Marit schreef:Ik was ooit op date waarvan ik niet door had dat het een date wasIk kende die jongen al een tijdje en we gingen naar de film, ik dacht gewoon als vrienden want ik wilde die film heel graag zien en hij dus 'toevallig' ook. Hij zat al de hele tijd zenuwachtig en ongemakkelijk te doen en ik begreep het niet. Hij sloeg ook een paar keer z'n arm om me heen, ik dacht al 'goh wat is ie close ineens
'
Nou na een beetje awkward avond was ik weer thuis, hoorde ik van een paar mensen de dag erna 'Nou, was geen succesvolle date he?' en 'Hij vind je echt leuk, jammer hoor'.
En ik zat echt VOLLEDIG clueless zoals alleen ik kan zijn om me heen te kijken van huh? What just happened
Dat heb ik ook gehad. Gewoon een vriend uitgenodigd om bij mij thuis een filmpje te kijken. Gezellig, ging hij weg dacht ik ineens 'ooooh waarom komt zijn hoofd zo dichtbij'
. Gauw mijn hoofd weg gedraaid, dus kreeg een zoen op mn wang. Hele ongemakkelijke situatie ontstond er toen
Niks geworden natuurlijk, ik zag hem als een vriend en niks meer.
Ik kende die jongen al een tijdje en we gingen naar de film, ik dacht gewoon als vrienden want ik wilde die film heel graag zien en hij dus 'toevallig' ook. Hij zat al de hele tijd zenuwachtig en ongemakkelijk te doen en ik begreep het niet. Hij sloeg ook een paar keer z'n arm om me heen, ik dacht al 'goh wat is ie close ineens
hij had toevallig de dag voordien wafels gebakken en plots had heel de groep vrienden afgezegd
Toen ze binnenwaren gingen ze even met mijn ouders over de toekomst praten
fail!! 
hij was het er echt niet mee eens om uit het rek te gaan ik kon we door de grond zakken het erge was dat ze mer zn 3e me keihard uit stonden te lachen toen later fietste ik voor op en hun roepen naar rechts en ik fiets zo naar links, toen gingen we een ijsje eten en toen nam ik geen ijsje en toen kwam mn vriendin dus even met het verhaal dat ik geen ijsjes kan eten