Kaal gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:58

EmmyJoycee schreef:
Gewoon doen, ik kon wel janken toen ze de hele pluk er afknipte :') Maar ik had zo iets oke, nu heb ik spijt. En toen het helemaal af had, en ik er aan gewend was vond ik het super leuk. Ik kan m'n haar er ook overheen gooien dus kan het altijd nog verbergen. En als je het niet mooi vind, het groeit weer dus je haar komt wel weer terug :) Mijn twijfels worden nog groter want ik wil het nu nog grager allemaal....

Het lijkt mij wel heel gaaf hoor, maar dat uitgroeien lijkt mij zo'n crime.

Soms kijk ik wel eens van die filmpjes van mensen die kaal gaan en dan krijg ik helemaal van die kriebels :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:58

Oei ik vind dat dan weer absoluut niet mooi, vind dit zo half half zeg maar. Daarnaast zijn de contouren ook heel slordig afgewerkt, als ze überhaupt wel afgewerkt zijn. :+ Ik zat dan meer te denken aan onderstaand kapsel.
Ik denk dat dit kapsel jouw koppie veel meer laat stralen en jouw lekker pittig maakt. Wat je nu hebt vind ik persoonlijk erg jammer. :j Maar voor als nog je moet doen wat jij leuk vind.

Afbeelding

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:00

Petrichor schreef:
Oei ik vind dat dan weer absoluut niet mooi, vind dit zo half half zeg maar. Ik zat dan meer te denken aan onderstaand kapsel.
Ik denk dat dit kapsel jouw koppie veel meer laat stralen en jouw lekker pittig maakt. Wat je nu hebt vind ik persoonlijk erg jammer. :j Maar voor als nog je moet doen wat jij leuk vind.

[ Afbeelding ]

Dit vind ik zelf dus erg lelijk, ik laat het eerst lekker zo en zie later wel weer eens verder :)

Petrichor

Re: Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:02

Oke dat kan, maar laat het dan wel even strak bij werken door de kapper.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:03

Ik vind het zo wel prima haha :) Heb laatst al genoeg geld uitgegeven aan de kapper en ik ben er blij mee

happyshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:08

Staat je heel mooi Emmy! :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:28

Staat je leuk!
En ik blijf erbij, nu helemaal, volgens mij Staat helemaal ook super leuk!! :D

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:52

Staat heel gaaf!

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:53

Staat leuk hoor :D ! Met echt kaal zou ik mooi wachten op warmer weer, want van mijn mannelijke vrienden weet ik dat het errug koud is :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:59

Staat je leuk! Wel vind ik dat je nog steeds volledig 'kaal' moet gaan! :+

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:08

Wat ik meteen dacht was dat het nog redelijk 'lang' is. Ik zou hem dan meteen op de kortste stand van de tondeuse zetten, het lijk nu alsof het alsof het alweer aangegroeid is := (ik weet niet of het zo is hoor, maar het lijkt alleen zo :) )
Ik ken een meisje die dit ook heeft, maar dan echt de helft van dr haar, staat haar wel heel goed :) maar zij heeft het ook heel erg kort.

Ik vind het je zeker goed staan hoor :D heb het ook heel lang gewild, maar mijn haar vind ik toch iets te mooi zo :o (redelijk kang krullend haar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:33

Ik vind het je leuk staan dit.

Ik vind dat je niet kaal moet gaan. Je hebt er de vorm van het hoofd niet voor. Kaal of een milimeterkapsel is mooi als je een rond / licht ovaal gezicht hebt. Jouw gezicht is wat langer, richting een rechthoek / hartvorm. Je hebt een ontzettend leuk koppie, maar ik ben bang dat kaal daar niet zo bij staat. :oo

Ik verwacht dat het beeld ongeveer in deze richting gaat (gekke pluk aan de achterkant even wegdenken):

Afbeelding

En hier een voorbeeld van een ovaal gezicht met milimeterhaar, wat ik wel heel erg geslaagd vind.

Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:53

Die bovenste is photoshop :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:56

Sammie schreef:
Die bovenste is photoshop :=

Hadden ze wel wat knapper mogen shoppen dan. :D

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:01

Die is echt heel erg gephotoshopt, die heeft echt niet zo'n hoog hoofd in het echt hoor :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:01

Volgens mij hebben ze gewoon een kaal hoofd van een andere erover heen plakt. Kijk eens naar dat hoge voorhoofd en dat oor. Dat is Sandra Bullock. Die is nog nooit kaal geweest.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:41

EmmyJoycee schreef:
[ Afbeelding ]

tadaaaaa, dit is het geworden :)

gewoon lekker thuis, zat mooi op het aanrecht en vriendin heeft eerst geknipt en toen heeft mn neef de rest eraf gehaald :D
super leuk! !
Staat je goed hoor.

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 14:43

Hup alles er af +:)+

waar haal je het lef vandaan :oo :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 16:40

elselianta schreef:
Hup alles er af +:)+

waar haal je het lef vandaan :oo :')

Ergens in m'n hersens, zou het graag willen maar nee volgens mij staat het me niet zo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:44

Jammer dat je t niet helemaal hebt gedaan ts :P Ik wilde t een paar jaar geleden ook maar mijn kapper(tevens een vriend van me) wilde het niet bij me doen :P En daar heb ik nog steeds spijt van!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:46

Ik zou het weer lang laten groeien je heb prachtig haar als ik in je profiel kijk.

Kaal vind ik maar niks maargoed dat is een mening van mij. Voor mij kan het nooit lang en veel genoeg zijn dus ik ga weer voor de andere kant laaaang en veeeeeel. Ben het denk ook niet gewend kom echt uit een truttige boeren omgeving hahaha.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 16:50

Joolien schreef:
Jammer dat je t niet helemaal hebt gedaan ts :P Ik wilde t een paar jaar geleden ook maar mijn kapper(tevens een vriend van me) wilde het niet bij me doen :P En daar heb ik nog steeds spijt van!

Als ik wist hoe het bij me zou staan en ik zou het mooi vinden deed ik het! Had net een foto gemaakt dat je alleen het korte stuk ziet, dan zie je toch een beetje hoe het is om alles er af te hebben :+

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 16:51

doemaar schreef:
Ik zou het weer lang laten groeien je heb prachtig haar als ik in je profiel kijk.

Kaal vind ik maar niks maargoed dat is een mening van mij. Voor mij kan het nooit lang en veel genoeg zijn dus ik ga weer voor de andere kant laaaang en veeeeeel. Ben het denk ook niet gewend kom echt uit een truttige boeren omgeving hahaha.

Ik woon in een uitgestorven boeren dorpje, dit heeft er niks mee te maken denk ik. Ik vond het wel leuk dus deed het gewoon :)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:55

Misschien valt dat wel reuze mee (dat het niet staat), ik zou zeggen, leg het voor aan een goede kapper die eerlijk zijn mening geeft.

Ik ben vorige maand van lang (halverwege mijn rug, krullend) naar een kort pixiekoppie gegaan (denk Emma Watson met pixie). Nog niet kaal of gemilimeterd, maar wel bijna een halve meter haar minder. Ik vind het heerlijk! Hoef er helemaal niets meer aan te doen en het staat super pittig. De vorm van je hoofd komt er wel veel meer uit met zo'n kapsel, maar dat vind ik juist een voordeel.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 17:05