Ik heb twee kinderen en een kat en geloof me geen geest die me nog heel erg kan laten schrikken hihi. Het ene kind sluipt soms snachts uit bed om roerloos naast mijn bed te gaan staat en naar me te kijken totdat ik wakker wordt, ik wordt daar wakker van en klik het licht aan staat ze daar een paar cm naast me en je zou denken die schrikt zich kapot, nee hoor hihi
Andere kind sluipt soms ook roerloos uit bed en staat dan als een geest stil in de deuropening (hoe toepasselijk in dit topic

) totdat wij wakker worden en zijn gedaante zien staan haha of sluipt vanaf het voetend al krakend en heel langzaam richting ons in het pikdonker.
En dan de kat, die deuren laat open gaan en je ziet haar niet want het bed is net te hoog, je ziet alleen de deur heel langszaam open gaan, soms hoor je gekraakt als ze loopt, soms niks. Soms voel je ineens een aanwezigheid, klik je het bedlampje aan en kijk je ineens in een paar grote kattenogen recht voor je. Of ze komt vanaf het voetend langszaam en al krakend richting je hoofd gelopen.
Geen geest die mij snachts nog bang kan maken met die kinderen en kat hihi, ik schrik er ook niet van ookal verbaasd me dat soms van mezelf. Klik ook wel eens het licht aan maar dan is er geen kind of kat, slaap ik gewoon door.
Maar meer ontopic, ja hoor ik geloof in bepaalde dingen, heb zelfs in ons huis zo'n vrouwtje gehad (speciaal uit Duitsland laten komen) die ons huis doorlopen heeft en gezuiverd ofzo, hoe en wat interesseert me niet veel, mijn moeder had dat eens geregeld in mijn vorige huis en daar voelde ze wat personen en heeft ze naar het licht geholpen ofzo, voelde zoveel rustiger in huis en mijn zoontje sliep na 1,5 jaar snachts 2x wakker worden ineens door. En in ons nieuwe huis bleek niet zoveel gedaan te moeten worden maar vond het wel fijn dat ze geweest was.
Verder heb ik zelf een overleden zoontje (tijdens zwangerschap overleden) en zijn as hier in huis, en ik geloof ook dat hij nog ergens is en ook dicht bij ons is.
Toch blijf ik van mening dat er mensen tussen zitten die niet paranormaal zijn maar geestelijk wat mankeren en dingen zien/ voelen die er echt niet zijn. Ga daar niet te licht mee om, sommige mensen zijn echt ziek en hebben daar hulp bij nodig in plaats van te worden aangemoedigd dat ze echt geesten zien en voelen. ...
Denk ook dat de meeste echt paranormaal begaafden niet zo overdreven en gedetailleerd informatie op het Internet knallen en aandacht vragen voor wat ze allemaal wel niet voelen en denken..... zit je in de knoop met jezelf zoek dan hulp, misschien moet dat iemand zijn die zelf al heel wat jaartjes meegaat in de paranormale verschijnselen (het is heus mogelijk een echt goeie en betrouwbare te vinden) of misschien ben je beter af bij een psychiater want ja helaas zijn er echt mensen met psychoses en wanen enz. Of een stuk milder inderdaad gewoon een zeer levendige fantasie......