Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 07:10

Als het niet duidelijk is bellen ze jou wel :)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:22

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:28

Hier ook een net blond verslaafde :D

Heb vooral veel tweedehands gekocht en wil nog best veel. Ook heel graag de pannenkoekenborden maar die zijn niet meer nieuw te koop zover ik kan vinden, en het servies nog completer maken
Heb alles van delfts blond incl een theedoos (zelf gemaakt :D) jammer dat ze dat er niet bij verkopen

Hier een high tea
Afbeelding

En de theedoos
Afbeelding

Wat ik nu heb is:
4 kop en schotels
5 dinerborden
8 petit four bordjes
2 eierdopjes
4 mokken
4 soepkommen
4 kommen
Theepot plus theelichthouder
Suikerpot en melkkannetje
4 gebaksbordjes
1 ontbijtbordje

Dit was het uit mijn hoofd...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 21:28

Wat leuk zeg! En die theedoos is echt te gek.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:30

Ja was gewoon en oude pickwick theedoos, hij lijkt wat geel maar is gewoon wit maar net foto in donker gemaakt.
Heb hem geverfd met annie sloan verf en daarna servet op geplakt en afgelakt met lak van de action

Kristie

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 21:58

Leuk die thee doos Tinker! Ik vind van de delfts blauw lijn vooral die (enorme) soep pan/schaal leuk, de delfts blauw lijn vind ik wel de minst leuke van Blond maar zo op je tafel ziet het er wel erg leuk uit!

Ik wil nog graag Blond glazen... Heb gisteren van mijn schoonouders een blond spaarpot gekregen :)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:06

:D ja is wat rustiger vergeleken met de rest van blond. Ik was alleen bang dat ik snel zat zou worden van al dat drukke en vele kleuren. En heb de theepot enz gewoon op tafel standaard staan op de grote dienblad.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:41

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:43

Op facebook van Blond kan je nu aangeven wat je mist :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:45

Meiden, ik ben ook verkocht :o Ik had er eerst nooit iets mee, tot ik van de week dit topic tegen kwam. Toen ging er toch wat kriebelen. Vandaag liep ik toevallig in de Intratuin voor een cadeautje, loop ik tegen een hele stellage van Blond Amsterdam aan. Ik ging er zo van stralen, dat mijn vriend meteen zei: "Dan ga je dat toch sparen? Hup, kopen!" Dus ik ben net met een super leuke mok thuis gekomen (http://www.blond-amsterdam.nl/nl/servie ... bride.html) :D Bescheiden begin, ik hoop dat ik ooit net zo'n kast vol heb als jullie. Vraag me af of mijn vriend dan nog zo blij is met dat sparen :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:57

Ik ben ooit begonnen met een suikerpotje :D mijn man vindt het helemaal niks zegt hij maar ondertussen koopt hij wel iedere keer wat voor mij.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 20:11

Paisano schreef:
Meiden, ik ben ook verkocht :o Ik had er eerst nooit iets mee, tot ik van de week dit topic tegen kwam. Toen ging er toch wat kriebelen. Vandaag liep ik toevallig in de Intratuin voor een cadeautje, loop ik tegen een hele stellage van Blond Amsterdam aan. Ik ging er zo van stralen, dat mijn vriend meteen zei: "Dan ga je dat toch sparen? Hup, kopen!" Dus ik ben net met een super leuke mok thuis gekomen (http://www.blond-amsterdam.nl/nl/servie ... bride.html) :D Bescheiden begin, ik hoop dat ik ooit net zo'n kast vol heb als jullie. Vraag me af of mijn vriend dan nog zo blij is met dat sparen :))

Join the club! :D
Er is toch ook een mok voor de bruidegom? Dan kun je die aan hem geven, dan heb je alweer 2 stuks voor je verzameling. Enne, zodra hij moeilijk gaat doen kun je hem er gewoon op wijzen dat híj degene is geweest die je heeft aangemoedigd om het te gaan sparen.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:21

Haha, mannen :))

Er was inderdaad ook een bruidegom mok, dat is de volgende op het verlanglijstje! En ook een onwijs leuke theepot, maar ik kwam hier ergens in het topic deze link tegen: http://www.blond-amsterdam.nl/nl/customize.html. En dat is natuurlijk helemaal geweldig om te hebben! Leuk cadeautje om te vragen voor de bruiloft straks :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 20:52

Misschien weet een van jullie dit: hoe verstaat de verhouding tussen het aanbod in de webshop en in hun eigen winkel in Amsterdam?

Ik vind namelijk de paaseditie wel heel errug leuk, O:) maar ik heb geen zin om die online te bestellen dus ben van plan om van de week maar eventjes naar de winkel te gaan.
Maar wil daar ook weer niet voor niks heen, dus als een van jullie dit toevallig weet?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:48

Paisano schreef:
Haha, mannen :))

Er was inderdaad ook een bruidegom mok, dat is de volgende op het verlanglijstje! En ook een onwijs leuke theepot, maar ik kwam hier ergens in het topic deze link tegen: http://www.blond-amsterdam.nl/nl/customize.html. En dat is natuurlijk helemaal geweldig om te hebben! Leuk cadeautje om te vragen voor de bruiloft straks :D

Via Bol.com kan je ook de hele set bestellen :)
Ik heb hem ook al aan vriendje laten zien, maar die roept ik ga niet trouwen -O-

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 07:44

Ik - als vriendje - heb er totaal geen problemen mee dat mijn vriendin (paisano dus) zoiets zou sparen. Ik vind het juist erg leuk als iemand een doel heeft om voor te sparen en daarom dat ik haar ook aanspoorde om te beginnen met de eerste mok. Die grote glimlach op haar gezicht zorgt ervoor dat ik er ook van mee kan genieten. Een beetje op de centjes letten kan geen kwaad, maar verder gaat ze gerust haar gang. Zo heb ik ook mijn hobby's en je moet elkaar daar wat vrijheid in geven :D

Als er een nieuwe kast moet komen, hoor ik haar vanzelf weer :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 07:48

Hahaha gelukkig had ik het servies eerder dan mn vriend :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 09:35

Geen idee ukje, maar die paascollectie is zeker leuk! :))

Haha Jeanine, trouwen gingen we gelukkig toch al :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:44

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:56

Paisano schreef:
Geen idee ukje, maar die paascollectie is zeker leuk! :))

Haha Jeanine, trouwen gingen we gelukkig toch al :D

Ja jij gelukkig wel :)

Gelukkig had ik ook al veel blond servies voordat ik vriendje had :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:25

Haha lucky me. *\o/* Ze hadden de paascollectie gewoon bij v&d, hoewel beperkt mis het gele mini-mokje nog... dus miss van de week even kijken of ze die toevallig bij de bijenkorf hebben.

De cookie collectie van de prijzencircus is ook erg geinig, daar heb ik ook een mokje van, helaas zie ik nu pas dat ie van de week met korting is. -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 18:15

Hier in Almere hadden ze ook de paascollectie bij v&d, dus mezelf getrakteerd op de grote paasmok.
De cookie collectie heb ik hier niet gezien. -O-

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:14

Kunnen de borden/schalen van Blond in de oven? Bedoeling is om nacho's te maken dus moet ff in de oven...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 19:22

Ik heb even voor je in hun webshop gezocht op 'oven' en daar kwam het volgende uit:

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/zoeken/oven/pagina/1

Al deze producten kunnen dus in de oven, maar dit is lang niet de complete collectie. Ik zou dus even goed kijken of het bord dat je wilt gebruiken er tussen staat.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:40

ukje schreef:
Haha lucky me. *\o/* Ze hadden de paascollectie gewoon bij v&d, hoewel beperkt mis het gele mini-mokje nog... dus miss van de week even kijken of ze die toevallig bij de bijenkorf hebben.

De cookie collectie van de prijzencircus is ook erg geinig, daar heb ik ook een mokje van, helaas zie ik nu pas dat ie van de week met korting is. -O-

Leuk! Foto's? :D