Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nine, als ie veel in het buitenland zit dan klinkt elk weekend nog best veel eigenlijk! Je hoort ook wel dat die chauffeurs soms weken weg zijn... Maar hangt er ook vanaf waar je rijdt natuurlijk
ik ben best boos geworden. Het was vrij snel alweer goed, maar toch. Ik merk dat ik me er nog wel rot over voel.
We hebben nu iig dat we elkaar elke vrijdag zien en dan ook samen slapen en ik ben dan vaak gewoon bij hem in huis aan het rommelen of met zijn tweelingbroer (waarmee hij samenwoont) een film of serie ofzo kijken als hij aan het werk is.
)...
)
of hij slaapt intussen, dat kan ook
! Maar had dit ook echt niet meer verwacht! Ik had de hoop op het moederschap al opgegeven! Het is natuurlijk nog niet zover, en we hebben afgesproken geen medische molen in te gaan, mocht het niet lukken, maar alleen het denken aan is al zo leuk!
maar je mag van me aannemen dat ie heel lief slaapt hihi
ik bedoel, waarom zou je je inhouden als het leuk is samen en goed voelt? Als get toch niet werkt uiteindelijk heb je dan alsnog een leuke tijd gehad, of niet?
heeft weinig te maken met snel gaan, toch? Magrathea schreef:Oh, zo. Nee het scheelt dat onze levens veel overlap hebben: TU, studentenvereniging, dat soort dingen![]()
Verder ben ik eigenlijk van mening dat je ook later in je relatie niet elkaar moet opeisen en altijd je eigen dingen moet blijven doenheeft weinig te maken met snel gaan, toch?
Ik denk dat mijn leven in die zin een stuk anders in elkaar zit dan het jouwe. Mijn vriendengroep is op de vereniging en daar is hij ook dus een beetje twee vliegen in één klap, lekker makkelijk
En meestal slapen we bij elkaar en doen we overdag weer ons eigen ding (studeren).
Of althans poging tot
Anoniem schreef:Marleen, is ie nog bij je?
Chihiro, wij vinden het ook moeilijk om rustig aan te doen... Nu 2 nachtjes apart en morgen komt hij weer slapen. Liefst ben ik elke dag bij 'm, dat ben ik niet van mezelf gewend.
Mis m nu ook echt.