Ik vind het gewoon heel netjes èn gezien de omstandigheden heel begrijpelijk dat TS (en anderen) de boete liever delen
Als jij dat dan raar vindt dan is dat maar zo 
Oef Ayasha, dat is ook balen zeg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
't is jammer geld maar eigen schuld...
Ik zeg altijd maar dat ik gewoon mijn steentje bij droeg aan de crisis.
Gezien ik dat via werken al niet meer mag moet ik het maar op een andere manier doen.
Air schreef:Precies wat ik bedoel dat niet alles zwart/wit is. Ik kan 1000 situaties bedenken wanneer ik niet zou meebetalen aan een bekeuring van een vriend(in), maar over die situaties gaat dit topic toch niet??Grit: aha, dus met iemand zijn eigen straf laten betalen ben je een slechte vriend, maar als je als chauffeur verwacht dat je bijrijder de boete meebetaald en dat gebeurt niet, dan loopt je vriendschap naar zeggen een deuk op. En dat heet dan vrienden voor het leven.

het was op zo'n tijdstip dat stoplichten niet echt meer een functie hebben omdat er geen hond meer rijdt dan. Mja wel aangehouden dus, en ondanks dat ik niet fietste heb ik toch aangeboden om mee te betalen omdat ik ook niet door heb gehad dat we door rood reden, ik maakte dus op dat moment dezelfde fout als mijn vriendin, ook al was ik geen 'bestuurder', Toch wilde ze perse zelf de boete betalen en haar moeder had wat mee betaald volgens mij
maar dat is dan aan haar zelf om te bepalen. 
pmarena schreef:De zakelijke / harde houding van sommige mensen die ook uit dit topic blijkt is in ieder geval een duidelijk voorbeeld van waarom veel "lieve" mensen steeds minder voor een ander willen / durven doen.... omdat veel anderen het wel fijn vinden dat je ze helpt, maar als er iets fout gaat dan laten ze je lekker met het probleem zitten en trekken hun handen er vanaf![]()
Wordt het allemaal niet leuker / gezelliger op, jammer hoor
Het is wel begrijpelijk dat je liever geen kosten maakt die je niet per-sé hoeft te maken, maar een beetje voor elkaar zorgen is toch gewoon fijn om te doen, daar ben je verdorie toch vrienden voor
IKbenEllen schreef:Heerlijk, ts heeft al dagen geleden aangegeven hoe ze het opgelost heeft en Bokt blijft maar doormekkeren![]()
Al geeft ze die jongen een bos bloemen erbij, het is klaar en het zijn jullie zaken niet (meer)
Ik hoop dat een aantal van de reageerders irl niet zo door blijven drammen als ze hier doen, want dan maken ze het zichzelf wel lastig in het leven