit goed, daar kan het gewoon niet aan liggen :)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:28

_sharonnn schreef:
drawerlover schreef:

Dat eerste kan zeker en klopt ergens ook wel, maar m'n relatie zit goed, daar kan het gewoon niet aan liggen :)

Nou misschien zit het gevoel in je onderbewust zijn. Dat weet je niet

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 22:28

What the........? Nou was ik weer een klein eekhoorntje in een heel groot bos en ik werd constant achterna gezeten door zo'n amerikaanse adelaar... Ik kroop in ieder holletje maar dat was steeds weer de uitgang naar het bos (met die vogel!)

Op het laaste greep hij mij en werd ik wakker.......

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:31

Toen we opzoek gingen naar een paardje droomde ik steeds dat als ik er opzat het paardje ging krimpen. En dat ik gewoon mee kon lopen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:34

HorseyDude schreef:
What the........? Nou was ik weer een klein eekhoorntje in een heel groot bos en ik werd constant achterna gezeten door zo'n amerikaanse adelaar... Ik kroop in ieder holletje maar dat was steeds weer de uitgang naar het bos (met die vogel!)

Op het laaste greep hij mij en werd ik wakker.......

Dromen over een eekhoorn is altijd positief. Maar je word achtervolgd en dat kan 2 Dingen betekenen.
Of je wil een doel bereiken maar Het lukt niet. Of je probeert grip te krijgen op een deel van jezelf wat dus ook niet lhkt

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:36

Als klein meisje droomde ik vaak dat ik achterna werd gezeten door iets. Ik kan me die dromen nog heel levendig herrineren en ik vond ze heel eng. Ik ben ook opgegeten door spinnen en andere insekten toen ik klein was. Godzijdank is dat nu over :brr: Ook droomde ik veel over dat ons huis in brand vloog en ik hoop ook enkele keren gedroomd dat mijn vader werd geëxecuteerd. Waarom? Geen flauw idee, maar stuk voor stuk wel nachtmerrie's. Wat een nare dromen waren dat ;(

Toen ik een jaar of 8 a 9 was gingen we op vakantie naar een manege met bungalows erbij. Dus ik mocht ook rijden en zo. De eerste nacht: ik flipte totaal. 2 uur nadat ik naar bed was gegaan werd ik helemaal in paniek waker, helemaal aan het ijlen dus nog half in mijn droom. Ik moest de wereld redden met iets, maar dat iets kwam maar niet. Ik kan het me niet echt herinneren, mijn ouders vertelde me de volgende morgen wat er 's nachts was gebeurd.

En als ik ziek ben en koorts heb droom ik vaak over een rode stier die me vertrapt. Ik kan me ook nog iets vaags over een ring herinneren, maar ik weet niet waarom.

hmmm :')

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:37

Ik droomde vannacht dat ik een 2 lange wormen had in mijn beide onder benen. Het beeld achter volgd me de hele dag. |(

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:40

drawerlover schreef:
_sharonnn schreef:

Nehh dat kan niet haha, gewoon echt niet :P

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:41

Finliox schreef:
Als klein meisje droomde ik vaak dat ik achterna werd gezeten door iets. Ik kan me die dromen nog heel levendig herrineren en ik vond ze heel eng. Ik ben ook opgegeten door spinnen en andere insekten toen ik klein was. Godzijdank is dat nu over :brr: Ook droomde ik veel over dat ons huis in brand vloog en ik hoop ook enkele keren gedroomd dat mijn vader werd geëxecuteerd. Waarom? Geen flauw idee, maar stuk voor stuk wel nachtmerrie's. Wat een nare dromen waren dat ;(

Toen ik een jaar of 8 a 9 was gingen we op vakantie naar een manege met bungalows erbij. Dus ik mocht ook rijden en zo. De eerste nacht: ik flipte totaal. 2 uur nadat ik naar bed was gegaan werd ik helemaal in paniek waker, helemaal aan het ijlen dus nog half in mijn droom. Ik moest de wereld redden met iets, maar dat iets kwam maar niet. Ik kan het me niet echt herinneren, mijn ouders vertelde me de volgende morgen wat er 's nachts was gebeurd.

En als ik ziek ben en koorts heb droom ik vaak over een rode stier die me vertrapt. Ik kan me ook nog iets vaags over een ring herinneren, maar ik weet niet waarom.

hmmm :')

Dan heb je vroeger denk ik ook veel meegemaakt want dat zijn allemaal dromen die aangeven dat je ergens over twijfelt, dat je verdriet hebt en boos bent.

Die stier is of omdat je macht of kracht wil hebben of omdat een van je passies uit de hand loopt. Ik denk die eerste want als je ziek bent heb je niet veel macht en kracht

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:43

_sharonnn schreef:
drawerlover schreef:

Nehh dat kan niet haha, gewoon echt niet :P[/quote]
Dat weet je niet. Je onderbewust zijn is vaak heel slim. Misschien is het een waarschuwing. Ik zou het even in de gaten houden