Maar ik heb het inmiddels zo vaak gehoord dat ik zeker geloof dat er, voor de meerderheid van de mensen, waarheid in kan schuilen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb het inmiddels zo vaak gehoord dat ik zeker geloof dat er, voor de meerderheid van de mensen, waarheid in kan schuilen.
het is iets heel anders wat misschien wel veel toffer is, een intiemere vriendschap, de ultieme vorm van vertrouwen...
heerlijk!
Catnip schreef:Waarom is dat eng?
En ongewenste zwangerschappen kunnen gebeuren door elke vorm van seks, niet alleen "slettenseks"dat kan net zo goed gebeuren in een relatie! Maar even ongewenst, dus even erg, want die heftige abortus komt er dan net zo goed.
Zo belangrijk vind ik mezelf! spoekie schreef:Dat je je lichaam zo gemakkelijk weggeeft en daar weinig waarde aan hecht is aan jou.
spoekie schreef:Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
spoekie schreef:Catnip schreef:Waarom is dat eng?
En ongewenste zwangerschappen kunnen gebeuren door elke vorm van seks, niet alleen "slettenseks"dat kan net zo goed gebeuren in een relatie! Maar even ongewenst, dus even erg, want die heftige abortus komt er dan net zo goed.
Omdat ik toch wel heb geleerd dat een kind zijn ouders nodig heeft. BEIDE ouders en ontzettend graag nog bij elkaar. Dit is zo belangrijk voor de hechting van een kind en heeft ontzettend veel invloed op hoe het kind later met relaties om zal gaan.
Dat je je lichaam zo gemakkelijk weggeeft en daar weinig waarde aan hecht is aan jou.
Maar een kind hoort daar geen dupe van te zijn en dat is het wel als je al (bewust) als alleenstaande moeder begint... Daar mogen mensen weleens wat beter bij stil staan. Dit kan namelijk iedereen gebeuren. Ook jou.
Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
minikatje schreef:Oi, dat is wel vreemd magrathea.
Heb je dat in een relatie niet?
Liefde heeft voor mij veel vormen, vandaar dat ik een beetje scheel naar jou post kijk wellicht.
Liefde is natuurlijk geen strak omlijnd gebiedje waar je in of uit kan vallen en niet anders. Het is voor mij meer een laddertje, denk ik. Ergens bovenaan zit "echte liefde" (de persoon waarmee ik een jaar samen heb gewoon bijvoorbeeld) en ergens in het midden hangt "vriendschap". Overlap, ja tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat als je boven vriendschap staat je geen vrienden meer bent. Ofzo. Jeetje, het wordt nu wel een heel lastig verhaal
ook heb ik door mijn werk (horeca) eigenlijk geen problemen met me omkleden waar anderen (relatief onbekenden) bij zijn... Ik vind iemand wel of niet naakt mogen zien een zwaar overtrokken iets. Stiekem bestaan we vooral uit huid.
spoekie schreef:Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
Omdat ik toch wel heb geleerd dat een kind zijn ouders nodig heeft. BEIDE ouders en ontzettend graag nog bij elkaar. Dit is zo belangrijk voor de hechting van een kind en heeft ontzettend veel invloed op hoe het kind later met relaties om zal gaan.
Dat je je lichaam zo gemakkelijk weggeeft en daar weinig waarde aan hecht is aan jou.
Maar een kind hoort daar geen dupe van te zijn en dat is het wel als je al (bewust) als alleenstaande moeder begint... Daar mogen mensen weleens wat beter bij stil staan. Dit kan namelijk iedereen gebeuren. Ook jou.
Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
Goof schreef:spoekie schreef:Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
Ik vind mezelf ook belangrijk, daarom gun ik mezelf plezier en lol in het leven.
Intimiteit is leuk en fijn, daar moet je van genieten. Ik vind mezelf dusdanig belangrijk dat ik me dat niet wil onthouden.
Goof schreef:spoekie schreef:Daarnaast vind ik het een eer voor iemand om mij naakt te mogen zien.. Een eer die dus niet iedereen krijgtZo belangrijk vind ik mezelf!
Ik vind mezelf ook belangrijk, daarom gun ik mezelf plezier en lol in het leven.
Intimiteit is leuk en fijn, daar moet je van genieten. Ik vind mezelf dusdanig belangrijk dat ik me dat niet wil onthouden.
Boras schreef:Ik vind het bijzonder triest dat anno 2014 nog de behoefte wordt gevoeld te moeten oordelen over andervrouws sexleven en indien dat oordeel negatief uitvalt men de betrokkene meent te mogen uitschelden.
Magrathea schreef:minikatje schreef:Oi, dat is wel vreemd magrathea.
Heb je dat in een relatie niet?
Liefde heeft voor mij veel vormen, vandaar dat ik een beetje scheel naar jou post kijk wellicht.
Ja, ik snap wat je bedoelt. Misschien denken we wel hetzelfde erover hoorLiefde is natuurlijk geen strak omlijnd gebiedje waar je in of uit kan vallen en niet anders. Het is voor mij meer een laddertje, denk ik. Ergens bovenaan zit "echte liefde" (de persoon waarmee ik een jaar samen heb gewoon bijvoorbeeld) en ergens in het midden hangt "vriendschap". Overlap, ja tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat als je boven vriendschap staat je geen vrienden meer bent. Ofzo. Jeetje, het wordt nu wel een heel lastig verhaal
![]()
@Spoekie: ik ga graag naar de sauna en ben dan ook naakt, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn borsten flash voor jan en alleman hoorook heb ik door mijn werk (horeca) eigenlijk geen problemen met me omkleden waar anderen (relatief onbekenden) bij zijn... Ik vind iemand wel of niet naakt mogen zien een zwaar overtrokken iets. Stiekem bestaan we vooral uit huid.

(indien ik vrijgezel ben uiteraard). En geloof me, deze mannelijke exemplaren beschouwen het ook als een hele eer hoor
ik heb me nog nooit iets anders gevoeld dan aanbeden tijdens zo'n scharrel, en wie geniet daar nou niet van? 
Catnip schreef:spoekie schreef:
Zo, wat een knappe aannames die je maakt! Ik ben ook heel blij met mijn lichaam en mezelf, en daarom verdien ik het om te mogen snoepen van mannelijke exemplaren die ik zó woest aantrekkelijk vind dat het illegaal zou moeten zijn(indien ik vrijgezel ben uiteraard). En geloof me, deze mannelijke exemplaren beschouwen het ook als een hele eer hoor
ik heb me nog nooit iets anders gevoeld dan aanbeden tijdens zo'n scharrel, en wie geniet daar nou niet van?
Ik denk zelfs dat als je hier en daar wat scharrelt je je zoveel zekerder voelt over je lichaam, wat je dan ook weer uitstraalt... miss_lizje schreef:Tja, iedereen heeft hier gewoon andere ideeën over en andere "normen en waarden" waar naar zijn of haar mening word gevormd. De 1 vind bepaald gedrag sletterig gedrag, en de ander vindt van niet. Maar dat maakt het nog geen feit.
Let's agree to disagree.
Maar nog, zou ik nooit iemand uitschelden voor slet. Maar kan ik wel denken "phoe, mag het iets minder opzichtig".