En ik dacht altijd dat er stoplicht bedien mensen onder de weg zaten...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MevrouwtJ schreef:Danique schreef:Mijn knuffels moesten allemaal (en ik had er VEEL) op het bed als ik ging slapen anders voelden ze zich buitengesloten.
Oh jaa dit had ik ookik had zoveeeeeeeeeeeeeeeel knuffels!! Ik was er gewoon door omringd in bed, al mijn vriendjes. Anders voelde ze zich buitengesloten en het was koud en hard op de vloer.
Als we op vakantie gingen mocht ik er maar 5 meenemen. Dit was een hele opgave en ik smokkelde er altijd eentje extra mee. Het waren ook altijd dezelfde
Dacht echt tot mijn 14de ofzo dat ze een stroomstoring bedoelde 
Narita schreef:Stopte vroeger altijd kraaltjes in mijn neus die de dokter er vervolgens weer uit moest halen. Dan zei de dokter altijd: ‚’niet meer doen hè!’’ en dan zei ik: ‚’nee!!’’ en meestal kwam ik na een paar weken weer terug met weer een kraaltje in mijn neusMijn moeder werd er gek van.
. Nog steeds vind ik dat het gewoon 'door' de brug is in plaats van over
ik kon ook uren op mn vensterbank in mn pyama zitten en savonds naar buiten kijken. Er kwamen regelmatig mensen langs fietsen en vraag me af wat die dachten
en oja ik had een bakje schepjes gekregen voor bij kaarsen en daar zat ook een zeester in. Ik dacht dat ik deze wel weer tot leven kon wekken dus heb ik hem een paar dagen in het water gelegd en was ik steeds overtuigt dat die bewoog. 

.
. Poiuytrewq schreef:Of dat als mijn ogen bedekt waren dat ik dan helemaal weg was. Dan zat ik op de bank mezelf te verstoppen achter iemand
Mijn hoofd was verstopt maar de rest van mij stak uit en ik dacht dan dat niemand mij zag
Ze verstoppen zich ook vaak achter hun eigen handjes. Ze denken dat als zij jou niet zien, jij hen ook niet kan zien. Kwanyin schreef:Dat dieren echt konden praten, maar dit geheim hielden voor mensen. Ik heb heel vaak tegen het pluimvee zitten zeggen "jullie moeten tegen mij niet doen alsof hoor, ik ken jullie geheim".
MarlindeRooz schreef:Ik dacht altijd dat er mannetje onder de grond zaten bij de stoplichten die door spiegeltjes keken waar mensen stonden en op knopjes drukten.