Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het ligt er heel erg aan hoe goed je er zelf tegen kan en bij wie je woont. Sommige hospita's zijn heel vrij, amper thuis of gewoon niet zo bemoeizuchtig, maar ik ken ook wel mensen die bij een hospita gewoond hebben die elke dag voor 11 uur thuis moesten zijn, geen mensen mee mochten nemen en dergelijke.
CCCCC schreef:Een meisje die bij mij op de opleiding zit heeft een beetje hetzelfde. Die mag ook niemand hebben slapen, en al helemaal geen mannen. Ze moeten daar na 23.00 uur stil zijn. Is volgens mij geen hospita, ze woont nog met drie andere dames (studenten) geloof ik.
Wij hebben alleen wel regels met de huisbaas over het langer verblijven van mensen in ons huis. Het is niet de bedoeling dat we een vijfde huisgenoot krijgen dus als iemand langer dan twee weken permanent bij ons wilt logeren moet dat via de huisbaas en dat mag doorgaans niet.
)
) wil ik namelijk ook op kamers. Ik heb al wel wat op internet lopen zoeken, maar ik heb geen idee hoe ik aan een kamer moet komen. Al die websites moet je echt jaren ingeschreven staan wil je kans maken, en ik zoek per 1 november, wat misschien geen handige datum is, maar dit is omdat ik in oktober pas 18 word
) en misschien het moeilijkste: ik zou graag met een vriendin op kamers gaan, dat we wel allebei een eigen kamer hebben, maar de keuken/badkamer enzovoort delen. Hier mogen prima nog een paar mensen bij zitten, maar graag zouden wij in ieder geval samen zitten.
Illusion schreef:Ik meld me! Ik ben wanhopig op zoek naar een kamer in Nijmegen
als je de goeie treft heb je een goedkope kamer voor weinig, super relaxt!
lekker!