Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:58

Ben ik dan de enige die gewoon een papiertje over de etensresten heen legt "opgeruimd!" en het na 2 maanden nog eens de vuilnisbak in flikkert :') ? Ook staat er en pak perenijsjes (op de foto te zien :)) ) die er al iets van 3 weken staat, maar ik durf hem niet te pakken :')

Anoniem

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:59

Haha dat had ik eerst wel, maar tegenwoordig kan ik niet zo goed meer tegen vieze geurtjes (behalve sigarettenstank) dus dat ruim ik gelijk op _O-

Bamorka

Jeetje dit topic werkt echt aanstekelijk :D ik ga nu beginnen!!

BaileyMix

Volgens mij heeft mijn neus het maar gewoon geaccepteerd en negeert gekke luchtjes :')

RoosG

Oh wat ben ik hier blij mee. Ik zie al weken topics voorbij komen met tips over schoonmaken. Iedereen zegt als je het bij houdt is het zo gedaan. Ik haat schoonmaken, ben echt geen geboren huisvrouw en moet later als ik geld verdien echt iemand inhuren om mijn huis netjes te houden. "Vroeger" ruimde ik altijd op als er mensen langs kwamen. Dat doe ik nog steeds, maar sinds mijn vriend zo goed als bij mij woont doe ik dat niet meer voor hem haha.

Godzijdank ben ik dus niet de enige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:00

En als je dan iets laat staan durf je het inderdaad niet meer aan te raken dus dan laat je het maar zo :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:01

holy! :') :')

Even serieus, rijst bij mij de vraag: hoe zit het met persoonlijke hygiëne enzo, ik weet noet hoeveel onderbroeken je inkoopt, maar dan koop je om de weel nieuwe ofzo?

Gatsie ik vind het maar vies. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:02

gekvanfleur schreef:

Even serieus, rijst bij mij de vraag: hoe zit het met persoonlijke hygiëne enzo, ik weet noet hoeveel onderbroeken je inkoopt, maar dan koop je om de weel nieuwe ofzo?

Heb jij er maar 7 dan? :+

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:02

Damn en mijn moeder elke keer maar zeggen dat ik de enige ben.
Zwijnenstalhouder meldt zich :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:03

Eulogy schreef:
gekvanfleur schreef:

_O- Ondanks de toestand van mijn leefruimte ben ik zelf verder wel schoon hoor haha, en beddengoed en onderbroeken was ik gewoon iedere week :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:03

gekvanfleur schreef:

Ik was m'n onderbroeken natuurlijk wel regelmatig, ik loop niet dagenlang in een vieze onderbroek omdat ik geen zin heb om te wassen _O-

@RoosG ik ben ook echt geen geboren huisvrouw. Heb er al aan zitten denken om m'n huisgenoot te betalen om het voor me op te ruimen, die vindt dat soort dingen prima om te doen.

Anoniem

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:04

M'n beddengoed was ik wel wat minder vaak, scheelt dat ik heel veel setjes heb en dus om de twee weken wissel tot alles vies is. Dan probeer ik het allemaal tegelijk te wassen, lukt niet, en dan slaap ik een tijdje onder mijn dekbed zonder hoes :Y)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:06

BaileyMix schreef:
Volgens mij heeft mijn neus het maar gewoon geaccepteerd en negeert gekke luchtjes :')

Ik heb van die geurstokjes in zon potje :')

xdoraly schreef:
Damn en mijn moeder elke keer maar zeggen dat ik de enige ben.
Zwijnenstalhouder meldt zich :')

Kun je iig nu dit topic laten zien :')

Beddengoed was ik elke 2/3 week, ik heb zon hekel aan schoon beddengoed :')

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:06

Kleding was ik wel! De was doen vind ik dan weer niet erg. Ik had met mijn vriend afgesproken dat ik de was wel zou doen als hij de afwas zou doen. Maar toen kwam hij er achter dat de was maar heel kort werk was en dus niet te vergelijken was met de afwas. Dus nu hebben we daar altijd ruzie over haha.

Wat mij wel helpt met afwas, ik heb bewust maar een beperkt aantal borden en bestek. Dan MOET je wel afwassen.

Persoonlijke hygiene is overigens goed hier hoor. Ik heb gewoon rommel en ben te lui om er iets aan te doen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:07

pfoe ik heb thuis 2 kamers, slaapkamer en een "atelier/kantoortje/werkruimte" haha. Als ik een deadline heb op school is het echt een slagveld! Ik studeer aan de kunstacademie dus overal knipsels, materialen, verf, kwasten en potloden :') slaapkamer valt dus wel mee, alleen soms veel kleren als ik mezelf de tijd niet gun het een beetje op te ruimen.

Sowieso geen etensresten, dat vind ik echt goor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:09

Ik vind de was doen nooit zo heel erg, wij hebben hier een droger en daar gooi ik alles in als ik het droog wil hebben. Gooi het dan alleen daarna in een hoek van de kamer of laat het in een Albert Heijn mandje ergens midden in mijn ruimte staan :7

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:11

Onderbroeken kun je toch gewoon 4 dagen dragen? :+ Nee, ik heb er gewoon ontzettend veel. Net als paardrijbroeken. Gewoon zorgen dat je er 14 hebt liggen. Dan kun je gewoon een maand vooruit. :P
met rijbroeken dan een maand he. Onderbroeken heb ik er een stuk of 20 waardoor ik 20 dagen vooruit kan :P

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:12

Eulogy schreef:
gekvanfleur schreef:

Hoeveel draag jij er op een dag? :Y)
Ik heb er zelf veeelsst te veel..maar al zou iemand er zeven hebben, je wast ze toch elke keer? Weet niet of die mensen bestaan, want lijkt me niet heel prettig, maar wie weet. :P (nieuw topic, haha, hoeveel onderbroeken heb je..ik durf de mijne noet te noemen, want heb er zoveel dat ik naar sommige gewoon kan kijken enze nooit aantrek. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:12

Hier geeft de droger zwarte strepen dus ik doe alleen handdoeken en mijn zwarte set beddengoed er in ;( Waardoor ik de rest van de was dan weer helemaal uit moet hangen enzo... Dus neh :))

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:13

Sababber schreef:
Onderbroeken kun je toch gewoon 4 dagen dragen? :+ Nee, ik heb er gewoon ontzettend veel. Net als paardrijbroeken. Gewoon zorgen dat je er 14 hebt liggen. Dan kun je gewoon een maand vooruit. :P

Tuurlijk gewoon, achterstevoren, binnenstebuiten, ondersteboven :j

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:14

Ladybird schreef:
Sababber schreef:

_O- OO dan kan acht dagen ook wel! gewoon het rondje herhalen maar dan nog met inlegkruisje er in :)* _O-

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:15

O god Emma wij hebben ook een mandje van de supermarkt, ideaal om alles in te stoppen (ik moet naar de schuur lopen voor de wasmachine, daar zijn die dingen ook ideaal voor haha)

Het ergste is, al mijn vriendinnen zijn echt huisvrouwen. Vinden ook echt dat het niet de taak van de man is om te poetsen.Stiekem vind mijn vriend dat ook. Daarom doe ik het ook stellig niet, want ik vind dat onzin.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:17

Sababber schreef:
Ladybird schreef:

_O- OO dan kan acht dagen ook wel! gewoon het rondje herhalen maar dan nog met inlegkruisje er in :)* _O-

Dat ik hier nog nooit eerder aan gedacht heb :oo ik hoef nu maar 1x per kwartaal wassen dus :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:17

Haha daar zou ik ook opstandig van worden Roos :') Als je het netjes wilt houden is het handiger om minder spullen te hebben, ik pleur ook standaard een hele hoop zooi weg als ik ga opruimen. Dingen die ik vroeger altijd wilde bewaren 'voor het geval dat' belanden nu zonder genade in de vuilniszak (die dan vervolgens een week op de overloop staat. :Y) )

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:18

ik ben ook zo erg, tot op het punt dat ik niet meer kan lopen en dan ga ik opruimen. het is ook alleen kleding bij mij, en schoenen. Ik heb maar een klein kamertje, dus mijn schoenen zitten in dozen onder mijn bed, en ik heb nog een stapel. En als ik dan de onsterste nodig heb, dan ligt de hele stapel door mn kamer heen.

Nu was ik een mascara kwijt. Die lag onder mijn sokkenbak onderin mijn kast, Half opgegeten door muizen :'). Bij mij dus geen etensresten, anders waren ze niet aan die mascara begonnen :').