Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:17

Het is ook echt triest voor mijn kids. Zijn nu mega onzeker en hebben veel bevestiging nodig.
Echt TS zorg dat je jezelf in de Spiegel aan kunt kijken. Het doet zo verrekte veel pijn, dat kun je je niet voorstellen. Het gaat natuurlijk niet alleen om jou, alhoewel je van mijn kant heel weinig respect kunt verwachten, maar ook om die vent. Het is wat tinkerloos schrijft ; verliefd worden kan maar wees eerlijk, het is wat je ermee doet.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:18

Lauratje_88 schreef:
Gix schreef:
Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje

Heb ooit eens gelezen dat de meeste vreemdgaande mannen nog gewoon seks hebben met hun vrouw om het niet te veel laten opvallen.

Dat zei ik net al.
Ik deed het ook gewoon met mijn (inmiddels ex)man omdat ik niet wist dat hij vreemdging.
Hij kocht bloemen voor onze trouwdag,we gingen samen naar verjaardagen, er was in mijn ogen niks aan de hand.
En tegen haar zei hij dat ie met mij niks meer deed,dat onze relatie dood was .

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:19

Lauratje_88 schreef:
Gix schreef:
Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje

Heb ooit eens gelezen dat de meeste vreemdgaande mannen nog gewoon seks hebben met hun vrouw om het niet te veel laten opvallen.

Hij is dus tegen ts ook niet eerlijk. En ts is blijkbaar toch ergens wel meer verblind door de liefde dan ze wil toegeven.

Wat pantykous zegt vind ik ook een hele goede trouwens.

Wel mooi om te zien dat het algemene advies op internet heel anders is dan in het echt, hoe zou dat komen?

manou_diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:20

TS ik vind het heel jammer dat jij niet de gevolgen van jouw daden kan/wil inzien!
Niet alleen voor zijn vrouw (die uiteindelijk alleen achter blijft omdat jouw behoefte groter worden) maar ook zeker voor die kinderen! Mijn ouders zijn 2,5 jaar geleden uit elkaar gegaan door een dubbele relatie van een van hen. De ander heeft een halfjaar nodig gehad om een beetje te kunnen beseffen wat hem/haar overkomen was en er over te kunnen praten. Ik ben hier nog steeds niet overheen en ik merk dat het mij verandert heeft. Het feit dat mensen elkaar zo pijn kunnen doen is vreselijk maar dat er mensen zijn die het bewust doen :n Sorry daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

Tazzey

Sgr1972 schreef:
Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....

En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...

Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.

En alleen om de sex ?
Ja in eerste instantie wel.... en dat dat met hem was dat was omdat we elkaar leuk vonden, en aantrekkelijk... en zomaar een f*ckbuddy??? Ga jij zomaar met een vreemde waar je GEEN klik mee hebt ? ik had dat wel met hem toevallig.

Meen je dat dik gedrukte stukje nu echt? Jij maakt hun gezin stuk en dat doe je niet uit liefde en compassie voor de ander.

Fenrir

TS zegt dat ze alle reacties snapt, etc... maar waarom ben je dan nog bij hem?

Heb je misschien toch gevoelens voor hem, meer dan je eigenlijk dacht? Ik vrees dan echt dat je jezelf alleen maar meer pijn gaat doen als je dit gaat voortzetten, straks wil je alleen maar meer, en dan?

Anoniem

TS, ik probeer bij deze dan even mijn eigen gevoel uit te zetten, al moet ik wel zeggen dat ik dat echt ídioot moeilijk vind. niemand zegt dat je een hekel hebt aan z'n gezin toch.

Punt is alleen wel dat je óók kunt zeggen; tot hier en verder niet. Breekt jouw hart niet als hij z'n kinderen belt dan met de mededeling dat 'pappa het héél druk met werk heeft'?

Waarom een getrouwde man en wáárom kap je dat niet af als het je toch niet om 'een relatie' gaat. Er zal er echt wel een zijn op de planeet (wel meer dan een ook) die dezelfde insteek als jij hebt en die geen vrouw en kinderen thuis heeft zitten.

Dat je fiets met een getrouwde man (letterlijk en figuurlijk) dat is tot daaraan toe; vind ik nog steeds walgelijk maar het zal ongetwijfeld vreselijk vaak gebeuren. Maar je trekt hier dus ook een gezin in mee. Niet alleen zijn kinderen, maar die kinderen hebben ook een moeder. En ik hoop echt oprecht dat je niet te naief bent en denkt dat die kinderen nergens wat vanaf weten, kinderen zijn (helaas) niet zo achterlijk als het gros denkt.

Het is dat je al 3 relaties hebt gehad en dat ik 'vrachtwagens' zag staan in je openingspost, anders zou ik zweren dat je een bekende van me was om heel eerlijk te zijn.

Wat ik gewoon heel erg vind, is dat je eigenlijk zoekt naar lotgenoten die zeggen dat het prima is en dat jij er inderdaad 'niks aan kan doen'.

Je kunt er altijd wat aan doen; je kunt er namelijk altijd voor kiezen om NIKS met je gevoelens te doen. Tuurlijk, de man in kwestie zal buiten de deur blijven néuken, even heel bot gezegd, maar ik denk dat je een stuk lekkerder slaapt met de wetenschap dat jij in ieder geval niet MEDE verantwoordelijk bent voor het stuk maken van een gezin toch?

Aan de andere kant zul je dit waarschijnlijk niet zo extreem zien als je zelf geen kinderen hebt, want ik begrijp uit dit verhaal dat je die dus niet hebt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-01-15 15:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 15:20

ik wil nu geen stabiele vaste relatie met een man
Als ik een vrijgezel tegen was gekomen die ik leuk vond was het anders geweest.....misschien... dat kan ik niet zeggen...
Was deze man er maar 1 dag geweest hadden we leuk contact gehad en meer niet, was hij weggegaan en had ik hem niet meer gezien. Hij was er echter langer...en we kregen meer contact, tja... gevoelens nemen de overhand.
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... echter werd het meer, en op scheldwoorden zit ik echt niet te wachten.
We kunnen het ook netjes houden hier !!! ook al keur je het af.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:21

Jeetje, gewoon het besef dat je ernaast kan staan als hij belt met zijn vrouw... -O-
Lijkt mij toch een vreselijk gevoel.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 12-01-15 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:22

Sgr1972 schreef:
Als ik een vrijgezel tegen was gekomen die ik leuk vond was het anders geweest.....misschien... dat kan ik niet zeggen...
Was deze man er maar 1 dag geweest hadden we leuk contact gehad en meer niet, was hij weggegaan en had ik hem niet meer gezien. Hij was er echter langer...en we kregen meer contact, tja... gevoelens nemen de overhand.
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... echter werd het meer, en op scheldwoorden zit ik echt niet te wachten.

1 keer is er al 1 teveel...

Anoniem

Sgr1972 schreef:

Zoals eerder gezegd, hij vroeg jouw nummer, op dat moment kon je nog kiezen, je wist immers toen al dat hij getrouwd was. Waarom heb je toen geen nee gezegd?

Sicayes

Mijn opa was vrachtwagenchauffeur en is ook zeker geen heilig boontje geweest. Dat het gebeurd is dus wel duidelijk - het verschil hierin is echter dat mijn opa er gewoon altijd eerlijk tegenover is geweest met mijn oma.

Ik lees je reacties wel TS maar wat mij aanstaat is dat je er zo makkelijk over schrijft. "ja ik besef dat zo'n man je maar vanalles verteld" "ik zie foto's voorbij komen met zijn kids" "Hij houd van zijn vrouw" maar het lijkt alsof je zoiets hebt van 'tsja..'

Doe jezelf dit niet aan TS. En zijn gezin niet.

ElSea

Niet alleen word ik misselijk van het feit dat je die vrouw helpt te bedriegen, maar ik word ronduit boos van het feit dat jij nu waarschijnlijk dat huwelijk omzeep helpt en weer een paar kinderen met gescheiden ouders moeten opgroeien. Daar heb ik dan ook totaal geen respect voor en ik vind dat dit jou als mens ook definieert op een manier alsof je geen ruk om die anderen geeft en alleen om jezelf en jouw behoeften.
Edit: niet dat dit huwelijk zonder jou niet kapot was gegaan maar dat je weet dat jij daar zo'n grote rol in speelt had mij toch wel misselijk gemaakt.
Laatst bijgewerkt door ElSea op 12-01-15 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:23

Sgr1972 schreef:

Ach, ik keur zowel jou als die man af. Wat zijn vrouw wel of niet wil dat is haar pakkie an en dat van hem maar niet dat van jou.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:24

En jij voelt je totaal niet schuldig whatsoever als hij met zn vrouw/kinderen belt met een of ander k*texcuus terwijl jij er naast staat/ligt, wachtend op jullie volgende nummertje?
Jij stapt wel heel makkelijk in de slachtofferrol zeg...(het is me nu eenmaal overkomen etc etc)...
Als je een beetje ballen hebt en waarden en normen, kap je het gewoon af. Ik snap serieus niet dat jij jezelf nog recht in de spiegel aan kan kijken zeg.
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 12-01-15 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:24

Sgr1972 schreef:

Weetje....het vinden van een leuke vrijgezel kan nog steeds, alleen die keuze is aan jou. En ja, dan kun je ook iemand vinden die ook geen stabiele relatie wil, iemand die er net zo in staat als jij. Maar met diegene kun je dan wel vaker afspreken als jij daar wél behoefte aan hebt. Een scharrel, fwb, f*kbuddy, het kan allemaal als jij daarvoor kiest. Ik vind het gewoon jammer, er zijn zoveel mogelijkheden waar je gelukkiger van wordt, je lijkt het alleen jezelf niet te gunnen.
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 12-01-15 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:25

Jij bent meer waard TS, dan 2e viool spelen.
Zijn echtgenote is meer waard dan in onwetendheid leven.

Nogmaals: er zijn alleen maar verliezers hier. Jij gaat ook gekwetst worden.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:25

liekec schreef:
Niet alleen word ik misselijk van het feit dat je die vrouw helpt te bedriegen, maar ik word ronduit boos van het feit dat jij nu waarschijnlijk dat huwelijk omzeep helpt en weer een paar kinderen met gescheiden ouders moeten opgroeien. Daar heb ik dan ook totaal geen respect voor en ik vind dat dit jou als mens ook definieert op een manier alsof je geen ruk om die anderen geeft en alleen om jezelf en jouw behoeften.
Zois het precies.
Ze zeggen niet voor niks :jeuk is erger dan pijn .
Dat zal wel waar zijn dan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:26

Ik heb echt te doen met die vrouw en kinderen... wees een flinke meid en zorg dat ze erachter komt, zodat ze zelf een keuze kan maken. Wie weet kun jij daarna wel met een vrijgezelle man verder. Dit is toch voor niemand eerlijk?

Winged

Sgr1972 schreef:
(...) gevoelens nemen de overhand. (...)
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... .

En hier ga je....

Bedenk je dat je nu zowel 'dader' als 'slachtoffer' van JEZELF bent. Niet van hem, niet van zijn vrouw en kinderen. Je bent hier ZELF ingestapt.

Kies voor jezelf TS. Niet voor een man die van verschillende walletjes eet.

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 15:26

Manou Diablo: lees jij wel ? hij verlaat zijn vrouw niet ! Dat wil ik ook niet !!!
Tazzey: denk jij nou echt dat ik dat expres stuk wil maken ? zo gevoelloos ben ik heus niet hoor...

En nogmaals voor iedereen die roept dat hij mij bedriegt...met meer dames contact heeft en alle andere reacties : ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet dat getrouwde mannen dit roepen tegen hun vriendin en dat ze ws over alles liegen.... je hoort mij nergens zeggen dat ik hem op zijn woord geloof !!!

Pantykous

Zijn er hier echt mensen die geloven dat een goed huwelijk hier voor zou bezwijken? Sorry Liekec, zo'n huwelijk zit bij voorbaat al niet goed en die mensen doen er dan beter aan om te scheiden.

Helaas zijn sommige mannen gewoon enorm slappe kloothommels, daar doe je niks aan. Sommige vrouwen ook trouwens.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 15:27

Sgr1972 schreef:
Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....

En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...

Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.

En alleen om de sex ?
Ja in eerste instantie wel.... en dat dat met hem was dat was omdat we elkaar leuk vonden, en aantrekkelijk... en zomaar een f*ckbuddy??? Ga jij zomaar met een vreemde waar je GEEN klik mee hebt ? ik had dat wel met hem toevallig.

Eerlijk? Ik doe daar sowieso niet aan, want ik kan mijn lusten prima bewaren voor een stabiele, lieve jongen en relatie. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Ik zou namelijk duizend maal liever met een vreemde waar ik geen klik mee heb (en waarvan ik zeker weet dat ie single is) het bed in duiken, dan met iemand waarvan ik WEET dat hij een vrouw en kinderen heeft. Als je dat weet en je gaat nog steeds verder zonder ook maar enig schuldgevoel maakt dat je geen haar beter dan hem. Dus houd op met je zelfmedelijden. Als jij ook maar iets om die vrouw en kinderen had gegeven (en dat hoeft niet eens trouwens, dat noemt men normen en waarden) had je je poten thuis gehouden en hem gezegd dat ie maar iemand anders zou gaan lastigvallen. Maar nee, wat doe je, je gaat er bewust mee door. Sorry, ik heb geen goed woord over voor mensen zoals jij en je vriendje. :n

Es_ther

Maar waarom ga je dan door?
Als je al vermoed dat hij met meerdere gaat, waarom ga je dan door?
Voor de seks? Voor de makkelijkheid?

Condor

Sgr1972 schreef:
Manou Diablo: lees jij wel ? hij verlaat zijn vrouw niet ! Dat wil ik ook niet !!!
Tazzey: denk jij nou echt dat ik dat expres stuk wil maken ? zo gevoelloos ben ik heus niet hoor...

En nogmaals voor iedereen die roept dat hij mij bedriegt...met meer dames contact heeft en alle andere reacties : ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet dat getrouwde mannen dit roepen tegen hun vriendin en dat ze ws over alles liegen.... je hoort mij nergens zeggen dat ik hem op zijn woord geloof !!!

Als jij dat huwelijk NIET stuk wilde maken had je je klauwen thuis gehouden en was je sowieso niet met hem het bed in gedoken. ;)