HuisHoudBeurs 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: HuisHoudBeurs 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:45

Oooh als je al in de stand stond is helemaal balen, was je er ook al vroeg heen gegaan vandaag dan naar die stand?

Zijn die twee de pannen van het beursboekje Rebecca? Want vrienden van mij hebben daar ook hun oog op laten vallen dus ben benieuwd of het wat is voor die 19,50 geloof ik dat ze kosten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:54

Ja het bonnenboekje voor bij de plattegronden :) , doe een jaar intensief maar met ze . Maar vind tefal wel erg fijn :)

Ja zag overal ook mensen ermee lopen , erg wrang ><

Nee na het middaguur

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:59

Oh ja, nee ik had al ergens gelezen dat ze heel snel op gingen die tassen met sokken. Dus vandaar ook mijn voornemen om meteen naar Scapino te gaan bij opening. Maar in 3 dagen je gehele hhb voorraad er doorheen jagen is echt ongekend. En sowieso zo'n actie neerzetten en dan veeeeeeeel te weinig hebben, ik vind het dikke antireclame (en daar help ik ook nog graag een handje aan mee).

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:07

Al jaren wil ik een keer naar de huishoudbeurs maar nooit de kans gehad (ik woon in zwolle en de treinreis alleen al zou teveel zijn, als ik aankom ben ik kapot). Maar dit keer geluk, ik ben bij paps in Utrecht en die heeft mij , mijn hulphond, stiefma en stiefzus voor de deur afgezet en opgehaald. Maar ik vond het eigenlijk tegenvallen... Huishoudbeurs maar zoveel huishoudelijks was er niet... wel wat leuke dingen gescoord hoor maar die hal met 20 dezelfde tassenverkopers met dezelfde meuk waren we snel klaar mee.
De pasar malam (azie dinges) vond ik nog het leukste, ik houd daar wel van. hoewel ook veel hetzelfde.
De prijzen voor eten en drinken vond ik abnormaal hoog...
Ik heb de Renske stal niet eens gezien of gemist, had nog leuk geweest voor Aedan :P
Het was wel rete druk en al die trappen vond ik wat minder (met mn kruk :+ )
Tsja ik weet niet of ik weer een keer heen wil.. ik miste echt het huishoudelijke gebeuren. Het leek meer fashion en beauty georienteerd .. maar een paar standjes zoals blokker en karcher etc... wel 20 standjes die je streeploze ramen beloven :P oh en die shopper bag van 3 euro vond ik zwaar tegenvallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:12

Wist ik dat maar Alwiene , op weg naar de eethal er nota bene langs gelopen >< . Was woest , maar mama was zo lief me stil te maken met een bakje thee <3 _O-

Dit jaar was echt voor mij als HHB holic een mega tegenvaller

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:21

Bedankt voor je Like Rebecca :D Al schrok ik er even van dat ik natuurlijk weer makkelijker met naam en toenaam zo te vinden ben dan ik me gerealiseerd had, stom! Heb je ook het bericht op mijn eigen Facebook gelezen? En ik ben niet tevreden te krijgen met een kop thee haha, al was mijn gratis thee bij de Ikea die hier om de hoek geopend is wel lekker vanavond :D Die was tenminste gratis én voldoende beschikbaar LOL.

Ik hoor echt aan alle kanten dat het tegenvalt. Het is maar goed dat ik gratis kaartjes heb. Al is parkeergeld duur genoeg. Ach zus en ik zullen ons vast wel vermaken, maar vind het wel jammer om zoveel te horen dat het niet veel is dit jaar.

Grappig om te lezen over de tassenverkopers. Moet daar ff op zoek naar Texeltassen. Daar heb ik van de zomer veel gekocht en mee gekletst dus vind het wel leuk om ze ff op te zoeken op de HHB. En misschien heeft ie nog wel weer iets naar mijn smaak bij zich haha.

Heb je uberhaupt nog dingen gratis kunnen scoren Rebecca? Op het proeven na dan? Of is het echt zo'n drama dit jaar dat er niks gratis vanaf kan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 23:28

Shoot was jij dat := , weet ik veel ik was het er volledig mee eens haha

Texeltassen staan in hall -denkt- , heb het zien staan was het niet net voor de Azie ding?

Nee denk het niet , heb het zien staan ik als autist let op die bordjes boven op de stands en de routes kan ik dus ook dromen :')

Hmm bewaar bakje bij de blokker , gewoon een goedkoop item pakken :') en ik ben bloeddonor dus kreeg een lampje van sanquin voor aan sleutel bos :D

Uhm verder gratis hmm nee niet bepaald gemerkt :n

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:11

Blokker tas en bakje kreeg je als het goed is pas bij 5 euro besteding, maar wil sowieso de batterijen hebben van 3,50 dus misschien nog wel iets erbij en dan zit ik er zo aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 00:13

Vrouw had voor 1,50 en kreeg ook 1..

Maar je zit er zo op !

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 01:32

texeltassen heb ik gezien, ik weet de hal nummer niet maar tis bij die blokker oversteken naar de hal met alle tassenshizzle lol

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:11

prijzen voor het eten zijn inderdaad abnormaal. Je betaald vijf euro voor een pizzapunt :( , maar ze zijn wel heel erg verslavend lekker <3

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:18

Ik ga dit weekend en heb er enorm zin in, volg dit dus even.

Overigen is het aal jaren zo dat je steeds minder gratis krijgt en veel van hetzelfde. Ach dat slaan wij gewoon altijd over. Ga al jaren, denk 15 keer nu ofzo of meer:-)
Vermaak me altijd prima

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:19

Wie een leuke shopper zoekt mag ook bij mij langkomen hoor! Ik sta op de Melli Mello stand in hal 1 naast de blokker en heb echt hele leuke shoppers voor €2 met allemaal kleurtjes en printjes(goedkoper dan die lelijke beursshoppers of scapinoshoppers dus). Ben nu wel heeelleemaal dood haha sta er al sinds vrijdag(opbouwen) elke dag en jeetje wat vermoeiend maar wel heel leuk! Sta er vandaag ook nog en donderdagavond andere dagen staan mijn collega's er:).

Dat Scapino door zijn tasjes heen is is echt slecht... gisteren en eergisteren was het rustig op de beurs vergeleken met zaterdag.

Wist nog een foto te googelen ook haha: http://mixmars.cn.hk01.51cdngo.com/imag ... d8b7df.jpg

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 09:54

Ik sta dus bij het eten, bij die wand bij het podium. Schaam me dood voor de prijzen die ze vragen! Het is ook mega rustig, wat niet gek is met deze prijzen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:32

ik koop helemaal niks aan eten en drinken op de hhh := Ja bij de stands voor thuis zeg maar, maar geen blikje of broodje :)) Veel te duur :x

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:52

Wij halen drinken onderweg bij de benzinepomp voor op de stand veel goedkoper en dat vind ik al duur haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:37

jilleroo schreef:
texeltassen heb ik gezien, ik weet de hal nummer niet maar tis bij die blokker oversteken naar de hal met alle tassenshizzle lol

Wel he :') , richting de asie hal

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:37

Wij zorge ook zelf voor iets te eten die prijzen zijn niet normaal. Voor €5 had ik vorige week in de super 3pizzas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:43

Klopt moeder had een broodje kroket een paar frieten en een yoghi en was 11,70 kwijt :') , ik voor een ,kaasbroodje en een ijsthee al 7,70.

Word steeds erger

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:11

Daarom nemen we idd altijd zelf drinken mee. Enige wat we daar pakken is kop koffie als we aankomen. Is namelijk altijd voor elf en dan gaat het pas open;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:13

Ze had de traditionele broodjes met ei vergeten ^)

Koffie en thee is ook aso daar , 2,40 voor een bakje koffie

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:59

risje schreef:
Daarom nemen we idd altijd zelf drinken mee. Enige wat we daar pakken is kop koffie als we aankomen. Is namelijk altijd voor elf en dan gaat het pas open;-)

Festival Fantastique is toch altijd al om 10 uur open? Wij gaan ook altijd vroeg, maar nog nooit voor een dichte deur gestaan eigenlijk. Wij nemen ook mooi eigen eten en drinken mee, ga mijn geld niet uitgeven aan die dure zooi daar hoor :n

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:19

Ik ga morgen! Is een trollie nou echt noodzakelijk (en handig)?
Moet wel met de trein reizen anderhalf uur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:20

Nee nee nee die dingen breek je zowat je benen mee :')

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 15:24

Rebecca schreef:
Nee nee nee die dingen breek je zowat je benen mee :')

Hoe til je dan alle zware spullen? heb nogal snel last van mn schouders...