Uggs bij de mediamarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Uggs bij de mediamarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:58

nou vind ik uggs lelijk daar niet van, maar wel weer typisch NL dat er gewoon mensen zijn die die laarzen kopen en dan op MP zetten. (net als met concert kaartjes) om winst te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:20

studiemiep schreef:
nou vind ik uggs lelijk daar niet van, maar wel weer typisch NL dat er gewoon mensen zijn die die laarzen kopen en dan op MP zetten. (net als met concert kaartjes) om winst te maken.

Typisch NL? Kom je ooit buiten Nederland? :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:00

Dan zijn Nederlanders nog netjes daarin in vergelijking met andere landen, studiemiep. ;)

Ziet er gezellig uit op dat filmpje. := Hoewel ze daar nog allemaal braaf in de rij staan ben ik heel benieuwd hoeveel dames er inmiddels met blauwe plekken en kleerscheuren thuis zijn gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:03

Maar bij ons waren er ook gewoon mensen die de schoenendoos uit de handen van een ander trokken.. Echt aso! >;)

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:20

Anthea schreef:
studiemiep schreef:

Typisch NL? Kom je ooit buiten Nederland? :=

ja hoor heb al vele landen in de wereld gezien, echter nooit bezig gehouden met hoe mensen daar zijn kwa verkoop/doorverkoop van dit soort dingen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:56

Renee1991 schreef:
Ik werk dus in Eindhoven en na een uurtje kwam er al bericht dat ze op waren.. Heb daarna nog zoveel mensen met lege handen weg moeten sturen, echt niet normaal..

Als dat hier in Drachten zo was dan had ik ze nog gehad.. Hier waren de mensen nog te tellen zeg maar en na 5 minuten was het al op. Ze hadden gewoon één bak met een paar dozen en dat was het. Niet eens alle modellen en alle maten.

Ninx schreef:
Wauw! Nog meer dierenleed voor nog minder geld! Echt een koopje!

Anders ga je even ergens anders lopen janken ofzo..

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 18:42

Wat erg dat mensen ook nog €150 als vraagprijs doen en in de advertentie zetten ; vandaag bij mediamarkt gehaald :') .

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:01

PrinceAmos schreef:
Wat erg dat mensen ook nog €150 als vraagprijs doen en in de advertentie zetten ; vandaag bij mediamarkt gehaald :') .

ik ben zo'n type die geen euro meer betaald en zich niet inlaat met doorverkoop praktijken..

als niemand dat doet dan stopt het ook ooit..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:06

Ik had er niet eens zin in om er voor te gaan kijken! Wel in de buurt geweest van de mediamarkt vanmorgen, maar gewoon echt geen zin om te gaan vechten voor een paar laarzen.. :')

Ga morgen wel, maar dan voor de zeeppoeder en een nieuw kussen! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:07

Ik ging voor de lol ook even kijken. Iemand zegt gewoon: echt een koopje voor 150! En daarna dat ze ze vandaag bij de Mediamarkt heeft gehaald. Kan toch niet.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 23:45

Jildau schreef:
Renee1991 schreef:
Ik werk dus in Eindhoven en na een uurtje kwam er al bericht dat ze op waren.. Heb daarna nog zoveel mensen met lege handen weg moeten sturen, echt niet normaal..

Als dat hier in Drachten zo was dan had ik ze nog gehad.. Hier waren de mensen nog te tellen zeg maar en na 5 minuten was het al op. Ze hadden gewoon één bak met een paar dozen en dat was het. Niet eens alle modellen en alle maten.
.
Oei. Da's gewone een grandioze inkoopfout..

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 09:26

Ik zag het 'volk' op het journaal bij filiaal Almere; plastic zwarte jassen, gouden kettingen en oorbellen, uitgeblondeerd haar met uitgroei.

Geloof dat Uggs nu echt, echt passé zijn... Ik loop nog liever op blote voeten dan daar tussen te moeten staan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:42

GeenStijl heeft echt een geniaal stukje gepost. :')
Citaat:
Als leuke laarzen ebola krijgen, worden ze UGGS. Seksloze slettensloffen zijn het. In Australië villen ze levende lammetjes om de voering van UGGS te krijgen. Maar blijkbaar zijn UGGS in 2014 nog steeds zeer gewild door wat we maar 'bepaalde segmenten van de Nederlandse samenleving' zullen noemen. Wisten wij ook niet.

Gisteren had de MediaMarkt een leuke actie: UGGS in de sale. Het ontaardde in de grote Hollandse MediaMarkt UGGS-oorlog van 2014. Doodgedrukte kinderen, beenbreuken en bloed aan de muren. Als een horde zombies hongerig voor 'UGGGGSSSS' doken getokkificeerde Hollanders op de afgeprijsde chlamydialaarsjes. Misschien kan de MediaMarkt een monument oprichten voor de Onbekende UGGS-koper en elk jaar op 29 oktober een Last Post houden voor hen die vielen. In de Lees Verder nog een fittievideo, uit Osdorp. Holy fiets. UGGS zijn de islam onder het schoeisel. Het lijkt zo vredig, maar wij hebben geen enkele gematigde UGGS-koper kunnen spotten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:52

Zijn uggs nou echt warm in een strenge winter trouwens? Vorig jaar had ik moonboots, maar die waren 150 euro of zo en binnen een maand helemaal kapot gelopen en niet eens meer water dicht.

Gelukkig is de winter hier ineens laat want ik heb dus nieuwe winterlaarzen nodig en zit aan uggs te denken. Vorig jaar waren we met -45 de koudste plaats ter aarde dus het is eigenlijk wel een must :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:55

Ik heb er nog nooit koude voeten in gehad en zweten doe ik er ook nooit in. Maar of het helpt bij -45.. :')
Waterdicht zijn ze trouwens niet, harde regen of lopen door de sneeuw ermee moet je niet proberen. Met sneeuw worden het trouwens een soort schaatsen, levensgevaarlijk := Probeerde er een keer mee te fietsen, maar het profiel zat vol sneeuw dus ik schoot steeds van mn trapper af.
Als ik er zo over denk zijn ze hun geld helemaal niet waard, zij het niet dat ze goddelijk lekker zitten.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:56

haha die filmpjes ook, ik heb nu spijt dat ik zelf niet ben gegaan om het mee te maken OMG :').

vind het ook wel erg dom als je daar met je kinderwagen naartoe gaat trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:59

Wat jammer Tammy.. Als je er niks mee kan in de sneeuw, dan heb ik er in Canada niks aan _O-

Ik vind ze wel mooi haha. Lekker casual. Mijn moonboots waren veel lelijker. :')

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:07

@Anthea, ik vind ze in de winter inderdaad lekker warm. Beter dan mijn normale schoenen. Alleen zoals Tammy zegt zijn ze niet waterdicht :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:12

Kijk eens naar Cha ibiza boots, zelfde idee als Uggs, maar dan is de buitenkant van leer en de zool van rubber. Laatst door een gigantische regenbui inclusief plassen en gewoon droge voeten. In de zool zit een goed profiel, dus ook geen last van glijden.

En super warm!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:22

Als ik de filmpjes zie dan schaam ik me een beetje om Nederlander te zijn. Je krijgt gewoon last van een plaatsvervangend schaamtegevoel.

Chrlooott

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:35

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:40

Chrlooott schreef:
Neroo schreef:

:') _/-\o_ Als ik er tussen zou staan zou ik gewoon zo snel mogelijk de winkel buiten willen! Wat een gedoe voor een paar uggs zeg :Y)

Stelletje hosseltokkies zijn het op dat filmpje haha! Heb me ziek gelachen :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:47

Die tags eronder ook :') Ik vind het wel vrij respectloos dat zelfs die kinderwagen gewoon verdrukt wordt. Maar aan de andere kant, wie neemt er dan ook een kinderwagen mee naar zoiets?

Laura123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:05

Kirsha schreef:
Die tags eronder ook :') Ik vind het wel vrij respectloos dat zelfs die kinderwagen gewoon verdrukt wordt. Maar aan de andere kant, wie neemt er dan ook een kinderwagen mee naar zoiets?

Als je buiten staat en je ziet al die mensen wat gaat er dan in godsnaam door je hoofd om je baby mee te nemen !!