Ik heb ook nog wel een vooroordeel;
Toen ik in de brugklas zat ben ik door een meisje uit de tweede geslagen, omdat ik haar 'arrogant aankeek'. Ik ben toen drie jaar lang als de dood voor haar geweest en altijd maar geroepen dat ik haar dus écht niet mocht.. En toen bleek dat ik met haar op excursie ging naar spanje 2 weken geleden... En ik zat met haar op een kamer...
En ze blijkt me toch een leuke meid te zijn!!
Hartstikke gelachen, geroddeld over andere excursieleden (oeps
) en binnenkort gaan we met nog een andere vriendin van me bij haar logeren en naar een feest! 
Zo komt alles op zn beurt wel weer bij elkaar
Als je een donker persoon ziet, denk je dan direct 'oei, daar moet ik uit de buurt blijven'?
Ik had haar nog nooit echt gesproken maar dacht niet echt de meest nette dingen over haar. Losbandig type, zeg maar. Daarnaast stond haar hoofd me ook gewoon niet aan. 

. Niet dus, doe maar normaal voer, zout is heet genoeg, en winter voor mij graag. Maar goed, daar ging het topic niet helemaal over.
Maar goed, toch maar gezegd dat mijn scooter ermee op gehouden was. Hij heeft mij toen gelijk laten zien hoe ik mijn scootje op Reservetank moest zetten (de tank was dus gewoon leeg