Izmir_Condor schreef:Felle lamp : check. Kleine sneetjes bewaar ik voor later![]()
Vriendlief belde net weer. Dus toen ik begon met "Schaahaaaat?" Zei ie heel kordaat nee en hing hij gewoon op. Dies nog lang niet jarig als hij thuis komt straks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:oh SHOOT waarom zie ik dit topic nu al en niet pas over twee weken.![]()
Ik wil naar een happy end kunnen doorbladeren
Amaris schreef:oh SHOOT waarom zie ik dit topic nu al en niet pas over twee weken.![]()
Ik wil naar een happy end kunnen doorbladeren

Ik hoopte op wat steun, gaat heel bokt me weer de grond in stampen!
/slachtoffermodus off.
Butterfly schreef:
Citaat:Bedankt voor je vraag! Beslis zelf of het antwoord hieronder van toepassing is op jouw situatie. Zoals eerder gezegd, jij bent verantwoordelijk voor je toekomst, niemand anders.
jouw vraag is: 'Wat krijg ik voor cadeautje'
Het advies van de paragnost is:
Richt je op de oplossing en niet het probleem. Ga over naar actie!
Richt je op wat echt belangrijk is voor je. Deze focus maakt je sterker en mensen zullen je respecteren omdat je voor jezelf kiest.
Focus op discipline. Succes in het leven bestaat uit twee delen. De positieve intentie en de discipline om de positieve intentie te behouden
Debbels schreef:Wat een topic dit.
TS je moet je vriend gewoon gaan negeren totdat ie t zegt, hoeft niet per se met praten, maar gewoon je hoofd wegdraaien als hij je een kus wil geven, weglopen bij een knuffel.
branka16 schreef:Nog een idee!!!
Je dropt je zusje in een groooooot bos... En geeft haar een walkytalky en jij hebt de andere..
Als ze het je vertelt haal je dr op en anders blijft ze (uiteraard in het donker) rondlopen in het bos!

Izmir_Condor schreef:I'm really sorry guysIk hoopte op wat steun, gaat heel bokt me weer de grond in stampen!
/slachtoffermodus off.
Nee Amaris, ik begrijp je. Het spijt me en ik zal het nooit meer doen. Oh nee.
Nee even serieus als dit nog een keer gebeurt leg ik waarschijnlijk iemand om.
Weet je wat nog leuker zou zijn....Spoiler:
als ik over 2 weken gewoon een grote troll bleek te zijn
erin!
Amaris schreef:Izmir_Condor schreef:I'm really sorry guysIk hoopte op wat steun, gaat heel bokt me weer de grond in stampen!
/slachtoffermodus off.
Nee Amaris, ik begrijp je. Het spijt me en ik zal het nooit meer doen. Oh nee.
Nee even serieus als dit nog een keer gebeurt leg ik waarschijnlijk iemand om.
Weet je wat nog leuker zou zijn....Spoiler:
als ik over 2 weken gewoon een grote troll bleek te zijn
dan... dan... dannn..... euhm..... stuur ik je een pb met alleen maarerin!
ZO! that'll teach her
branka16 schreef:Ik heb een nieuwe lead!!
Jouw vraag aan de waarzegger is: 'Wat krijgt Izmir_Condor voor kadootje?'
Bedankt voor het stellen van deze vraag!
Mijn antwoord op jouw vraag is:
Dat kun je beter via google opzoeken
Google:
Vlucht van Düsseldorf naar Izmir (DUS-ADB) vanaf 79,99 €*