Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lianne86 schreef:Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven
Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen
kan je bij mij kopje koffie komen drinken.
Ayasha schreef:Lianne86 schreef:Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven
Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen
Tsk, je hebt gewoon geen humor.kan je bij mij kopje koffie komen drinken.
mijn wekker gaat morgen om 7 uur dus ik wil het niet te laat maken/teveel drinken. Maar de kroeg is net 3 minuutjes fietsen. Tigress schreef:Veel herkenbare dingen
Alle moeite doen iets op te pakken met de tenen (en inderdaad minuten daaraan kwijt kunnen zijn, maar oh wat een triomfantelijk gevoel als het uiteindelijk lukt)
M'n pa, ma en ik zitten op de bank, waarna ineens eentje roept;
''oh wat spontaan! Lief dat je aanbied om koffie te maken!''
Waarna er weer een antwoord komt;
''Nee, de stem van mem en mij lijken op elkaar. Mem zei het![]()
Waarna mijn pa een middelvinger naar zich toe krijgtEn we vervolgens alsnog zonder koffie zitten
Vlak voordat mijn broer naar bed gaat gauw eerst gaan -> hij mag de lichten uit doen en sleutels zoeken om de deur op slot te doen

drawerlover schreef:Ik verbrand altijd supersnel na 5 minuten in 30 graden ben ik al compleet verbrand maar aangezien ik om de 15 minuten factor 50 zonnebrandcreme op moet doen ben ik daar te lui voor
)