Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:12

Marit schreef:
Ik was ooit op date waarvan ik niet door had dat het een date was :') Ik kende die jongen al een tijdje en we gingen naar de film, ik dacht gewoon als vrienden want ik wilde die film heel graag zien en hij dus 'toevallig' ook. Hij zat al de hele tijd zenuwachtig en ongemakkelijk te doen en ik begreep het niet. Hij sloeg ook een paar keer z'n arm om me heen, ik dacht al 'goh wat is ie close ineens :')'
Nou na een beetje awkward avond was ik weer thuis, hoorde ik van een paar mensen de dag erna 'Nou, was geen succesvolle date he?' en 'Hij vind je echt leuk, jammer hoor'.
En ik zat echt VOLLEDIG clueless zoals alleen ik kan zijn om me heen te kijken van huh? What just happened :')

Dat heb ik ook gehad. Gewoon een vriend uitgenodigd om bij mij thuis een filmpje te kijken. Gezellig, ging hij weg dacht ik ineens 'ooooh waarom komt zijn hoofd zo dichtbij' -O- . Gauw mijn hoofd weg gedraaid, dus kreeg een zoen op mn wang. Hele ongemakkelijke situatie ontstond er toen :roll: Niks geworden natuurlijk, ik zag hem als een vriend en niks meer.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:14

Animal :') je hebt gelijk. Het feit dat hij stijl achterover sloeg van verbazing omdat ik hem zo hard op zijn oog stompte (echt goed gemikt ook) laat me nog steeds glimlachen.
We zaten op dezelfde middelbare school en de maandag erna ging hij met een donkerblauw oog en -wang naar school. Daar verkondigde hij dat hij in de stad ruzie had gekregen met een heeeeeele grote voetbalhooligan :').
Totdat ik vertelde wat er ècht gebeurd was.

Brittneyx

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:35

Een jongen waar ik gewoon vrienden mee wou zijn vroeg of ik mee wou naar de film met hem en een groep vrienden. Hij zei: kom naar die plaats dan pikken we je op om naar de bushalte te gaan (met de fiets). Ik kom op dat pleintje, niemand te zien nou ik dacht ze zijn wat later. Opeens komt die jongen aan met een mini old timer traktor en een aanhangwagen. Hij gooit mijn fiets in de aanhangwagen en ik moest mee op de tractor. Het vroos -10 graden en dat ding ging maar 10km per uur (ik fiets sneller) We kwamen aan bij zijn huis en dus niet bij de bushalte :n hij had toevallig de dag voordien wafels gebakken en plots had heel de groep vrienden afgezegd :?
toen we eindelijk in de cinema waren werd hij heel zenuwachtig en probeerde van die typische (lees: geeuwen en arm om me heenslaan, toevallig zijn hand op de mijne te leggen) handelingen :')
toen we weer naar huis gingen had zijn moeder ook gekookt voor mij en aan tafel ging het over onze toekomst plannen. Ondertussen was het al laat geworden en brachten ze me thuis waarbij iedereen uitstapte en stond te wachten tot ik hen binnenvroeg := Toen ze binnenwaren gingen ze even met mijn ouders over de toekomst praten _O-

Die jongen en zijn ouders waren wel heel enthousiast terwijl ik hem helemaal niet wilde :')

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:37

Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.

Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):
"Maar S, nu dat je single bent, kun je mij best wel pijpen"

Ik heb mijn glas over hem heengegooid en ben wenend buiten gelopen.

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:41

Ik had een blind date

Ik zie de jongen en het enige waar ik aan kan denken is oh ik ken hem ergens van. Hij is 3 jaar jonger. We beginnen te praten en na een tijdje komt het onderwerp op waar we opgegroeid zijn, zo komen we er achter dat we uit de buurt komen. Later blijkt dat hij van 4-18 jaar een vriend van me kleine broertje is geweest en vaak bij ons over de vloer kwam.

het was een leuke jongen maar dit was toch een kleine afknapper. --> me kleine broertje ;(

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:45

Ik heb een ziekte aan mn buik en een van de klachten is misselijkheid.
Ik had een date met een jongen.
Ik had al een date met hem gehad, en hij wist gelukkig ook van mn buik.
We gingen samen koken bij hem thuis.
Tot ik over mn nek ging :,).
Lag natuurlijk niet aan zijn eten, dus gewoon de hele avond gebleven.
Maar schaamde me wel een beetje XD.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:46

Seltje schreef:
Het was sinds een week gedaan met mijn eerste vriendje, ik was er nog compleet kapot van. Zijn beste vriend belde, met de vraag om wat te kletsen op café.

Dus ik had zo het gevoel: ok, eindelijk iemand om mij te troosten, dus ik naar dat café. Begint hij inderdaad over mijn ex te babbelen, dat het spijtig was dat het gedaan was, en dat wij eigenlijk zo'n mooi koppel waren. Daarna kwam de zin (staat in mijn geheugen gegrift):

Nee? :oo :oo :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:49

Op zijn oprit gekotst, en daarna nog uit zijn autoraampje toen hij me naar huis bracht, uiteraard over de auto en de auto achter ons... Tja :Y)

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:52

Geweldig topic!! :') _/-\o_

Zoals de meesten wel de usual: jeeetje.. Je valt zoo tegen.. Mag ik al gillend wegrennen?? :x

Mijn datefail; sja, ik weet dat ik een klungel ben, dus ik probeerde alle mogelijke fail situaties te vermijden.. Mislukt, noodlot weet mij wel te vinden, er zat een addertje onder te gras -O- we waren aan het wandelen op de hei.. Je moet toch wat.. We lopen netjes op het pad, prik! Werd ik door een adder in m'n voet gebeten (we zagen hem moeilijk wegkruipen). Wel de avond af gemaakt, dacht dat het wel mee zou vallen, een uur naar huis gereden, mezelf met moeite de trap op geholpen.. Volgende dag bleek dat het niet mee viel, in het ziekenhuis beland, 2 weken niks gekund, ook niet zitten of lopen en alleen maar plat.. Duurde wel een maand voordat ik alles weer kon :P fail!!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:54

billionache schreef:
Seltje schreef:

Nee? :oo :oo :oo

Jawel, achteraf krijg je dan de smsjes met: was als een grapje bedoeld, maar ik moet zeggen dat ik nooit meer fatsoenlijk met hem heb kunnen praten.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:57

Dat meen je niet Billionache! :oo Wat een schoft! Zoiets vraag je -nooooit- aan een vrouw. Niet als ze oké is en niet als ze niet oké is. Die vraag wordt gewoon niet gesteld. Nooit. Dat kan een man niet maken.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:00

Is volgens mij niet mijn verhaal AmyII :D
Maar gut wat een rotvent... Zelfs als het als grapje bedoeld is. Not done :n

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:01

hahaha geniaal topic!

Mijn ergste date was denk ik een tijdje terug. Het was een stukje reizen, 1uur met de trein heen en 1 uur terug. Maargoed ik had het er wel voor over want de eerste date was wel gezellig. Toen ik aankwam was hij al te laat. Vervolgens was er een heel gedoe met een bus die hij voor zijn bedrijfje had geregeld. Daar moest hij een aantal keer (circa om de 5min) voor bellen. Dus hij heeft ongeveer de hele date op zijn telefoon gezeten. Vervolgens vroeg hij ook nog subtiel of ik geen trein eerder kon pakken. Uiteindelijk wilde hij gaan, dus ik zo ja is goed. Dus hij kijkt me doordringend aan (ik had van te voren gezegd dat ik zou betalen :')) maar toen snapte hij de hint volgens mij en heeft hij zelf maar betaald. Ik haat het normaal echt als jongens alles betalen, maar hij had het zooo verdient haha.
Ik vind het helemaal top als een jongen zijn eigen ding heeft en zich daar voor inzet. Maar om nu continu op je telefoon te zitten als je aan het daten bent. Snapte meteen waarom hij nog nooit een vriendin had gehad (oke grapje daar mag ik niks over zeggen, want ik heb ook nog nooit een serieuze relatie gehad xd)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:02

Casca schreef:
Geweldig topic!! :') _/-\o_

Zoals de meesten wel de usual: jeeetje.. Je valt zoo tegen.. Mag ik al gillend wegrennen?? :x

Mijn datefail; sja, ik weet dat ik een klungel ben, dus ik probeerde alle mogelijke fail situaties te vermijden.. Mislukt, noodlot weet mij wel te vinden, er zat een addertje onder te gras -O- we waren aan het wandelen op de hei.. Je moet toch wat.. We lopen netjes op het pad, prik! Werd ik door een adder in m'n voet gebeten (we zagen hem moeilijk wegkruipen). Wel de avond af gemaakt, dacht dat het wel mee zou vallen, een uur naar huis gereden, mezelf met moeite de trap op geholpen.. Volgende dag bleek dat het niet mee viel, in het ziekenhuis beland, 2 weken niks gekund, ook niet zitten of lopen en alleen maar plat.. Duurde wel een maand voordat ik alles weer kon :P fail!!

Jeetje, da's schrikken! Je date heeft toch wel nog eventjes voor je gezorgd hoop ik? ;)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:04

Oei. Mijn faal :'). Seltje bedoelde ik. Excusez moi.

Wat een knurft Yvettee, en dan heb je daarvoor ook nog zo lang in de trein gezeten :=

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:04

Leuk topic dit :)
Tijdens een date bestelde ik een Cosmopolitan in zo'n Martini-glas die heel breed uitloopt en ik lette niet echt op, ineens zat de drank op mij, mijn tas, de stoel en de grond :o
Ook een keer een date met een jongen die nog moest warm eten, gingen we naar een cafeetje, hij zich helemaal vol laten proppen met drie gangen en ik zat daar maar met twee tosti's (hij betaalde overigens wel mijn eten)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:05

Nou, ik heb wel het één en ander meegemaakt.
Mannen waar je niet meer vanaf komt. Die je als een schaduw volgen. Je komen opzoeken en blijven bellen, appen.

Zo heb ik wat gehad met een overbuurjongen.
Kwam ik thuis, deed het licht aan. Werd gebeld, zie dat je thuis bent...
En dat iedere keer.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:13

Dat moment dat een jongen totaal niet op zijn foto's lijkt....

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:14

_/-\o_ wat een mooie verhalen hier
Ik ben nog nooit echt op een date geweest alleen een tijdje terug leerde ik iemand kennen en die vond ik wel leuk en mijn beste vriendin zijn beste vriend ook en toen hebben we een een keer afgesproken met zijn 4e oo wat faalde ik eerst liepen we van uit school naar onze fietsen en toen had ik nog al ruzie met mn fiets :+ hij was het er echt niet mee eens om uit het rek te gaan ik kon we door de grond zakken het erge was dat ze mer zn 3e me keihard uit stonden te lachen toen later fietste ik voor op en hun roepen naar rechts en ik fiets zo naar links, toen gingen we een ijsje eten en toen nam ik geen ijsje en toen kwam mn vriendin dus even met het verhaal dat ik geen ijsjes kan eten :+ leuk bedankt weer he, en er was nog iets maar dat ik ik me even niet meer bedenken _O- voor jullie klinkt dit niet zo erg maar voor mij was het vreselijk

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:16

Jaaaaa die gewoon hints niet snappen..

Zo had ik ook eens een date met best een leuke jongen, maar vond hem toch net niet leuk genoeg.
Kreeg ik ineens een paar snapchats van hemzelf vlak uit de douche.. Vrij nietsverhullend, laat ik het zo zeggen. Of ikniet ook eens wat terug wilde sturen?
Euh no doei wegwezen :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:25

xxcleeoo schreef:

Ja en dan van ellende om 1 uur smiddags al aan de wijn gaan omdat ie het alleen maar over duiken en zijn moeder kan hebben. Fail!!!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:30

Hele verhalen hebben via de telefoon en als ze dan ineens tegenover je zit....
Awkward silence.......
Na drie uur het gesprek gaande houden naar het paard gegaan, waar ze ook mee naartoe wilde.
Gelukkig waren daar twee vriendinnen van me die meteen zagen wat voor vlees ze in de kuip kregen.
'Wil je mee naar de bios vanavond?'
JA GRAAG!

Anders was ze gebleven. _O-

Later nog continu foto's via whatsapp met daaronder uitleg over wat er op de foto stond.
Toen ik een foto kreeg met een geit waarna ik kreeg: 'Geitje!' ben ik maar overgegaan op ignore mode... :')

(Die vriendinnen hebben het er nog wel steeds over, haha!)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:31

Ik had gereageerd: "En wat zegt de geit dan?"

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:34

jaleesa89 schreef:
xxcleeoo schreef:

Ja en dan van ellende om 1 uur smiddags al aan de wijn gaan omdat ie het alleen maar over duiken en zijn moeder kan hebben. Fail!!!

Of zeggen dat je ineens naar je paard moet en dan in de trein stappen bij de volgende jongen die eigenlijk wel met mij mee naar huis wilde... Paarden smoesje was geen optie, woont hij vlakbij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:36

Afbeelding

Alsof daten als man wel zo makkelijk is. :D
Voorbeeld; betaal je de rekening van de kroeg, dan ben je niet geëmancipeerd. Betaal je niet, dan ben je geen heer. Schiet mij maar lek :')