Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
bridgetF schreef:wel al een poosje geleden, na het boodschappen doen, de pakken met de houdbare melk in de koelkast gezet en de verse melk in de kast. En nog raar op kijken dat het met gebruik, het met dikke vette klonten en een verschrikkelijke zure lucht de beker in gaat. Mopperen op de fabrikant...en dan pas bij de derde pak er achter komen, waar de oorzaak ligt. Bij je zelf....
bleeeeeeh dat is voor mij een jeugdtrauma opgelopen bij mijn oma lang lang geleden. Proef nog de vieze zurige brok in mijn mond.
Spianne schreef:In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil
Bij de Vrijhof op de UT toevallig?

. Stond ik daar met een nieuwe fietslamp: 'Geeft ie ook licht in het donker?' Wilde eigenlijk weten of ie een beetje fel was maar kon de juiste woorden niet vinden.
xFioon schreef:Spianne schreef:In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil
Komt me bekend voorBij de Vrijhof op de UT toevallig?
ja de suiker. Kwanyin schreef:In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is.