Bootcut jeans aan het uitsterven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Emma_s_girl

Re: Bootcut jeans aan het uitsterven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:35

Ik heb ook 2 bootcut broeken van C&A gekocht omdat ik na een ongeluk nergens meer in kon en voor de overgang nieuwe goodkopere broeken wilde. Ben positief verrast door kwaliteit en hoe ze zitten. Heb ze echt veel gedragen en doe dat nog, al groei ik er nu langzaam weer uit ;-).

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:59

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:08

Hier ook alleen bootcut. Iets anders zie ik me niet inlopen. Het word allemaal steeds meer skinny en dat kunnen maar weinig mensen dragen.... ik in elk geval niet :+

De laatsten die ik gekocht heb waren van de bonprix en ben er best tevreden over. Draag ze voornamelijk op het hondenveld en gaan boven verwachting lang mee en houden zich goed.

Anoniem

Re: Bootcut jeans aan het uitsterven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:21

Ik heb een vrij hoge van miss etam , ik draag wel skinny maar bovenbenen zijn veel dikker dan onderbenen dus uit proportie :=

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:32

Sting schreef:
Grappig om die verschillende 'modellen' mensen te horen. Ik heb een zandloperfiguur, maar een skinny is aan mijn echt niet besteed. Buiten dat ik voor mijn werk altijd lompe schoenen moet dragen, wat ik totáál niet vind staan onder een skinny, vind ik het qua model ook niks. Veel te strak. Heb een paar jaar geleden een kleur en stijl-test gedaan (was duur grapje, kreeg het kado), en toen kwam er ook uit dat ik voor mijn lichaamsbouw beste een bootcut kon dragen.

Was even offtopic, maar iedereen moet vooral dragen waar zij zich fijn bij voelt, dat blijkt maar weer! Tijdens hardlopen vind ik een strakke broek dan weer géén probleem ;).

Hier het zelfde.
Ook zandloperfiguur maar wel wat grover gebouwd. Ik heb wel 2 skinnys maar draag ze eigenlijk alleen in combinatie met laarzen.
Probleem zit hem vooral in de schoenen. Met mijn steunzolen kan ik vaak geen leuke elegante schoenen vinden die onder een skinny of jurk/rok passen. Daarnaast ook nog maat 41-42 dus als ik naar beneden kijk zie ik 2 grote vrachtschepen ;( .
Nu toevallig een paar redelijke ecco schoenen gekocht die het meest elegant zijn die ik ooit heb gekocht. Want door verzakking in mijn voeten kan ik dus ook niet lang op hakken lopen en al helemaal niet op ballerina's.
Nee, ik vind het heerlijk om mijn voeten te verstoppen onder minimaal een straight model, en het liefst dus een bootcut of flair. Dan voelt het net even alsof ik wel normale lieve kleine voetjes heb :=