Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

maar goed dat je er zo achteraan zit. annemerel schreef:Ik heb al een mail terug gedaan dat het niet klopt.
Nu heb ik reactie dat het misschien door de btw komt. Ik heb nu doorgegeven om welke artikelen het gaat en dan gaan zij er naar kijken.
spatter schreef:Het blijft iets aparts, dat foto's gebruiken.
Jaren geleden kreeg in een berichtje van een vriendin dat een plaatselijke politicus uit een grote stad , op zijn website/pagina een artikel had geschreven waarin de uitdrukking;
"Trekken aan een dood paard"
voorkwam en daarbij stond een foto van mijn paard, zoals in mijn profiel, dood met bloemen![]()
Kon ik niet echt waarderen![]()
Dus mailtje naar die man gestuurd en gelijk nog wat vriendinnen van mij en toen is de foto verwijderd.
TS sterkte met de onderhandelingen!

Nikki schreef:Kirsha schreef:Als het gratis is, waarom niet?
Omdat dat bedrijf dus niet echt hun best doet, en zo nog van hun spullen af komt ook.. .nee dankje
Kirsha schreef:Ik snap de gedachtegang, maar ach, als ik iets van 60 euro dan gratis zou kunnen krijgen... Hou je er zelf toch wat aan over. Beter dan die slappe kortingen
Eén iemand roept wat omdat ie de helft heeft gelezen en de rest neemt dat klakkeloos over waardoor vervolgens iedereen denkt dat het zo werkt.