Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Prrrr schreef:Goeie stappen gezet, TS. Ik snap dat je even wacht met bellen totdat je een plan van aanpak hebt met de hulp die je van de gemeente kan krijgen, en dat lijkt me heel verstandig.
90 euro per maand vind ik dapper, als je het eerst met 140 deed. Mooi dat je er de sport van inziet, ik hoop dat je er ook lol in krijgt. Succes!
Bonnyyyyyy schreef:Ts je zegt niet in te gaan op bepaalde reacties.. Beetje gek vind ik..
Tink89 schreef:Prrrr schreef:Goeie stappen gezet, TS. Ik snap dat je even wacht met bellen totdat je een plan van aanpak hebt met de hulp die je van de gemeente kan krijgen, en dat lijkt me heel verstandig.
90 euro per maand vind ik dapper, als je het eerst met 140 deed. Mooi dat je er de sport van inziet, ik hoop dat je er ook lol in krijgt. Succes!
Per week! Niet per maand...

Ossie96 schreef:Ik wil je even heel veel succes wensen TS! Ik hoop dat je ons via dit topic een beetje op de hoogte houdt.
Ik ben bewindvoerder WSNP, het wettelijke traject schuldsanering dus. Dit traject komt eventueel na een mislukte minnelijke regeling (een traject wat je kunt doen samen met een schuldhulpverlener). Mocht je vragen hebben: PB me gerust. Er wordt in dit topuc veel informatie gegeven maar veel mensen hebben alleen van horen zeggen... Ik wil je adviseren alleen informatie in te winnen bij personen die er verstand van hebben, dat kan eventuele teleurstellingen voorkomen.
Nog even wat betreft je eigen huis: dat is NIET een reden om niet toegelaten te worden tot de schuldsanering. Uiteraard zitten er haken, ogen en consequenties aan maar het is niet zo zwart-wit als hier gezegd wordt.
Cayenne schreef:Misschien een offtopic vraag, maar wat is het verschil tussen budgetbeheer, schuldhulpverlening en schuldsanering?
Ik heb jaren geleden wegens omstandigheden budgetbeheer gehad en wat een enorme rust gaf dat. De drempel om het aan te vragen was groot, maar eenmaal in het traject kwam ik tot de conclusie dat ik het al veel eerder had moeten doen. Alles werd netjes in kaart gebracht, betaald en ik kon in alle rust tot mezelf komen zonder me zorgen te maken over alle rekeningen.
zonnebloem18 schreef:Wow Ossie 50% wordt weer uit de WSNP gezet?
Mijn man heeft wel een verlenging van 2 maanden gekregen, maar in mijn ogen moet je toch flink je best doen om eruit gezet te worden.
We hebben wel nogal een beroerde bewindvoerder, gelukkig zijn we in oktober van haar af.