Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vjestagirl schreef:Ik zou proberen met hem te overleggen. Wanneer mag hij wél vrienden uitnodigen? En hoe kunnen jullie dit communiceren? Misschien kun je een whiteboard in de hal ophangen waarop jullie aangeven wanneer je belangrijke tentamens hebt zodat hij in die periodes geen vrienden uitnodigt?
En hij kwam me een lekker kopje koffie brengen! Dus ik heb weinig te klagen op dit moment!
Niet alleen qua netheid in het huis maar vooral wbt ruzies. Was nogal eens stennis over wie de keuken niet vaak genoeg deed etc.
Emmaa_ schreef:Dat is fijn RusselNuwell! Schoonmaakrooster heeft voor ons ook erg veel gedaanNiet alleen qua netheid in het huis maar vooral wbt ruzies. Was nogal eens stennis over wie de keuken niet vaak genoeg deed etc.
![]()
En ja.. Het is echt niet dat wij onredelijke mensen zijn maar we hebben het ondertussen wel twintig keer aardig aan hem gevraagd. Als je dan nog steeds te beroerd bent om je ook maar een klein beetje aan te passen aan je huisgenoten gaat er imo iets niet helemaal goed
ze doen nu tenminste het kooktoestel netjes af en het raam dicht, en ze doen eindelijk ook niet meer zo hard met de deuren

Niet dat ze niet aardig is, dat kan ze best zijn, maar dit is gewoon echt irritant.
We hebben gelukkig alleen gedeelde douche en wc, dus niet heel veel contact met elkaar. Niemand maakt schoon, maar daar zitten we gelukkig allemaal niet zo mee
Dat scheelt wel een hoop, moet er niet aan denken om een gezamenlijke keuken te hebben oid.
Ik ben wel zo dat ik soms eens een fles bleek leegschud in de badkamer, maar de gang wordt dus nooit gestofzuigd en het fietsenhok staat vol met vuilniszakken die geloof ik nooit meer weggaan.
BaileyMix schreef:Ik heb net een pan gloeiend heet water over mezelf en de gehele keukenvloer geflikkerd omdat het hier g*dverdeg*dver helemaal nokkievol staat met de gore afwas van een ander.
Oooooooh wat ben ik pissed zeg! Nergens verdomme plaats om iets neer te zetten, tegen torenhoge stapels stoten waardoor alles dus uit je handen dondert. "Ja maar ik heb 3 keer in de week stage van 9 tot 6 en de andere dagen hockeytraining, dan heb ik geen tijd voor afwas hoor..." Flikker op muts![]()
Gelukkig verhuist ze morgen, al zal ze die bergen afwas wel laten staan. Ik flikker 't wel mooi uit 't raam

Appelmoes_11 schreef:We delen niet zo veel, dus ik hoef niet met mensen te praten die ik niet aardig vindDat scheelt wel een hoop, moet er niet aan denken om een gezamenlijke keuken te hebben oid.
Het is inderdaad niet frisIk ben wel zo dat ik soms eens een fles bleek leegschud in de badkamer, maar de gang wordt dus nooit gestofzuigd en het fietsenhok staat vol met vuilniszakken die geloof ik nooit meer weggaan.
bah. Bij ons zet ik nu gewoon iedere dinsdagochtend als ik naar stage ga, de kliko buiten (wordt op dinsdag geleegd), als ik terug kom van stage zet ik em weer binnen en dan gooi k meteen de zakken die er eerst niet meer in pasten, erin xD Meestal is dan wel de kliko alweer vol, dus de zakken die de rest van week komen moeten dan weer in de tuin, die gaan dan op dinsdag als de kliko weer leeg is, weer erin. BaileyMix schreef:Ik heb net een pan gloeiend heet water over mezelf en de gehele keukenvloer geflikkerd omdat het hier g*dverdeg*dver helemaal nokkievol staat met de gore afwas van een ander.
Oooooooh wat ben ik pissed zeg! Nergens verdomme plaats om iets neer te zetten, tegen torenhoge stapels stoten waardoor alles dus uit je handen dondert. "Ja maar ik heb 3 keer in de week stage van 9 tot 6 en de andere dagen hockeytraining, dan heb ik geen tijd voor afwas hoor..." Flikker op muts![]()
Gelukkig verhuist ze morgen, al zal ze die bergen afwas wel laten staan. Ik flikker 't wel mooi uit 't raam

Ik heb nu alles zelf. Ik bewaar alles op mijn kamer, dus nooit gezeik over dat anderen de borden of pannen in gebruik hebben. Zo ben ik ook zelf verantwoordelijk voor mijn eigen afwas.
k dreun nog net niet van mn bank af.

Worden met z'n allen gelijk heel boos en kunnen dan ook echt gemeen worden. Ik ben altijd de schuld van het feit dat de keuken een zooitje is. Klopt ook wwl dat ik minder tijd aan de vaatwasser besteed dan de rest, maar dat komt omdat ik ook aanzienlijk (!) minder pannen en borden gebruik
Daarbuiten doe ik de kattenbak altijd
(22 berichten in 5 minuten, heel fijn en ik maar denken dat ik populair ben
)