Aan mij heb je qua antwoorden weinig: ik heb mijn opleiding en carrière beide volledig verprutst met het krijgen van drie kleine kinderen en werk nu mijn zoontje twee is twee dagen per week in de thuiszorg (straks vier halve dagen omdat ze hier in België met 2,5 jaar naar school gaan) .
Verder pruts ik hier wat met de paarden, in de tuin, ik naai en bak brood en geniet van burgerlijk trutje zijn met mijn dieren en kinderen.
Maar ik kan ook spijt hebben als ik zie dat andere mensen het financieel beter hebben omdat zij ook meer kunnen dan wij (vakantie, verbouwen, spullen voor de paarden, ...)
Maar het klopt wel, ik werkte viervijfde als docent op een middelbare school, vriend verdient bovenmodaal en aan mijn werk hielden we maandelijks nog geen tien euro over.
Reken daar drukte en stress en de keren dat de leidster een eerste keer ziet en jij niet en voor mij was de keuze toen gemaakt.

echt not done! Klinkt in mijn oren ook een beetje als idealisten zonder partner.
Grootouders zijn bij mij geen optie, mijn vriend en ik wonen erg ver van onze familie.
geniet er maar van, volgens mij wordt het juist een heerlijke tijd!
)