Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:34

Zo vroeg mogelijk mee moeten beginnen?
Kun je niet van elkaar genieten zonder seks dan? Vind jij seks zo'n eerste levensbehoefte dat je niet een paar weken zonder kunt? Ik snap niet hoe iemand een deuk in zijn ego kan krijgen alleen omdat iemand niet binnen een paar date's het bed met hem induikt. Of nouja, ik snap het wel, maar dan heb je 't over een ander soort ego :+

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:37

Ik denk dat dat komt door verschil in normen en waarden. Wat voor de één normaal is, is dat voor de ander niet. En dat kan soms scheve gezichten (of deuken in ego's) veroorzaken denk ik.

Stel je draait het om. Jij vind iemand heel leuk, en zou er graag het bed mee induiken, maar die ander wil dat niet met jou. Om wat voor reden dan ook, dat voelt toch als een soort van blauwtje lopen denk ik. Je begrijpt dan niet waarom niet, omdat je jezelf kent en weet dat er niks te vrezen is en dat je bijv. geen slechte bedoelingen hebt. Nou komt dat niet vaak voor dat een vrouw wel wil en een man nog niet, maar stel dat... :Y)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:38

Dus... Als je geen maagd meer bent mag je niet meer bij een volgende relatie een tijdje wachten voor dat je met diegene in bed kruipt?! En mag je dat schijnbaar al hemeaal niet vérwachten?! Sorry maar dat vind ik toch een beetje bizar hoor.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:40

Denk niet dat ze dat zo bedoelt... maar goed. Ligt er maar net aan waarom je wil wachten. Gewoon om het wachten om te zien met wat voor persoon je te maken hebt? Of wachten omdat je er nog niet aan toe bent of...? :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 01:46

Kan me dat moeilijk voorstellen want ik zou niet bij de eerste date met iemand het bed in willen :+
Maar aan hoe diegene verder doet merk je toch of het verder wel serieus bedoeld is of dat je echt een blauwtje loopt en hij gewoon geen intresse heeft. Dat werkt natuurlijk vice versa.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 02:13

Thesserd schreef:
Ik denk dat dat komt door verschil in normen en waarden. Wat voor de één normaal is, is dat voor de ander niet. En dat kan soms scheve gezichten (of deuken in ego's) veroorzaken denk ik.

Stel je draait het om. Jij vind iemand heel leuk, en zou er graag het bed mee induiken, maar die ander wil dat niet met jou. Om wat voor reden dan ook, dat voelt toch als een soort van blauwtje lopen denk ik. Je begrijpt dan niet waarom niet, omdat je jezelf kent en weet dat er niks te vrezen is en dat je bijv. geen slechte bedoelingen hebt. Nou komt dat niet vaak voor dat een vrouw wel wil en een man nog niet, maar stel dat... :Y)

Dit. Zoveel dit. Ik zou echt gaan denken dat diegene het toch niet echt meent, want waarom wachten?
Maar goed, dat ben ik: lekker genieten van het leven en niet je tijd verdoen met wachten, wie weet wat voor leuke ervaringen je allemaal aan je neus voorbij laat gaan :Y) Liever "had ik maar niet" dan "had ik maar wel"! Zo krijg je nog eens wat spanning in je leven :D

Ik vertel trouwens niet aan een ander wat hij/zij wel of niet mag doen hoor... Maar ik mag dingen toch wel een beetje raar vinden, of op zijn minst niet begrijpen :)
Dat zou mooi zijn, als we elkaar allemaal instant begrepen, via een computerscherm, maar helaas. Dan zou het hier ook een stuk stiller worden op Bokt ;)

Edit: ja hoor, daar is ie al: de Lexa-banner

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 04:27

Tijdens het carnavallen heb je hem ontmoet toch? Dan heb je inderdaad het risico dat ie alleen maar uit is op " scoren" en de kans dat ie morgen iemand anders zoekt de niet meer maagd is en haar grenzen bepaald ( wat soms net wat makkelijker kan zijn tijdens carnaval ).
Maar dan is het nog aan jou. Met iemand het bed delen hoeft nog niet meteen uit te lopen op seks, er zitten nog " speelruimte " tussen.
Het is aan jou wat jij doet, player of geen player als jij er voor kiest omdat hij jou een fijn/ goed gevoel geeft en met hem wel seks wilt hebben prima. Wil je dat niet met wel " flik flooien" in bed ook prima ( let wel op dat hij dan niet doorgaat als je niet verder wil gaan) en als jij nu denkt ik twijfel dan moet je het niet doen. Alle adviezen hier gegeven zijn prima, maar jouw gevoel wat jij wilt dat telt. En jij moet jouw gevoel volgen. Maar noem je zelf niet dom en naïef. Je denkt erover na. Dat is goed. En hoofd en hart volgen zijn twee verschillende dingen en iedereen zal dat herkennen!!!
Succes ermee welke beslissing je ook neemt!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 04:38

Oh god, carnaval, het feest waar alle grenzen ineens verdwenen lijken te zijn. Iedereen gaat met iedereen en lang leve de lol. Ik ben er absoluut geen fan van.

Ik vind deze jongen een ontzettende eikel. Hij toont geen greintje respect naar jou toe door na een halve dag al te bespreken hoe jullie seks gaan hebben, terwijl hij nog niet eens weet of jij dat wel wilt. Die denkt; "Lekker makkelijk zo, hop derop en ik ben m'n kwakje weer kwijt". Het klinkt hard maar ik hoop je zo wakker te kunnen schudden meid, want realiseer je dat jij veel te goed bent voor zo'n simpele ziel die jou ziet als een speeltje.

Jammer dat je nooit te horen hebt gekregen hoe het 'hoort' (hoewel dat natuurlijk bij iedereen anders is). Mijn eerste keer was super. Ik had een vriendje toen ik 17 was (achteraf was hij gekker op mij dan ik op hem, maar ik dacht toen da ik verliefd was). We hebben in drie maanden tijd langzaam toegewerkt naar 'het' moment, steeds een beetje meer kleding uit en handelingen gedaan. Op een gegeven moment heeft hij allemaal kaarsjes aan gedaan en na een avondje film kijken vond ik het tijd. Het deed bij mij ook helemaal geen pijn maar ik denk dat dat onder andere kwam omdat ik mij heel erg vertrouwd voelde bij hem en hetgeen wij gingen doen. Het belangrijkste vond ik dat hij respect voor mij had en gek op mij was en hij heeft nooit aangedrongen maar mij alles uitgelegd hoe het moest en wat er allemaal kon.

Goeie jongens zijn er wel hoor, het is bij hem al een groot uitroepteken dat hij gelijk al aandringt aan seks. Je zal wel niet de eerste zijn en zeker niet de laatste. Zou je niet willen dat je met een jongen uren in elkaars armen kunt liggen en knuffelen zonder dat er wordt aangedrongen? Wil je niet met iemand goede gesprekken kunnen hebben, iemand die naar je luistert en ook echt geeft om jou en jouw verhalen? Iemand waarmee je een band hebt en die jouw grenzen accepteert en je daarin tegemoet komt. Wacht op de juiste, en dat hoeft niet meteen een vriendje te zijn maar wel iemand waarbij je je fijn en vertrouwd voelt en waarvan je zeker weet dat het gaat om jou en niet om de seks. Je eerste keer blijf je altijd onthouden en dan wil je niet door de eerste de beste ontmaagd zijn.

Ik hoop dat je hier wat aan gehad hebt en dat je de juiste keuze maakt :) mijn eerste keer was geweldig maar ik hoor helaas ook veel meiden met spijt die zich in een donker hoekje naast de kroeg hebben laten ontmaagden.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 07:09

TS, ik heb alleen jouw berichten doorgenomen en de rest niet.
Maar ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Spreek eventueel een keer met hem af, kijk hoe dat gaat dan gaat het meestal vanzelf.
Mijn eerste keer was zeker niet met de liefde van m'n leven. Sterker nog, ik kende diegene niet zo goed maar hij heeft mij met zoveel liefde en respect behandeld die nacht dat ik nooit spijt heb gehad. Het heeft toen der tijd mijn zelf vertouwen echt een boost gegeven.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:25

Er is niks mis met lekker scharrelen. Vooral de carnavalstijd wordt daar als geschikt voor bevonden hier. Bij de jongen staat dat bekend als het "ne*ukfeest".

In mijn mening moeten ook de scharrels en one night stands wel wat respect voor je hebben. Dat hij na 1 dag al over de pil begint en vervolgens zelf al bepaald dat het condooms worden, wil in mijn ogen zeggen dat hij het al even had bepaald dat jullie het gingen doen. Voor mij was het dan sowieso al niks meer.

Daarbij komt dan nog dat je maagd bent. Veel mensen hechten waarde aan de eerste keer, vooral ook achteraf heb ik ze horen zeggen "goh had ik dat nou maar anders gedaan" of "had ik het maar niet met hem gedaan". Ik heb bijvoorbeeld zelf nooit kunnen kiezen met wie en wanneer ik mijn maagdelijkheid verloor omdat ik ben verkracht, ik vind het daarom ontzettend "jammer" dat sommige meiden er zo licht mee om gaan.

Daar komt bij dat de eerste keer over het algemeen niet heel prettig is en dat wil je misschien meemaken met iemand die je wat meer vertrouwd. Volg voor je gevoel, je moet doen wat voor jou prettig is.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:04

Annelies hier liep een scharrel stuk omdat de seks echt flop was. Ja ik vind dat degelijk wel belangrijk in een relatie. Ik zou dood ongelukkig zijn.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:11

Magrathea schreef:
Thesserd schreef:

Dit. Zoveel dit. Ik zou echt gaan denken dat diegene het toch niet echt meent, want waarom wachten?
Maar goed, dat ben ik: lekker genieten van het leven en niet je tijd verdoen met wachten, wie weet wat voor leuke ervaringen je allemaal aan je neus voorbij laat gaan :Y) Liever "had ik maar niet" dan "had ik maar wel"! Zo krijg je nog eens wat spanning in je leven :D

Ik vertel trouwens niet aan een ander wat hij/zij wel of niet mag doen hoor... Maar ik mag dingen toch wel een beetje raar vinden, of op zijn minst niet begrijpen :)
Dat zou mooi zijn, als we elkaar allemaal instant begrepen, via een computerscherm, maar helaas. Dan zou het hier ook een stuk stiller worden op Bokt ;)

Edit: ja hoor, daar is ie al: de Lexa-banner

Natuurlijk mag dat maar vind je het serieus zo bijzonder dan als iemand 2 maanden wil wachten? Uitgaand van 1á2 afspraakjes in de week heb je elkaar dan 12x gezien.
Duik jij standaard bij het eerste afspraakje bij iemand in bed dan?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:14

Pearlx schreef:
Daarbij komt dan nog dat je maagd bent. Veel mensen hechten waarde aan de eerste keer, vooral ook achteraf heb ik ze horen zeggen "goh had ik dat nou maar anders gedaan" of "had ik het maar niet met hem gedaan". Ik heb bijvoorbeeld zelf nooit kunnen kiezen met wie en wanneer ik mijn maagdelijkheid verloor omdat ik ben verkracht, ik vind het daarom ontzettend "jammer" dat sommige meiden er zo licht mee om gaan.

:(:) Meid wat naar voor je, ben je inmiddels wel in staat tot intiem contact? Dat lijkt echt vreselijk.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:17

StalNollie schreef:
Annelies hier liep een scharrel stuk omdat de seks echt flop was. Ja ik vind dat degelijk wel belangrijk in een relatie. Ik zou dood ongelukkig zijn.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk

Je praat zelf al over een scharrel, dan was het toch ook al niet serieus?
Als je iemand oprecht leuk en intressant vind is dat toch wel overkomelijk?
Seksen is gewoon iets wat je kunt leren, dat is toch een stuk makkelijker dan iemand die goed kan seksen in karakter proberen te veranderen :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:22

Jemig wat een reacties hier, tis bijna een schande om te wachten lijkt het wel.
Mijn man heeft meer dan drie maanden 'moeten' wachten. (Moeten is een groot woord, hij had me ook kunnen dumpen) omdat IK er nier klaar voor was.
Dat heeft hij gedaan, uit respect voor mij.

Niks mis mee.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:24

Na was geen scharrel waren serieus bezig zeg maar, maar verbeteren kon niet daar was zijn geslacht niet na zullen we maar zeggen.

En je ik vind dat heus belangrijk en daar kan een relatie op stuk lopen en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vind.
Overigens allemaal niet meer van toepassing hoor,

Joh dat zegt niemand maar het is ook geen moet om wel te moeten wachten. En dat komt nu vind ik soms wel over,

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:28

(Alleen berichten van TS gelezen)
Joh, waarom hier energie in steken als het al direct tegenvalt en je eigenlijk al weet hoe hij (waarschijnlijk) in elkaar steekt. Er zijn genoeg leuke lieve eerlijke jongens in Nederland die ook op zoek zijn naar een wat serieuzere relatie ipv alleen een wip.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:42

Ik heb ook alleen de berichten van TS gelezen. Toevallig gisterenavond nog met mijn vriend over carnaval en mannen (en vrouwen) tijdens carnaval gesproken. Niet verwachten dat hier iets uit gaat komen, met carnaval is alles geoorloofd, vreemdgaan, one night stands, in de bosjes duiken voor een gezellig samenzijn... Wacht tot na carnaval en kijk of hij dan nog steeds geïnteresseerd is. Zo ja: fijn! Zo niet, balen, maar gelukkig dat je dan niet verder bent gegaan. En verder nog een extra opmerking: zolang je niet allebei getest bent: gebruik een condoom!!! Altijd!! Er wordt zo makkelijk over gedacht maar zwanger worden is niet je enige probleem!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:45

StalNollie schreef:
Na was geen scharrel waren serieus bezig zeg maar, maar verbeteren kon niet daar was zijn geslacht niet na zullen we maar zeggen.

En je ik vind dat heus belangrijk en daar kan een relatie op stuk lopen en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vind.
Overigens allemaal niet meer van toepassing hoor,

Joh dat zegt niemand maar het is ook geen moet om wel te moeten wachten. En dat komt nu vind ik soms wel over,

:') Dat is dan net een van de weinige dingen die niet te leren zijn :P
Dat hier genoemd wordt dat je kunt wachten is naar mijn idee omdat ts zelf al aangeeft dat ze een relatie wil en niet uit is op snelle seks, daarbij zelf vrij naief is in de interpretatie van wat de jongen wil.
Daarom suggereren hier mensen dat het wellicht slim zou zijn te wachten, een paar keer adem te halen voor ze zich erin stort ipv dat zij dadelijk de broek nog moet optrekken en hij alweer op zoek is naar de volgende scharrel.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:08

Misschien werd die jongen wel door vrienden aangespoord om zo te reageren.
Ik bedoel misschien is hij ook nog maagd en vraagt hij aan zijn vrienden Hoe hij moet reageren en wat hij terug moet sturen.
Kan toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:09

Hij heeft een mond om nee te zeggen toch?

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:23

Magrathea schreef:
Oh kom op, alsof je na 2-3 maanden al weet of iets ware liefde is :=

Dat weet je nooit natuurlijk :P maar heb je iets meer zekerheid dan dat je gelijk het bed in duikt ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:23

RenskeLap schreef:
Magrathea schreef:
Oh kom op, alsof je na 2-3 maanden al weet of iets ware liefde is :=

Dat weet je nooit natuurlijk :P maar heb je iets meer zekerheid dan dat je gelijk het bed in duikt ;)

ik wist vanaf dag 1 dat het dikke liefde was. Er "klikte" iets. :) En toch heeft ie 3 a 4 maanden gewacht. :+
Schandalig van me. Nagel me aan de schandpaal. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:26

Niemand zegt dat het schandalig is om zo lang te wachten, wat er gezegd wordt is dat er ook geen schande in is om er niet mee te wachten. Iedereen zegt hier voor zover ik kan lezen dat het ieders eigen keuze is, maar dat het ook niet eerlijk is om mensen die wel gelijk seks willen in een negatief daglicht te zetten.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:28

Ah nee hoor Ayasha, jij bent hartstikke netjes geweest. Breng die nagels en die schandpaal maar naar mij, mijn vent heeft wel 2 jaar (=24 maanden!!! :oo ) moeten wachten!

Ik verdien die paal.