We zijn met een paar vrienden van plan om naar ESL ONE te gaan in Frankfurt dit jaar (juni) en we willen eigenlijk graag verkleed... We hebben grootse plannen maar zijn vrij onervaren.
Maarja, da's niet de makkelijkste Een vriendin van mij is heel handig met stofjes en naaien etc, dus daar komen we wel uit denk ik... Maar hoe maak je een harde plaat (in mijn plaatje bijv. voor om de benen)? Op internet al het één en ander opgezocht, maar vind het allemaal zo duur... Hoe doen jullie dit? Zijn er andere opties?
Die is toch niet zo heel moeilijk? Met een bronzen legging en zwarte overknees, zwarte body heb je al een goede basis. een zwarte legging bijknippen kan ook.
Zwart schaapje erover met een rode overlaag. Oortjes kunnen ook van foam
Thesserd
Geplaatst: 09-02-15 23:51
Hm, ja als je het zo bekijkt... Iets van leer zou misschien ook voldoen voor die bovenbeen dingen. Maarja, het 'armor' om de torso... Poeh Dat moet voor mijn gevoel wel iets hards zijn. En dat panter kleedje op mijn rug kan ik wel regelen hoop ik.
Boog maken lijkt me ook heel gaaf, maar een flinke klus. Is foam prettig werken?
Ik was zondag op Tsunacon, mijn eerste conventie en het was erg leuk! Ik was samen met mijn vader dus niet echt mensen gemeet ofzo maar er was veel te zien en ik heb heel veel toffe cosplays gezien, waaronder een heeeele gave Merida en een Astrid(uit How to Train Your Dragon)