Ook alleen met Valentijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Re: Ook alleen met Valentijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 17:47

DeMolenhoek, hoe is het nu ngo afgelopen?

Liesje, oh wat erg hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:46

Heb hem in het geheel niet meer gehoord. Zegt genoeg lijkt me. Zit sinds gisteren dik deprie in de zetel, heb eigenlijk nergens zin in. Heb alles gedaan voor hem, hem 2 keer een nieuwe kans gegeven en alsnog verprutst hij het.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 20:27

DeMolenhoek schreef:
Heb hem in het geheel niet meer gehoord. Zegt genoeg lijkt me. Zit sinds gisteren dik deprie in de zetel, heb eigenlijk nergens zin in. Heb alles gedaan voor hem, hem 2 keer een nieuwe kans gegeven en alsnog verprutst hij het.

wees blij dat je van hem af bent.

jij bent veel meer waard, dan zo'n slappe aap :j :j :j

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 20:30

En als hij dan toch nog komt, DeMolenhoek, smeer die valentijnschocolaatjes dan maar door z'n haar.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 20:42

DeMolenhoek schreef:

Ah meid toch... Ten eerste een dikke knuffel voor je!! :(:)

Maaaaar, nu ook een schopje onder je kont... Het is zijn verlies en niet de jouwe. Je bent zoveel meer waard dan iemand die zo met je om gaat. Dat verdien je echt niet hoor. Helaas herken ik het gevoel, maar als je straks weer wat meer met je hoofd kan denken ipv met je gevoel, dan zal je zelf ook inzien dat hij zo niet met je om mag gaan. Nogmaals, dat verdien je niet.
Ga inderdaad een potje huilen, maar probeer daarna weer op te staan en je hoofd omhoog te houden en lekker naar de paardjes gaan... Jammer dat ik niet in de buurt woon. Bel desnoods een vriendin en ga lekker avondje wat samen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 20:46

Oh, maar ik ga er snel over zijn hoor. (hoop ik) Zoals hij de laatste weken deed... Rouw eigenlijk al 1.5 maand om hem. En heb hem nog met moeite gezien dus veel is er nu ook niet te missen, cru gezegd. Ben vooral heel verdrietig over alle tijd en moeite die ik er nog heb ingestoken en het feit dat hij dus blijkbaar zelfs de moeite niet neemt om even wat te laten horen.

Hij heeft altijd aangegeven vrienden te willen blijven moesten we uit elkaar gaan. We zijn uit elkaar geweest, zijn vrienden gebleven en uiteindelijk toch weer samen gekomen, maar deze keer is het wel over. Als ik contact blijf houden gaat ie weer super lief doen en ga ik van hem blijven houden en uiteindelijk weer in het zelfde schuitje zitten. Ben er even klaar mee.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:24

Misschien kan dat over een X periode wel, maar laat alles eerst maar eens slijten en dan zien jullie wel weer verder.
Ik heb dat ook met mijn ex van 8 jaar gehad. Ik had het eigenlijk al jarenlang al afgesloten en ook al was het heel moeilijk om de knoop door te hakken op dat moment zelf, uiteindelijk heb ik om hemzelf niet echt een traan gelaten.