Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:00

Ik probeer wel heel erg mijn eigen leven te leiden, maar dat is nog best lastig. Oud en Nieuw hebben we apart gevierd waardoor we continue met elkaar appten of belden en allebei vroeg naar bed gingen, 1e kerstdag idem dito en ik ben laatst met een vriend naar een technofeest in A'dam geweest, toen heeft mijn vriend zich echt rot gevoeld (en ik ook) en achteraf terecht ook want alles wat mis kon gaan daar, ging mis. :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:06

Mja wij proberen juist alle tijd samen te besteden, omdat hij buitenlandtruckert is..
Dus ik zie hem vaak alleen in de weekenden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 00:18

Ah ja, dan snap ik het. Wij wonen 10 minuten bij elkaar vandaan, hij werkt onregelmatig en ik studeer. Allebei veel vrije tijd :=

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:17

Ik ben niet jaloers hoor.. :))

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:29

Wat een luxe lieveli :D
Wat ging er eigenlijk mis? Verder totaat niet nieuwschierig ofzo :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:34

Oei lieveli, klinkt vervelend van dat feest. Maar wel lekker dat je elkaar zoveel kunt zien :D nine, als ie veel in het buitenland zit dan klinkt elk weekend nog best veel eigenlijk! Je hoort ook wel dat die chauffeurs soms weken weg zijn... Maar hangt er ook vanaf waar je rijdt natuurlijk :)

Wij krijgen het ook nog wel een beetje zwaar, volgende periode. We moeten allebei weer hard aan de bak waar we afgelopen tijd er nog mee weg kwamen om lekker uit te slapen en nog een extra uurtje te blijven liggen... Oh en ik ga met een beetje geluk mijn eindproject doen vanaf mei, dan mag ik ook elke dag van 8:30 tot 6 beunen op de TU. Lekker. :D

Pff, gisteren... Hij maakte een opmerking over mijn studeren (die niet zo goed gaat) die echt totaal verkeerd viel bij mij :( ik ben best boos geworden. Het was vrij snel alweer goed, maar toch. Ik merk dat ik me er nog wel rot over voel. :\

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:46

Poeh ben jaloers Lieveli!

Ik moet toch al gauw 40 minuten in de auto wil ik mijn vriend zien.
Onze werktijden werken wat dat betreft ook niet mee...
Ik heb elke week een ander rooster maar kan geroosterd worden maandag t/m donder van 8 tot 6 en vrijdag van 8 tot 12.
Hij heeft een enigzins vast rooster (naja nu niet want hij staat in de mediamarkt en btwdagen..)
Maandag vrij (maar ik moet altijd werken op maandag, drukste dag vd week)
dinsdag van 10 tot 9
woensdag van 5 tot 9 (en ik overdag dus)
donderdag 10 tot 9
vrijdag van 10 tot 12
zaterdag van 10 tot 6 de ene week en 12 tot 6 de andere week
zondag de ene week vrij andere week van 12 tot 6

Beetje kak dus :Y) We hebben nu iig dat we elkaar elke vrijdag zien en dan ook samen slapen en ik ben dan vaak gewoon bij hem in huis aan het rommelen of met zijn tweelingbroer (waarmee hij samenwoont) een film of serie ofzo kijken als hij aan het werk is.
Maar ideaal is het natuurlijk niet... Zijn nog maar 3 maanden samen maar liefste trek ik al bij hem in (veul te vroeg en dat weten we ook, maar soms frustreerd het wel dat door je werk je elkaar gewoon weinig ziet..)

Oo met verjaardagen bv, hij is al helemaal geaccepteerd in de familie en as zaterdag is mijn opa jarig. Maar door die stomme btwdagen moet ie tot 7/ half 8 werken en eer ie dan in Utrecht is (hij woont in Almere) is opa moe en is de verjaardag al afgelopen. Daar baalt ie dan zo van (zo lief <3 )...

Zo even frustraties eruit hoor...
Zat van de week echt in een enorme dip door mn werk en wilde zo graag gewoon even met hem knuffelen, maar doordat hij dus tot laat moest werken en ik de volgende dag weer vroeg kon dat gewoon niet. Was zo gefrustreerd dat ik mn hele kamer uitgezocht heb :Y)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 20:10

Anoniem schreef:
Ah ja, dan snap ik het. Wij wonen 10 minuten bij elkaar vandaan, hij werkt onregelmatig en ik studeer. Allebei veel vrije tijd :=

Oh wat lijkt me dat heeeerlijk!

Wij wonen een uur rijden bij elkaar vandaan. Hij is nu onderweg hierheen... <3

Chihiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:16

Heerlijk he <3

Half jaar terug is mijn relatie uit gegaan, daarna andere jongen leren kennen, maar verder toen niks mee gedaan behalve whatsappen en facebooken.

Ik gaf aan dat ik heel rustig aan wilde doen ..
nu laatst wezen stappen, en daarna toch samen avondje naar de kroeg geweest. (was heul heul gezellig :o )

Heb nu gewoon vlinders, zo'n raar lekker gevoel in mijn buik als ik aan hem denk of als ik hem zie.

Zucht .. rustig aan doen is nog best lastig :') :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:35

Marleen, is ie nog bij je? :D

Chihiro, wij vinden het ook moeilijk om rustig aan te doen... Nu 2 nachtjes apart en morgen komt hij weer slapen. Liefst ben ik elke dag bij 'm, dat ben ik niet van mezelf gewend.

Mis m nu ook echt.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:44

ik moet mijn ventje nu al 1,5 week missen en zie hem 14 februari pas weer....mis hem ook echt verschrikkelijk.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 22:49

Gisteren huisfeestje gehad, er ligt hier een heel knap iemand tegen me aan te soezen <3 of hij slaapt intussen, dat kan ook :o
Zo lief als dat ie erbij ligt... :o

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:39

Ja, dat zeggen dat we rustig aan moeten doen, ken ik, haha! Ook hier niet echt gelukt! Ik had net een aantal dates gehad en ben toen gedumpt! Dus was er, dacht ik, nog niet aan toe! Ik heb eerst met mijn vriendje een tijdje gechat! Maar toen we het over musicals hadden en hij me vroeg welke ik nog wilde zien, was het ijs snel gebroken!! Ik wilde graag nog naar soldaat van oranje, maar zei tegen hem, dat ik het te duur vond, maar voor de grap had ik gekeken, wanneer er een beetje goede plaatsen waren, ( Ergens april dus.... ) Na 5 min kreeg ik een appje of ik 4 april wat te doen had...... Hij had twee kaarten geregeld voor de musical...... waaaat, eh, we kennen elkaar nog niet!! Maar ja, hij had er wel vertrouwen in!

Daarna toch maar afgesproken om uit eten te gaan, haha! Niet lang daarna was ik jarig en kwam hij me feliciteren met een lekker luchtje! En toen was het duidelijk: hem laat ik niet meer gaan! We zijn samen naar Corpus geweest en toen volgde de eerste kus ( 24 sept )

Op 1 nov heb ik hem de sleutel van mijn huis gegeven en is hij bijna niet meer weggegaan! Soms gaat hij nog naar zijn eigen huis of als hij tot laat moet werken, slaapt hij bij een collega!
En nu ben ik zelfs al gestopt met de pil..... wie weet wat dat voor gevolgen gaat hebben, haha!

Maar nee, rustig aan doen lukte niet meer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 23:58

Oh baby's maken doen we nog niet, ik heb net mijn implantaat. Ik zou het wel willen maar dan over een jaar of 5. Tot mij had hij niet eens een kinderwens :')

Magrathea, pb mij eens een foto :))

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:12

Hahaha, Ik ben al wat ouder.... word 40 in het najaar!! ;-)! Maar had dit ook echt niet meer verwacht! Ik had de hoop op het moederschap al opgegeven! Het is natuurlijk nog niet zover, en we hebben afgesproken geen medische molen in te gaan, mocht het niet lukken, maar alleen het denken aan is al zo leuk!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:32

dan duim ik heel hard voor jullie dat het lukt,niks mooier dan moederschap (al heb ik er zelf nog geen,het komt wel aardig in de buurt nu)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:43

Duimen draaien voor jullie!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 08:08

Ghehe, geen foto gemaakt, flitser is heul fel en camera niet zo goed -O- maar je mag van me aannemen dat ie heel lief slaapt hihi

Ik geloof zelf niet zo in rustig aan doen, heel gek. Was ik met die van mij ook bang voor, om te snel te gaan. Jeetje, ik bedoel, het ene moment is ie gewoon een kennis, daarna "wel leuk" na een avondje bankhangen met veel drank en twee dagen later ging ik na een feest met hem mee naar huis... En twee weken later zeiden we tegen elkaar dat rustig aan doen onzin is en dat we er gewoonvoor gaan samen. := ik bedoel, waarom zou je je inhouden als het leuk is samen en goed voelt? Als get toch niet werkt uiteindelijk heb je dan alsnog een leuke tijd gehad, of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:37

Met rustig aan bedoel ik: niet samenwonen en niet elkaars vrije tijd opeisen. Voor de rest gaan we ervoor natuurlijk maar ik waak ervoor dat ik mijn eigen leven behoud. Ik ben heel erg geneigd helemaal op te gaan in iemand en dan afhankelijk te worden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:40

Oh, zo. Nee het scheelt dat onze levens veel overlap hebben: TU, studentenvereniging, dat soort dingen :)
Verder ben ik eigenlijk van mening dat je ook later in je relatie niet elkaar moet opeisen en altijd je eigen dingen moet blijven doen ;) heeft weinig te maken met snel gaan, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 17:03

Magrathea schreef:
Oh, zo. Nee het scheelt dat onze levens veel overlap hebben: TU, studentenvereniging, dat soort dingen :)
Verder ben ik eigenlijk van mening dat je ook later in je relatie niet elkaar moet opeisen en altijd je eigen dingen moet blijven doen ;) heeft weinig te maken met snel gaan, toch?

Nee opeisen is nooit het beoogde doel, maar als je samenwoont heb je veel meer een gedeeld leven dan wanneer je dat niet doet. Daar ben ik gewoon niet aan toe ook al zegt alles in mijn lichaam van wel. Dat is voor mij rustig aan doen. Niet elkaar iedere dag hoeven zien. Ik vind het al vervelend dat ik mijn vriendinnen een stuk minder zie.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:19

Daar heb je helemaal gelijk in :j Ik denk dat mijn leven in die zin een stuk anders in elkaar zit dan het jouwe. Mijn vriendengroep is op de vereniging en daar is hij ook dus een beetje twee vliegen in één klap, lekker makkelijk ;) En meestal slapen we bij elkaar en doen we overdag weer ons eigen ding (studeren).
Denk dat het belangrijkste verschil is dat wij bijna nooit echt afspreken. 't Is meer van "Kom je nog naar de kelder vanavond // Slaap je hier?" Ik heb best wel geluk heb ik het idee :oo

Trouwens, lieveli, wat heb je weer een legendarische avatar <3

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:21

Wij doen het ook rustig aan :') Of althans poging tot :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:37

Anoniem schreef:
Marleen, is ie nog bij je? :D

Chihiro, wij vinden het ook moeilijk om rustig aan te doen... Nu 2 nachtjes apart en morgen komt hij weer slapen. Liefst ben ik elke dag bij 'm, dat ben ik niet van mezelf gewend.

Mis m nu ook echt.

Nee, zondagavond 20.00 uur is hij weer vertrokken richting huis, nu weer aftellen tot vrijdagavond.

Gek he hoe erg je iemand kunt missen binnen een dag.

Magrathea; heerlijk zo'n snoezelend vriendje naast je.

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:29

Oh ik vind dit zo'n leuk topic hé..
Kan helaas niet teveel mee praten, maar dat komt hoop ik over een tijdje wel weer! :D