Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerte schreef:Beatrix: ik vind het moeilijk omdat ik bang.ben dat ik niets toevoeg, of iets raars zeg waardoor.er.misschien een rel door komt.

Ik post ook wel eens iets waar geen reactie op komt of als er wel een reactie op komt wat niet positief is...ach, het zijn maar woorden op een scherm, daar moet je proberen je niet al teveel van aan te trekken. Positieve dingen moet je onthouden en de negatieve langs je heen laten glijden. 

. Sterkte allemaal, lijkt me erg lastig! Goed topic dit!

Soms ben ik echt een doorpakker, maar ik kan ook heel veel dingen laten omdat het buiten mijn comfortzone is
Ik ben vooral heel erg bang om fouten te maken en daardoor laat ik dan maar dingen. Of afgewezen worden, brrr.Hhilde schreef:Sky_Britt, kun je dan niet iets zeggen als 'Hoi, volgens mij hebben we elkaar al wel vaker gezien maar ik denk niet dat ik me al eerder voorgesteld heb? Ik ben...'?

Jeej, blij dat ik het gedaan heb!
wel met meerdere was echt super gezellig
Mijn doel vandaag, een nieuwe broek kopen haha. Ik vind winkelen en broeken passen vreselijk... xD Vandaag paardgereden en het was zwaaaaar haha. Mijn doel voor paardrijden over 2 weken (rij 1x in de 2 weken half uur privéles op een vast manegepaard) om zelf te ontspannen ipv gespannen rijden (ik heb altijd al galopangst gehad en het gaat steeds beter, maar ik blijf te gespannen zitten).