Hoge rekening Vodafone klopt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:27

Hier ook zelfde problemen. Al veel weggegooid geld, want schijnt allemaal onze schuld te zijn.
na zoveel reacties hier weet ik in ieder geval zeker dat nier aan ons ligt.zodra we weg kunnen stappen we over.

Arethe

Re: Hoge rekening Vodafone klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:25

Aanstaande maandag komt er een uitzending over dit probleem bij Vodafone van Radar. Misschien wel interessant om te bekijken.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:30

Knert schreef:
Gevalletje voor Kassa?

Kassa vond mijn geval niet interessant :(

Ik had ook altijd erg hoge rekeningen, ging altijd over mijn abonnement heen.
Daarbij mijn telefoon ingeleverd bij Vodafone voor reparatie, en nooit terug gekregen, omdat ze hem kwijt waren. Wat ik maar moest bewijzen.... (korte versie)

Ik heb nu een ander abonnement, ongeveer de helft van mijn Vodafone abonnement, en ik ga er nu nooit meer overheen. Vreemd toch?? Mijn bel gedrag is niks veranderd..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:00

Ik zit nu bijna 2 jaar bij vodafone en geen problemen, toen ik bij kpn zat om de haverklap, heb nu een iphone6 met onbeperkt bellen/sms en en 6 gig data voor 38 euro, en allen sim only, iphone los gekocht.
Nu na 9 dagen heb ik volgens vodafone 350 mb verbruikt, terwijl mn telefoon ook als hotspot dient.
Hopelijk blijft dat zo, ik volg even..

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:03

Jaime_ schreef:
Ik werk niet voor Vodafone, dus op de vraag "Hoe dan?" kan ik helaas geen antwoord geven. Maar het kan zo zijn dat Vodafone een grotere 'leak' heeft dan bijv. KPN of T-mobile. Het is altijd de moeite waard om je nummer eens te checken via payinfo.nl dan weet je in ieder geval zeker dat mobiele diensten uitstaan/geblokkeerd zijn.

dit kreeg ik ook van de klantenservice inderdaad, gecheckt maar er zit niks aan mijn nummer gekoppeld dus dat kan het niet zijn

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:15

Arethe schreef:
Aanstaande maandag komt er een uitzending over dit probleem bij Vodafone van Radar. Misschien wel interessant om te bekijken.

Oeh daar ben ik heel benieuwd naar. Ik heb hetzelfde probleem een aantal keer gehad.

Als ik mijn specificaties nakijk zie ik dan dingen als: om 03.00 's nachts - 10.00 de volgende ochtend zou ik iets gedownload hebben. 7 uur achter elkaar. Wat me zo'n 80 euro kostte. En nog wel meer van die ongein, een rekening van meer dan 100 p/m gehad. Youtube en dat soort apps staan altijd uit.

Beste vodafone, 's nachts slaap ik in mijn eigen bed. En heb ik Wi-Fi. Dus dit verhaal klopt nooit.

Als ik erover opbel zeggen ze dat ze niet kunnen achterhalen wat er dan precies is gedownload. En het eeuwige gezeur dat misschien youtube veel MB kost, wat ik nooit zonder wifi gebruik..

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:19

Vodafone is een grote ramp. Mijn vriend heeft hetzelfde gehad.
Hij is blij als zijn abbo is afgelopen daar want manman.
een service van niks!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:21

Dit zelfde heb ik dus ook gehad.
Volgens mij kwam paar pagina's terug iets van radar waar je de klacht omtrent Vodafone kwijt kon.
Ik ben vandaag hierover gebeld en heb oa mn rekening specificaties doorgestuurd. Ook wilden ze me voor de camera een aantal vragen stellen maar door werk lukt dit niet.
Wel ben ik uitgenodigd om as maandag bij de uitzending aanwezig te zijn.
Ik ben er erg benieuwd naar!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:01

Wow, ik zag een paar berichten op de eerste pagina van sim in de la leggen en prepaid verder bellen en vervolgens nóg hoge rekeningen krijgen.. Dat is toch te bizar voor woorden!
Zou Vodaphone dubbele simkaarten uitgeven?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:20

Net weer bij radar. Heb het maar even opgenomen want de meneer van de directie zegt dat de app klopt. Nou dat geloof ik wel alleen sturen ze een rekening die €240 hoger ligt. En dat klopt dan weer wel volgens vodafone.