Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:De moeder die voor mijn deur zou staan omdat ik mijn 'probleem' heb opgelost zou hier rustig het antwoord; ik heb gedaan wat jij blijkbaar niet doet, had hem op gevoed of in de gate gehouden en dit was niet gebeurt' en dan zou de deur rustig dicht gaan.
BobbieLover schreef:Ayasha schreef:De moeder die voor mijn deur zou staan omdat ik mijn 'probleem' heb opgelost zou hier rustig het antwoord; ik heb gedaan wat jij blijkbaar niet doet, had hem op gevoed of in de gate gehouden en dit was niet gebeurt' en dan zou de deur rustig dicht gaan.
Maar uiteindelijk schiet je er niks mee op, en bovenal als moeders verhaal komt hallen en jij zo bot doet zou k ook denken, lekkere opvoeding

Zelfs niet als ik uitgescholden werd. Dus is mijn meder haar opvoeding nog steeds beter, dan de opvoeding van die koter die de emmer water over z'n kop kreeg. 
Britta31 schreef:Ik denk dat ik als zwangere het kind een pets om zijn oren had gegeven.Dan maar naar het politie buro.
Tries_en_Faf schreef:Chiave schreef:Was niet eens zijn eigen moeder. Vrouw stond perplex...
NIET??!
Wat deed moeder van dat kind?
Noh ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik zo'n stomp zou krijgen.......
Chiave schreef:"Hij heeft autisme, is deze omgeving miet gewend en kan er niets aan doen."
'Dan, mevrouw, moet u hem niet meenemen of goed op hem passen.'
lovelynutia schreef:Nu studeer ik tandheelkunde en is dat niet het meest gezellig omgeving voor vele maar wanneer een mede-student een flinke schop kreeg van een +/- 7 jarige en de moeder nauwelijks reactie gaf zat iedereen wel van(de behandeling was nog niet begonnen, jongen moest alleen op de stoel klimmen.)
. Sommige dingen/uitspraken vind ik ronduit shockerend. Ik zal niet snel van iets zeggen dat mijn kind dat nooit zal doen, maar dit ..... Delphi schreef:Al zit er bij mijn jongste wel een kindje in de klas die bijna niet te handhaven is. Met grote regelmaat vinden er gesprekken plaats in het bijzijn van een hulpverlener en tot voor kort mocht hij maar om de dag naar school om de rust in en voor de klas te bewaren.
Tja en als je dan kijkt en luistert naar de ouders en hun overige kroost (hebben er 7), dan snap ik het wel. Vaak is dat soort gedrag en bepaalde uitspraken te herleiden naar de ouders.
_Nadia_ schreef:Ook niet altijd, mijn oudste was 1 dag naar school geweest en kwam thuis, zn broertje deed iets dat niet mocht en hij roept heel hard G*dverdomme trut! Ik had geen idee waar hij dat vandaan had, en heb m dat gevraagd, bleek dat een meisje met echt verschrikkelijk kak ouders dat regelmatig zei. Echt dat waren de laatste in de klas waar ik dat van verwacht had.
Er zat namelijk een jongetje in de klas die dat ook al zeer regelmatig gebruikte. Pearlx schreef:_Nadia_ schreef:Ook niet altijd, mijn oudste was 1 dag naar school geweest en kwam thuis, zn broertje deed iets dat niet mocht en hij roept heel hard G*dverdomme trut! Ik had geen idee waar hij dat vandaan had, en heb m dat gevraagd, bleek dat een meisje met echt verschrikkelijk kak ouders dat regelmatig zei. Echt dat waren de laatste in de klas waar ik dat van verwacht had.
Ik kwam vroeger blijkbaar thuis van mijn eerste dag basisschool en vroeg aan mijn moeder "Wat is k*t?".Er zat namelijk een jongetje in de klas die dat ook al zeer regelmatig gebruikte.
Doet me denken aan mezelf.