Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel staan er nog wat echte benodigheden op de lijst die ik alleen via internet kan bestellen dus hopelijk lukt het me om morgen alleen het hoognodige aan te schaffen.
Liefst zo weinig mogelijk prullaria in huis, hou van overzicht. Mijn moeder heeft er wel last van volgens mij. Ik had hetzelfde met paardenspullen, waardoor ik nooit ergens voor kon sparen. Ik kocht telkens maar nieuwe dekjes, maar heb er al genoeg en rijd de laatste tijd ook nooit meer. Nu al maanden niets meer gekocht, gaat goed dus
. En dan zeker voor zo'n mooie prijs. Juist bezuinigen door het nu te kopen i.p.v. ;ater!
Hoop dat het lukt!
) dus ik moet besparen! Vandaag bij de action en hema alleen het broodnodige gekocht, zoals strijkplank, verhuisdozen, dekbedden, handdoeken en ga zo maar door.
Ik doe waarschijnlijk de rest van m'n studententijd mee
En daarna blijf ik er hopelijk in hangen Rena100 schreef:Ik vind het een goed idee zoals Ginger18 heeft gedaan, even op een rijtje zetten hoeveel je bespaard hebt. Dat is een goede eyeopener...
Ik moet straks een paar schoenen ruilen bij de primark, ik ga ervoor om niets extra's te kopen...ik kan het!...toch....of toch niet...?
Rena100 schreef:Tja, gewoon twee keer nadenken voordat je iets daadwerkelijk koopt, of eigenlijk juist niet! En bijvoorbeeld die extra lipstick van 10 euro heb je dan bespaard, of dat lekkere broodje van 4 euro ook. Dan heb ik bij wijze van spreken al 14 euro bespaard!
Ik wil uiteindelijk ook graag op mezelf, dus moet ook sparen voor een inboedel, daarnaast wil ik graag eens een andere auto (en nee geen maserati) dus genoeg om voor te sparen.
Bij een broodje buitenhuis denk ik al gauw: maar dat kan ik thuis ook en veel goedkoper! Tenzij uit lunchen, zo lekker kan ik het niet altijd maken.
imd schreef:Het helpt als je een beetje krenterig bent, zoals ikBij een broodje buitenhuis denk ik al gauw: maar dat kan ik thuis ook en veel goedkoper! Tenzij uit lunchen, zo lekker kan ik het niet altijd maken.