Ik denk dat ik straks precies in hetzelfde schuitje kom als jij. Ik ben nu aan het afstuderen en heb tot nu toe veel thuisstudie kunnen doen en daardoor was ik dus veel thuis waardoor ik vaak de (af)was doe, schoonmaken enzovoort. Als ik straks een baan heb dan hoop ik dat mijn vriend meer gaat meehelpen. Maar, vandaag ging hij na mij het huis uit (gebeurt bijna nooit), en hij heeft de gordijnen dicht gelaten, de kerstboom stond nog aan en hij had de deur niet goed dichtgedaan. Dat zegt al wat over hoe het gaat worden denk ik
Hij zei dat hij 'met een wc-papiertje over de bril heen vegen' genoeg vindt als het gaat om de badkamer schoonmaken, dus....Ik ben ook niet mevrouw schoonmaak maar met een wc-papiertje vegen vind ik niet voldoende schoongemaakt hoor
Het beste om te doen lijkt mij om er iets van te zeggen dat het jou dwars zit. Want als je het zoals het nu klinkt alleen maar voor je houdt ontplof je op een gegeven moment. Ik zou het dan op een opbouwende manier brengen zonder hem aan te vallen, laat ook weten waar je wel tevreden mee bent en richt je niet alleen op wat je mis vind gaan. Zo komt het misschien iets beter aan. En ook uitleggen hoe jij het precies voor je ziet, dus echt concrete afspraken maken en hem eraan herinneren als hij het 1 keer vergeet (dat kan natuurlijk gebeuren).
Succes!
. 
). Het “niet zien” vind ik geen excuus.
en antwoordt: "dit"
. 
. Nadat hij een beetje Had rondgevraagd over prijzen is hij t toch maar zelf gaan doen
. Of muizenkeutels verzamelen op stal en deze thuis rondstrooien. Moet je kijken hoe snel meneer de vaatdoek pakt (mag ik toch hopen
Mn vader is t er niet helemaal mee eens, maar die het er vrij weinig over te zeggen volgdbs mij 
,helaas geen tips behalve hem de deur uit gooien en peentjes laten zweten.