Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:05

Echt waar onnozele dingen die je binnen twee minuten doet ga je uren over zitten doen omdat je lui bent. Dat opdrogen is ook een voorbeeld

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:07

Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven :')

Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:08

Lianne86 schreef:
Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven :')

Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen :')

Tsk, je hebt gewoon geen humor. :+ kan je bij mij kopje koffie komen drinken. :j

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:08

Dat van mij was eenmalig omdat mijn hele arm 2e graads verbrand was..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:09

Wat boeit het nou dat mensen lui zijn. Dat is gewoon grappig.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:10

xxcleeoo schreef:
Dat van mij was eenmalig omdat mijn hele arm 2e graads verbrand was..

Auwie hoe dat dan?? (Stuur me pb we moeten wel ontopic blijven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:11

Sommige dingen hier gaan echt veel te ver :')
Het ergste wat ik doe is wanneer ik de was aan het doen ben, en er bv een sok tussenuit valt, dat ik m oppak met m'n voeten. Niet meer. :P

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:11

Ayasha schreef:
Lianne86 schreef:

Tsk, je hebt gewoon geen humor. :+ kan je bij mij kopje koffie komen drinken. :j

Ben het hier ergens wel mee eens.. Maar dat punt over dat 'jongeren niet werken' .. Ik ben 17 en werk gewoon keurig elke zaterdag van 7 tot half 6! Dus vind die opmerking ongepast

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:12

Again: het ging over dat specifieke bericht en die in mijn mening bijhorende mentaliteit. Mijn excuses dat ik dat wat onduidelijk/verkeerd heb neer geschreven. :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:13

Ayasha schreef:
Again: het ging over dat specifieke bericht en die in mijn mening bijhorende mentaliteit. Mijn excuses dat ik dat wat onduidelijk/verkeerd heb neer geschreven. :)

Oke, duidelijk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:16

nu ben ik ook weer aan het twijfelen om met de auto naar de kroeg te gaan :+ mijn wekker gaat morgen om 7 uur dus ik wil het niet te laat maken/teveel drinken. Maar de kroeg is net 3 minuutjes fietsen.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:16

Tigress schreef:
Veel herkenbare dingen :')
Alle moeite doen iets op te pakken met de tenen (en inderdaad minuten daaraan kwijt kunnen zijn, maar oh wat een triomfantelijk gevoel als het uiteindelijk lukt _O-)

M'n pa, ma en ik zitten op de bank, waarna ineens eentje roept;
''oh wat spontaan! Lief dat je aanbied om koffie te maken!''
Waarna er weer een antwoord komt;
''Nee, de stem van mem en mij lijken op elkaar. Mem zei het :Y)

Waarna mijn pa een middelvinger naar zich toe krijgt :') En we vervolgens alsnog zonder koffie zitten :')

Vlak voordat mijn broer naar bed gaat gauw eerst gaan -> hij mag de lichten uit doen en sleutels zoeken om de deur op slot te doen :')

Minuten voor je het opgepakt heb met je tenen? :oo
Ik heb het altijd sneller voor elkaar dan bukken _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 23:16

Anoniem schreef:
Sommige dingen hier gaan echt veel te ver :')
Het ergste wat ik doe is wanneer ik de was aan het doen ben, en er bv een sok tussenuit valt, dat ik m oppak met m'n voeten. Niet meer. :P

Ik zou hem niet eens oppakken _O-

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:17

Wa neer ik mn brood smeer en zie dat de chocopasta bijna op is en ik dus moeiste moet doen, zet ik m meestal weer terug en ga opzoek naar iets anders voor op brood.
Doe dit ook vaak met drinken uit pakken. Dat laatste beetje uit een pak krijgen kost namelijk moeite. Dan drink ik maar water O:)

Heb ook wel eens mn moeder opgebeld of ze drinken wilde brengen toen ik boven was, maar ik heb schijnbaar geen polio, dus kon het zelf wel pakken :P
Mijn moedet belt ons ook vaak op als het eten klaar is.
Verder moet ik ieder weekend naar stal, dus kan helaas niet de hele dag in pyjama zitten ;(

LoveGlove

Ik verbrand altijd supersnel na 5 minuten in 30 graden ben ik al compleet verbrand maar aangezien ik om de 15 minuten factor 50 zonnebrandcreme op moet doen ben ik daar te lui voor

Elastiek

Zoveel herkenbare dingen. :')

Als ik 's avonds op de bank zit en mijn haar zit in de weg, maak ik wel eens een vlecht. Maar ik heb dan nooit een elastiekje bij de hand en ik hoop dan maar gewoon dat de vlecht blijft zitten. Helaas blijft hij nooit zitten. :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:20

drawerlover schreef:
Ik verbrand altijd supersnel na 5 minuten in 30 graden ben ik al compleet verbrand maar aangezien ik om de 15 minuten factor 50 zonnebrandcreme op moet doen ben ik daar te lui voor

De reden dat ik altijd een vest droeg in de velle zon, 30 graden en gewoon ga rennen met een zware tas op je rug. :+
Ja, super warm, maar vond dat beter dan verbranden _O-

xValentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:20

''Maamm!! Snel het is dringend!''
*Mams rent naar boven* 'Wat is er??'
''Het licht staat nog aan''
*facepalm*

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:22

Toen ik herstellende was van m'n knie operatie zeggen dat ik m'n knie nog niet ver genoeg kon buigen om te fietsen dus of ik met de auto mocht.. :o

Maar m'n ouders de trap op laten lopen om het licht uit te doen oid zou ik echt nooit doen, hoef ik ook niet te proberen x).

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:23

Hahahah geweldig als me moeder dit gaat lezen denkt ze echt van. Oo onze dochter is zo erg nog niet. _O-

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:33

Geweldig topic! _/-\o_
Mijn paard (Tinker) herinnert me vaak aan mijn eigen luiheid door haar energiebesparende gedrag. Zoals stappen over een laag sprongetje of achteruit grazen. :p

Ik vraag vaak aan mijn vriend of ik iets te drinken mag. Mijn zus is nog erger dan ik. Zitten we naast elkaar op de bank, zegt zij uit het niets "ja lekker, melk graag".

Huishouden ben ik een ramp in (thank god hebben we een vaatwasser), inderdaad altijd alle benodigde spullen uit mijn zadelkast in een keer proberen mee te nemen wat altijd net teveel is, ik loop altijd naar de stad om dat ik te lui ben om mijn fiets uit de schuur te halen, inderdaad als ik ga slapen en ik moet eigenlijk nog naar de wc, niet gaan en vervolgens balen als je daardoor niet kunt slapen. De staart van mijn paard zit altijd in een vlecht en dan deze te lang laten zitten waardoor hij helemaal in de knoop zit. En vast nog veel meer. :+

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:37

Hier trouwens ook het omgekeerde, mijn stagebegeleider vind het erg makkelijk om mij voor alle klusjes te gebruiken; drinken pakken, dingen uitprinten voor hem enz.. Als ik wat moet uitprinten zwaait hij met z'n sleutels en kijkt me aan, hij vraagt niet eens 'wil jij even ...'

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:55

Toen ik nog thuis woonde stond paardlief 2,5km bij me vandaan. Dan pakte ik alsnog de scooter (nu is het 15km en fiets ik :+ )
Verder heb ik paardlief geleerd vanuit de bak naar z'n stal te draven zodat hij kan gaan eten en ik z'n spullen kan opruimen en niet m'n tijd kwijt ben aan hem zelf op stal te zetten :')

Moeder bellen om iets komt me wel bekend voor van toen ik nog thuis woonde, hoef ik bij m'n huisgenootje niet te proberen :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:18

Mijn ergste (al langer geleden) is nog wel wanneer het weer is zo'n luie zondag was en ik niet eens zin had om boterhammen te smeren ik dat mijn vader liet doen, anders at ik niet. :o Hij bood het aan, dus daar maken we dan maar gebruik van. O:)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:23

Soms zit ik lekker op de bank en dan bedenk ik me oh ik moet ook nog iemand bellen..
Huistelefoon is dan nog geen 2 meter van me verwijderd...
Maar heb mn mobiel toch in mn handen en onder t mom van belminuten moeten toch op gewoon lekker met mn mobiel bellen haha
Mn moeder vraagt ook wel eens waarom bel je niet met de huistelefoon, oh ik had geen zin om op te staan
Niet zo handig als ze wel op zijn gegaan aan luie momenten als ik ze echt nodig heb haha