Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lauratje_88 schreef:Gix schreef:Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje
Heb ooit eens gelezen dat de meeste vreemdgaande mannen nog gewoon seks hebben met hun vrouw om het niet te veel laten opvallen.
Lauratje_88 schreef:Gix schreef:Ts, hij heeft echt nog wel seks met haar hoor. Dat is gewoon een banketstaaf smoesje
Heb ooit eens gelezen dat de meeste vreemdgaande mannen nog gewoon seks hebben met hun vrouw om het niet te veel laten opvallen.
Sorry daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Sgr1972 schreef:Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....
En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...
Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.
En alleen om de sex ?
Ja in eerste instantie wel.... en dat dat met hem was dat was omdat we elkaar leuk vonden, en aantrekkelijk... en zomaar een f*ckbuddy??? Ga jij zomaar met een vreemde waar je GEEN klik mee hebt ? ik had dat wel met hem toevallig.
Sgr1972 schreef:ik wil nu geen stabiele vaste relatie met een man
Als ik een vrijgezel tegen was gekomen die ik leuk vond was het anders geweest.....misschien... dat kan ik niet zeggen...
Was deze man er maar 1 dag geweest hadden we leuk contact gehad en meer niet, was hij weggegaan en had ik hem niet meer gezien. Hij was er echter langer...en we kregen meer contact, tja... gevoelens nemen de overhand.
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... echter werd het meer, en op scheldwoorden zit ik echt niet te wachten.
We kunnen het ook netjes houden hier !!! ook al keur je het af.
Als ik een vrijgezel tegen was gekomen die ik leuk vond was het anders geweest.....misschien... dat kan ik niet zeggen...
Was deze man er maar 1 dag geweest hadden we leuk contact gehad en meer niet, was hij weggegaan en had ik hem niet meer gezien. Hij was er echter langer...en we kregen meer contact, tja... gevoelens nemen de overhand.
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... echter werd het meer, en op scheldwoorden zit ik echt niet te wachten.
liekec schreef:Zois het precies.Niet alleen word ik misselijk van het feit dat je die vrouw helpt te bedriegen, maar ik word ronduit boos van het feit dat jij nu waarschijnlijk dat huwelijk omzeep helpt en weer een paar kinderen met gescheiden ouders moeten opgroeien. Daar heb ik dan ook totaal geen respect voor en ik vind dat dit jou als mens ook definieert op een manier alsof je geen ruk om die anderen geeft en alleen om jezelf en jouw behoeften.
euk is erger dan pijn .Sgr1972 schreef:(...) gevoelens nemen de overhand. (...)
En ik ging er in eerste instantie vanuit dat het 1 keer was.... .
Sgr1972 schreef:Gix: ik zeg toch ook dat die verhalen door iedere man verteld worden aan zijn vriendin, dat begrijp ik ook nog wel....
En waarom de vrouw erin betrekken ? ik heb hem ooit gevraagd of het bespreekbaar was, dat hij een vriendin voor de sex erbij zou hebben en verder zijn gzin zou hebben. Daar wil ze niks van weten volgens hem. En ja !!! ook die reactie van hem zie je natuurlijk aankomen.
Ik besef heel goed dat zo'n man je alles vertelt wat je wilt horen.
Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd in dit topic, lezen jullie wel echt ?? of lees je wat je wilt lezen....
En waar staat dat ik geen moer om zijn kids en vrouw geef ?
Dat hoor je mij nergens zeggen.... ik zie foto's van de kids en ben erbij als hij met ze belt.... ook als hij met zijn vrouw belt...
Of betekent het in jullie ogen: als ik met hem neuk dan heb ik automatisch een hekel aan zijn gezin ???
Dat is helemaal niet zo. En natuurlijk zou het ze pijn doen als ze het weten.... dat is altijd zo bij relaties waar gevoelens voor een ander bijkomen...
Secondlove??? Vind ik persoonlijk niks, ik was echt niet bewust op zoek naar een getrouwde man.
En ja, ik had het af kunnen kappen als ik had gewild maar we wilden dit niet.
En alleen om de sex ?
Ja in eerste instantie wel.... en dat dat met hem was dat was omdat we elkaar leuk vonden, en aantrekkelijk... en zomaar een f*ckbuddy??? Ga jij zomaar met een vreemde waar je GEEN klik mee hebt ? ik had dat wel met hem toevallig.
Sgr1972 schreef:Manou Diablo: lees jij wel ? hij verlaat zijn vrouw niet ! Dat wil ik ook niet !!!
Tazzey: denk jij nou echt dat ik dat expres stuk wil maken ? zo gevoelloos ben ik heus niet hoor...
En nogmaals voor iedereen die roept dat hij mij bedriegt...met meer dames contact heeft en alle andere reacties : ik heb al meerdere malen gezegd dat ik weet dat getrouwde mannen dit roepen tegen hun vriendin en dat ze ws over alles liegen.... je hoort mij nergens zeggen dat ik hem op zijn woord geloof !!!