eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:55

Ik ben niet de enige in mijn soort!

Hoera!!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 01:03

Haarlak in de oksels heb ik ook al eens gedaan. :D

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 01:19

Aan het begin van de motorles bijna in paniek raken omdat je motor niet wil starten (en het was niet eens een van de eerste lessen). Medelesser en juf stonden te wachten. Ik draai sleuteltje om. niets. Sleutel weer terug naar neutraal, herkansing. Niets. Oke, wel verdimme. Sleutel weer terug naar neutraal, opnieuw omdraaien om te starten. Het was stil en het bleef stil (althans die motor). Mijn hersens kraakten dat het een lieven lust was. WAAROM doet dat kreng het niet.

Onwijs de zenuwen krijgen en hulpeloos mijn juf willen roepen. Zie ik ineens dat kleine startknopje een paar cm voor mijn rechterhand. Ohhhhhh ja..... Die werkte wel :+.

Nu maar hopen dat juf het niet alsnog leest....

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 03:03

Wij gingen laatst kijken voor een nieuwe droger en vroeg gelijk iets over mn koelkast omdat die niet helemaal lekker werkt... vraagt die man ( over die koelkast ) waar staat ie op?
Dus ik ' waar staat ie op? Naja gewoon op de grond! ' stonden ze me aan te staren alsof ik 1 of andere domme muts was totdat ik door had dat ie bedoelde op welke temperatuur of graad de koelkast stond...

ehhhhm juist! :)*

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:35

Met pech langs de snelweg staan en de wegenwacht bellen. Lichtelijk in paniek want de auto rookte heel erg en er was een brandlucht te ruiken.
Op de vraag waar ik stond zei ik langs de A9. Hectometerpaaltje wist ik ook te benoemen. Aan welke kant ik stond. "Wat denkt u zelf? Aan de rechterkant!" :roll:
En maar niet snappen waarom die man keihard in de lach schoot :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:47

Een plaat met brood die ik zelf net uit de oven had gehaald even 1 omhoog doen op de stelling zodat de rest er onder kan, zonder handschoenen.. Was even vergeten dat ik die er net uit had gehaald.
Stickerrol afscheuren en de volle rol weggooien en het lege velletje nog in m'n handen hebben.
Collega heeft al eens een mes opgevangen toen die van het werkblok viel, dat ging ook niet goed.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 20:17

Laatst een schep melkpoeder in de suikerpot gedaan. ipv de koffie....en je dan een dag later verbazen over de kleur van je bakkie thee.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:15

wel al een poosje geleden, na het boodschappen doen, de pakken met de houdbare melk in de koelkast gezet en de verse melk in de kast. En nog raar op kijken dat het met gebruik, het met dikke vette klonten en een verschrikkelijke zure lucht de beker in gaat. Mopperen op de fabrikant...en dan pas bij de derde pak er achter komen, waar de oorzaak ligt. Bij je zelf....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:38

Sans6, geweldige actie, ik sta aan de rechterkant. *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:44

bridgetF schreef:
wel al een poosje geleden, na het boodschappen doen, de pakken met de houdbare melk in de koelkast gezet en de verse melk in de kast. En nog raar op kijken dat het met gebruik, het met dikke vette klonten en een verschrikkelijke zure lucht de beker in gaat. Mopperen op de fabrikant...en dan pas bij de derde pak er achter komen, waar de oorzaak ligt. Bij je zelf....
:r :oo bleeeeeeh dat is voor mij een jeugdtrauma opgelopen bij mijn oma lang lang geleden. Proef nog de vieze zurige brok in mijn mond.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 21:52

Ik heb dit al mij hele leven (ADD) dus alles wat ik lees komt me heel bekend voor.

Heel vaak met douchen was ik me met shampoo en mijn haar met zeep. Ook was ik heel vaak 2x mijn haar omdat ik niet meer weet of ik het nou wel of niet gewassen had.

Me afvragen of ik al gegeten heb, soms vergeet ik ook de hond eten te geven, gelukkig vraagt ze er dan zelf om.
M'n sleutels kwijt zijn, 9 vd 10 keer zitten ze aan de buitenkant van een deur.
Willen koken, kijk in voorraadkast en tot de conclusie komen dat ik niet meer weet wat ik wilde gaan doen. Vervolgens ga ik dan maar wat anders doen en dan lees of zie ik iets wat er mee te maken heeft en dan heb ik altijd een oja moment van dat was ik aan het doen :)

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:14

fietsen maar de fietssleutels kwijt zijn is heeeeel herkenbaar.
en bellen met zuslief en dan zeggen, weet jij nog waar ik mijn telefoon gelaten heb?

de haarlak onder je oksels in plaats van deo heb ik gelukkig nog niet gehad, zou mezelf wel super hard uitlachen als dat gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:16

Ohja nog een hele bekende... ochtends vroeg naar buiten stappen en denken 'He het is wel mistige vandaag' tot ik op mijn werk binnenstap en zie dat het daar nog steeds mistig is. En dan pas ontdek dat ik geen bril op heb. -:)

Tegenwoordig leg ik mijn bril naast mijn koffiekop neer voor ik ga slapen. Dat ben ik tot op heden nooit vergeten namelijk.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:30

Spianne schreef:
In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil :')

Komt me bekend voor :Y) Bij de Vrijhof op de UT toevallig? ;)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:15

Aardbeienyoghurtdrink in je koffie doen ipv normale koffiemelk. O, wat was dat ranzig. :=

Haarlak onder de oksels zal mij niet zo snel gebeuren. Ik weet dat ik daar toe in staat ben en heb dus alles op strategische plekken neergelegd zodat het bijna niet mis kan gaan. Maar zelfs met de beste maatregelen voorkom je nog niet dat je verbaast opkijkt als je tandenborstel ineens haarloos is. Zelfde als met messen. Verbaast zijn dat ze zo snel bot zijn. Logisch, als je ze verkeerd om vast hebt. :')

In de fietsenwinkel. Ze kennen me daar nu al en beginnen al te lachen als ik binnenkom :o . Stond ik daar met een nieuwe fietslamp: 'Geeft ie ook licht in het donker?' Wilde eigenlijk weten of ie een beetje fel was maar kon de juiste woorden niet vinden.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:18

Met iemand aan de telefoon zijn en dan ondertussen aan het zoeken zijn naar je telefoon.. En ook nog zeggen eh ik ben mijn telefoon kwijt...

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:45

Herman Finkers: "...en nu weet ik toch zeker dat ik die borrel op het aanrecht heb gezet. Maar waar ik ook kijk, geen aanrecht."

Ik onthoud dingen juist heel goed. Zo onthield ik meerdere keren achter elkaar dat ik nog koffie moest kopen. We hebben nu voor twee jaar koffie in huis...

's Ochtends in de lift stappen op weg naar de 13e etage. Dus ik druk op het knopje met de 1 en het knopje met de 3. Vervolgens heel dom staan kijken "Iets klopt niet, maar wat?". Daarna toch ook maar op het knopje 13 gedrukt.

Het kopje warm water al voor de helft leeg hebben voor je er achter komt dat je er misschien een theezakje in had moeten hangen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 00:52

met de thalys van a.dam naar utrecht....in slaap vallen van het gdeng-gdeng.....en vlakbij parijs wakker worden.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:56

papagroom schreef:
met de thalys van a.dam naar utrecht....in slaap vallen van het gdeng-gdeng.....en vlakbij parijs wakker worden.

:') Dan was je wel aan een slaapje toe...

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 01:06

Ohhh ik mis toch echt heel erg de Like knop hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 01:15

Letterlijk Goedemorgen :')

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 03:57

Zo'n leuk topic, veel dingen zijn zooooo herkenbaar.

Je voordeur proberen open te bliepen met je autosleutels en dan verbaasd zijn waarom hij maar niet van het slot springt.. :+

En standaard als ik bij iemand anders in de auto zit bij het uitstappen de auto op slot doen met mijn eigen autosleutels, tja die werken niet op iemand anders zijn auto.. 8)7

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:20

xFioon schreef:
Spianne schreef:
In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil :')

Komt me bekend voor :Y) Bij de Vrijhof op de UT toevallig? ;)

Jep die bedoel ik, ik ben dus niet de enige? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:12

Suiker op. Als de hazewinden naar de Spar had toch nog meer nodig. En ook nog net voor sluitingstijd.
Kom ik thuis, alles gekocht wat ik nodig had behalve :o? ja de suiker.

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:21

Kwanyin schreef:
In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is. 8)7

Hahahahahah dat is pas een moment! Mijn tante zoekt altijd haar bril maar die heeft ze dan gewoon op :')