Lekker zelf houden hoor meid! Z'n moeder zijn 'problemen' laten oplossen, kom op zeg. Dat vind ik al triest als je 12 bent, laat staan 29
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekker zelf houden hoor meid! Z'n moeder zijn 'problemen' laten oplossen, kom op zeg. Dat vind ik al triest als je 12 bent, laat staan 29

Heb toch even goed moeten lachen om dat bericht dat moeders gaat appen. Heeft ze een kleuter die zijn zaakjes niet zelf kan regelen of een volwassen vent? Qua gedrag nu zeg ik het eerst maar kom op zeg... Gegeven is gegeven hoor. Blijven vasthouden aan het niet teruggeven, dat zou ik sowieso al niet doen maar nu zéker niet meer. Lachertje dit..
ik heb ook zo`n ex [ nou eigenlijk was het ook zijn moeder die er achter zat ]
het was een vissers familie deze mensen waren de rijkste van het dorp......
.
maar ik vond ze totaal niet mijn smaak dus keek er niet naar om. Bedenk me nu pas dat ik die dingen vast nog heb liggen haha. Wel heb ik de sieraden die ik van zijn moeder gehad heb die overleden is terug gegeven. Dat is natuurlijk emotionele waarde voor hem en te achterlijk voor woorden dat ik die niet terug zou willen geven. Seven schreef:Ik zie dat net zo, waarom iets met zo'n negatieve emotionele lading percè willen houden. Ik zou het gerust terug geven wat heeft iemand eraan dat zoiets in de kast ligt. Dan ben ik gerust de volwassene en sta boven haatdragende gevoelens
Seven schreef:Ik zie dat net zo, waarom iets met zo'n negatieve emotionele lading percè willen houden. Ik zou het gerust terug geven wat heeft iemand eraan dat zoiets in de kast ligt. Dan ben ik gerust de volwassene en sta boven haatdragende gevoelens
Slina schreef:Seven schreef:Ik zie dat net zo, waarom iets met zo'n negatieve emotionele lading percè willen houden. Ik zou het gerust terug geven wat heeft iemand eraan dat zoiets in de kast ligt. Dan ben ik gerust de volwassene en sta boven haatdragende gevoelens
En wat zou mijn ex aan mijn kettingen en ringen hebben dan?
Aan z'n nieuwe vriendin geven? Lekker goedkoop..
Verkopen? Die 10-20 euro dat ze waard waren..
Nah, dan bewaar ik ze zelf wel.
Morrow_Less schreef:Haha triest dit. Geef het terug en zeg dat het toch niet je smaak was![]()
Die jongen moet duidelijk eens volwassen worden, stiekem denk ik dat zijn moeder het mooi vind en zelf wil dragen