Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:34

Ik ben ook al ruim een jaar aan het internetdaten. Heb aantal leuke dates gehad (met een jongen zelfs bijna een half jaar gedate!), maar ook een aantal drama dates. Daten is sowieso gewoon leuk. Ookal is het niet de ware, vaak is het wel gezellig. Zo zie ik het iig wel altijd ;)

Britt_Sisi

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:38

Ik ben vooral bang voor awkward stiltes waardoor ik onwijs veel ga praten om dat te voorkomen echt te lelijk hahaha en dan die zenuwen jeetje dat is gewoon niet leuk meer!!

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:58

Britt_Sisi schreef:
Ik ben vooral bang voor awkward stiltes waardoor ik onwijs veel ga praten om dat te voorkomen echt te lelijk hahaha en dan die zenuwen jeetje dat is gewoon niet leuk meer!!

+ 1
Dus hoe voorkomen jullie dat?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 14:08

Floemii schreef:
Britt_Sisi schreef:

+ 1
Dus hoe voorkomen jullie dat?

Haha dat heb ik dus ook!!!

Vre-se-lijk!!

Ik heb dus misschien zondag een date! Hij heeft het al opgeschreven, maar ik heb gezegd dat ik niet wist of ik wel durfde, dus het hem wel liet weten.. :') Heb ook al gezegd dat ik een mietje ben daarin!

Idd.. Die evt. stiltes.. Oh gosh.. En dan ga je zo hard nadenken over wat je kan zeggen, dat je hersenen je gewoon in de steek laten..
En idd.. Die zenuwen!! Ik kom gewoon altijd ervan aan de schi*jt! _O-
En ben in de meeste gevallen blij als diegene weer weg is.. Kan ik ff bijkomen haha.

Dus tips? Nee sorry :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:12

Stiltes hoeven niet erg te zijn.. En als het klikt dan komt het vanzelf toch. Ben je met nieuwe mensen die je leert kennen ook bang voor stiltes?? Wij hebben gisteren echt niet de hele tijd gepraat, in de auto is het zelfs miss wel 5 min stil geweest maar dat was echt niet ongemakkelijk :)
Gewoon ervoor gaan, daten is leuk niet eng!! Zenuwen glijden heel snel van je af!! En als hij het niet is op naar de volgende.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:15

Britt_Sisi schreef:
Ik durf eigenlijk niet echt te internet daten.. Heb een keer via tinder twee dates gehad maar daar is het bij gebleven..

DATEN JIJ BRITT *\o/*

En dat snelle praten voorkom je niet! Als je zenuwachtig bent reageert elk persoon anders. Misschien kan je tot 10 tellen ofzo. En als je meerdere dates hebt gehad wordt je vanzelf rustiger :j.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:22

Inge hou je mond johhh haha

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:31

Zoals gezegd, stiltes hoeven niet ongemakkelijk te zijn. En als je hem leuk vindt, gebruik zo'n stilte dan om hem even goed aan te kijken ;) Wat sowieso helpt is om open vragen te stellen en daar vloeit vanzelf een gesprek uit. En wederzijdse interesse is ook wel prettig. Krijg je amper een gesprek op gang dan ben ik er sowieso gauw klaar mee. En het hoeft ook niet allemaal zo serieus. Ik zit juist vaak een beetje te geinen. O:)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:34

Britt_Sisi schreef:
Inge hou je mond johhh haha

Hehehehe :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:37

Ik ben zo sarcastisch als de pest vaak en dat wordt niet altijd gewaardeerd maar dan ben ik er ook snel klaar mee :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:46

Freya6 schreef:
Farmdate is leuk voor buitenmensen/boeren/ paardenmensen.

:j

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:28

Yonker schreef:
Ik ben zo sarcastisch als de pest vaak en dat wordt niet altijd gewaardeerd maar dan ben ik er ook snel klaar mee :')

Haha oh ik ook inderdaad! :') beetje sarcasme humor mag best en als ze er niet tegen kunnen, neeext!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 15:39

Ik ben toen na 3 weken mailcontact bij mijn date gaan eten (bij hem thuis) en later die avond hebben we faces of death gekeken :') Zijn beide horrorfreak :+

Mandynop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:37

Naar aanleiding van dit topic ook maar eens een kijkje genomen op paiq. Vind het tot nu toe wel een grappig concept, heb ook wel een paar leuke gesprekken lopen. Voor mij de eerste keer op een dating site, jeetje wat ben ik een drama met openingszinnen :')

Nu voor volgende week dinsdag een date gepland staan. Ik ben heel benieuwd..

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:47

Mijn ex heb ik levere kennen via internet. Geen datingsite, toen nog Netlog. Relatie heeft 2j geduurd :)

6 maand erna had ik me voor de fun ingeschreven op Badoo. heel intensief gebruikt maar uiteindelijk toch maar een 5tal verschillende dates gehad. Ik merk dat ik ondertussen te fel uiterlijk keur. Echte vleeskeuring :s En dat ik snel afhaak, het voelt nooit goed aan. Als het dan wel goed voelt, na lange tijd toch date gehad maar is nooit iets uitgekomen. Tinder gebruik ik nu sinds enkele maanden, de sfeer is hier leuker :) Leukere mannen, aantrekkelijker en minder op sex gericht dan Badoo.

Ben nu al meer dan 2j single. Iemand zei me ooit dat 'liefde op het eerste gezicht' maar eenmaal voorkomt in je leven. Ben ik ook gaan geloven want met al mijn dates had ik nooit dé klik. Voor mij dus geen goede ervaring. Vriendschappelijk wel maar qua relaties niet.

Zaterdag ben ik iets gaan drinken. Al lachend tegen vriendin gezegd 'die Jongen zie ik zitten, dat is mijn type". Zijn aandacht beetje uitgelokt }:) Na enige tijd aan de praat geraakt en de vonk is gewoon overgegaan :o Ben er niet goed van.. En ben er zeker van dat indien ik hem via datingsite had leren kennen, ik nooit met hem zou hebben afgesproken. Op foto is het mijn type niet en ook zijn eerste smsjes vond ik vreemd. Terwijl het IRL echt klikte. Dus je ziet maar, het kan via datingsite heel anders lopen dan IRL .. Voor mij geen datingsite meer :Y)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:18

Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zegt dat de jongens/mannen op Tinder niet op seks uitzijn.. Bij mij echt alleen maar! Heb ik een verkeerde tinderapp gedownload ofzo? Of trek ik die types gewoon aan idk. :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:39

Arielle_ schreef:
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zegt dat de jongens/mannen op Tinder niet op seks uitzijn.. Bij mij echt alleen maar! Heb ik een verkeerde tinderapp gedownload ofzo? Of trek ik die types gewoon aan idk. :')

ALS ze al tegen me praatten had k meestal t zelfde probleem xd
Maar 9/10 praat niet tegen je ens als je zelf als eerste iets stuurt krijg je niks terug dus k ben klaar met tinder xd

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:45

Freya6 schreef:
Farmdate is leuk voor buitenmensen/boeren/ paardenmensen.

Dat is idd een leuke site!
Vrienden van mij kennen elkaar via daar, wonen nu samen en hebben ook al 2 kids.
Mijn vriend ken ik ook via die site, ik werd nieuwsgierig gemaakt door mijn vrienden en had me daar aangemeld.
Nooit gedacht dat ik mijn vriend via een datingsite zou leren kennen.
Maar we zijn dol gelukkig met elkaar, en willen dit jaar gaan samenwonen.

De dates zijn idd zenuwslopend, mijn vriend was mijn 2e date via de site.
De eerste was ook erg gezellig, maar hij was het niet, en ik was het niet voor hem.
Mijn eerste date met mijn vriend was heel anders, er zijn geen stiltes gevallen, en ik kreeg mijn big smile de rest van de dag niet meer van mijn gezicht. :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:27

Vast wel iemand hier die deze vraag kan beantwoorden dan: kun je alleen chatten als je fulltimer bent? Ik heb net een klompje gestuurd en een groene terug, maar wat nu? :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:29

Wat ik me afvraag.. Als jullie gaan chatten/appen met n kerel, hoe lang duurt t daadwerkelijk voor de eerste date er is? En hoevaak appen jullie dan?
Gaat dat snel, binnen een paar dagen of duurt dat even(weken of zo haha)?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 20:39

SuperAssie schreef:
Wat ik me afvraag.. Als jullie gaan chatten/appen met n kerel, hoe lang duurt t daadwerkelijk voor de eerste date er is? En hoevaak appen jullie dan?
Gaat dat snel, binnen een paar dagen of duurt dat even(weken of zo haha)?

Ik app sinds maandag met deze.. Zondag leren kennen, en als het goed is (als ik durf :') ) spreken we zondag af. We appen tot nu toe wel redelijk de hele dag door... Tenzij we druk zijn met werk ofzo haha.. Maar in de pauze's, voor werk en gelijk na werk appen we tot nu toe.. En niet echt stiltes..

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:03

Ik ga badoo maar weer eens proberen. Paiq niet super goede ervaringen mee. Uiterlijk is niet belangrijk, maar elke keer als ik de foto's zag achter de gesprekken... :+ Viel dat even vies tegen. Had het kunnen weten toen die zei dat hij accountant was :')

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:15

N0a schreef:
Ik ga badoo maar weer eens proberen. Paiq niet super goede ervaringen mee. Uiterlijk is niet belangrijk, maar elke keer als ik de foto's zag achter de gesprekken... :+ Viel dat even vies tegen. Had het kunnen weten toen die zei dat hij accountant was :')

Die hebben vaak wel een heel leuk salaris. }>

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 22:49

Nou ik heb vanavond toch echt 3 knappe mannen voorbij zien komen op paiq! :j Mocht ook wel na al die 'minder knappe' ;)

Zondag is de date afgesproken!! Whaaaaaaa!!!! IK WIL NIET MEER! :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:07

imd schreef:
Vast wel iemand hier die deze vraag kan beantwoorden dan: kun je alleen chatten als je fulltimer bent? Ik heb net een klompje gestuurd en een groene terug, maar wat nu? :')

Bij farmdate?
Chatten is idd alleen als je full member bent.
Net als mailen dacht ik. Je kan wel mail ontvangen maar niet terug mailen.
Beste is toch full member worden, kan je veel meer.