? Ook staat er en pak perenijsjes (op de foto te zien
) die er al iets van 3 weken staat, maar ik durf hem niet te pakken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eulogy schreef:gekvanfleur schreef:holy!![]()
![]()
Even serieus, rijst bij mij de vraag: hoe zit het met persoonlijke hygiëne enzo, ik weet noet hoeveel onderbroeken je inkoopt, maar dan koop je om de weel nieuwe ofzo?
Gatsie ik vind het maar vies.
Heb jij er maar 7 dan?
Ondanks de toestand van mijn leefruimte ben ik zelf verder wel schoon hoor haha, en beddengoed en onderbroeken was ik gewoon iedere week
gekvanfleur schreef:holy!![]()
![]()
Even serieus, rijst bij mij de vraag: hoe zit het met persoonlijke hygiëne enzo, ik weet noet hoeveel onderbroeken je inkoopt, maar dan koop je om de weel nieuwe ofzo?
BaileyMix schreef:Volgens mij heeft mijn neus het maar gewoon geaccepteerd en negeert gekke luchtjes

xdoraly schreef:Damn en mijn moeder elke keer maar zeggen dat ik de enige ben.
Zwijnenstalhouder meldt zich

slaapkamer valt dus wel mee, alleen soms veel kleren als ik mezelf de tijd niet gun het een beetje op te ruimen.Eulogy schreef:gekvanfleur schreef:holy!![]()
![]()
Heb jij er maar 7 dan?
(nieuw topic, haha, hoeveel onderbroeken heb je..ik durf de mijne noet te noemen, want heb er zoveel dat ik naar sommige gewoon kan kijken enze nooit aantrek.
Ladybird schreef:Sababber schreef:Onderbroeken kun je toch gewoon 4 dagen dragen?Nee, ik heb er gewoon ontzettend veel. Net als paardrijbroeken. Gewoon zorgen dat je er 14 hebt liggen. Dan kun je gewoon een maand vooruit.
Tuurlijk gewoon, achterstevoren, binnenstebuiten, ondersteboven
OO dan kan acht dagen ook wel! gewoon het rondje herhalen maar dan nog met inlegkruisje er in
Als je het netjes wilt houden is het handiger om minder spullen te hebben, ik pleur ook standaard een hele hoop zooi weg als ik ga opruimen. Dingen die ik vroeger altijd wilde bewaren 'voor het geval dat' belanden nu zonder genade in de vuilniszak (die dan vervolgens een week op de overloop staat.
)
. Bij mij dus geen etensresten, anders waren ze niet aan die mascara begonnen
.