Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Floemii schreef:Britt_Sisi schreef:Ik ben vooral bang voor awkward stiltes waardoor ik onwijs veel ga praten om dat te voorkomen echt te lelijk hahaha en dan die zenuwen jeetje dat is gewoon niet leuk meer!!
+ 1
Dus hoe voorkomen jullie dat?
Heb ook al gezegd dat ik een mietje ben daarin!
Britt_Sisi schreef:Ik durf eigenlijk niet echt te internet daten.. Heb een keer via tinder twee dates gehad maar daar is het bij gebleven..

.
Wat sowieso helpt is om open vragen te stellen en daar vloeit vanzelf een gesprek uit. En wederzijdse interesse is ook wel prettig. Krijg je amper een gesprek op gang dan ben ik er sowieso gauw klaar mee. En het hoeft ook niet allemaal zo serieus. Ik zit juist vaak een beetje te geinen.
Zijn beide horrorfreak
Leukere mannen, aantrekkelijker en minder op sex gericht dan Badoo.
Na enige tijd aan de praat geraakt en de vonk is gewoon overgegaan
Ben er niet goed van.. En ben er zeker van dat indien ik hem via datingsite had leren kennen, ik nooit met hem zou hebben afgesproken. Op foto is het mijn type niet en ook zijn eerste smsjes vond ik vreemd. Terwijl het IRL echt klikte. Dus je ziet maar, het kan via datingsite heel anders lopen dan IRL .. Voor mij geen datingsite meer
Arielle_ schreef:Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zegt dat de jongens/mannen op Tinder niet op seks uitzijn.. Bij mij echt alleen maar! Heb ik een verkeerde tinderapp gedownload ofzo? Of trek ik die types gewoon aan idk.
Freya6 schreef:Farmdate is leuk voor buitenmensen/boeren/ paardenmensen.
SuperAssie schreef:Wat ik me afvraag.. Als jullie gaan chatten/appen met n kerel, hoe lang duurt t daadwerkelijk voor de eerste date er is? En hoevaak appen jullie dan?
Gaat dat snel, binnen een paar dagen of duurt dat even(weken of zo haha)?
) spreken we zondag af. We appen tot nu toe wel redelijk de hele dag door... Tenzij we druk zijn met werk ofzo haha.. Maar in de pauze's, voor werk en gelijk na werk appen we tot nu toe.. En niet echt stiltes..
Viel dat even vies tegen. Had het kunnen weten toen die zei dat hij accountant was
N0a schreef:Ik ga badoo maar weer eens proberen. Paiq niet super goede ervaringen mee. Uiterlijk is niet belangrijk, maar elke keer als ik de foto's zag achter de gesprekken...Viel dat even vies tegen. Had het kunnen weten toen die zei dat hij accountant was
Mocht ook wel na al die 'minder knappe' 
imd schreef:Vast wel iemand hier die deze vraag kan beantwoorden dan: kun je alleen chatten als je fulltimer bent? Ik heb net een klompje gestuurd en een groene terug, maar wat nu?