Vriend controleerd alles!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 11:59

Suusje92 schreef:
Even tot de punt, het friend wit benefiet issue heb ik nu besproken en uitgelegd. Snap je het niet of wil je het niet begrijpen? Prima, zal mij een rotzorg wezen. Je kan urenlang hierover Door blijven gaan en invullen, maar van dat invullen word niemand beter. Van dat invullen maak je een slecht beeld van iemand. Ik ga het niet weer uitleggen of er nu nog verder na dit bericht over door.

Wil.je me een vreemdganger noemen, please doe je ding! Zelf weet ik gelukkig beter. Het bewijst maar weer Hoe zwart wit sommige denken.

Bagger correctie op.me telefoon...

anneliesdj

Re: Vriend controleerd alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:21

Of je nu vreemd gaat of niet, je vriend voelt gewoon dat er iets gaande is en jij bevestigd dat waarschijnlijk door hem geen antwoorden te geven op zijn berichten en het niet leuk te vinden als hij onaangekondigd langskomt. Wat hem weer de bevestiging geeft dat je iets te verbergen hebt.
Jij bent in elk geval niet eerlijk in je relatie (en dan bedoel ik niet perse dat je vreemdgaat, maar dat je niet eerlijk bent in je eigen gevoelens en over zijn gedrag en wat je van hem wilt) en je houd hem aan het lijntje.
Ik ga dan ook met de rest mee maar richt dat meer op je vriend; weglopen en niet meer omkijken.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:31

Hoe je het went of keert, jij bent niet gelukkig en hij ook niet.
Jij wil minder en hij wil meer, dat gaat nooit werken :n

En eerlijk gezegd zou ik ook knettergek worden van iemand die ieder uur een appje wil hebben.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:34

Ik zou hier echt schijtziek van worden en hier zou ik ook echt ruzie om maken met hem.
Ik vind dat je niks hoeft te verklaren aan hem en dat hij psychotisch is doorgeslagen in het 'je moet met mij appen' verhaal.
Ik denk ook dat je nooit tot zoon jongen door kunt dringen dat je niet met 4 andere mannen in bed ligt.
Sjees zeg, ik word al chaggerijnig als ik je topic lees:P en dat is niet omdat ik je niet aardig vind maar ik word nu al moe van die jongen hahaha.

Persoonlijk, jullie zijn nog niet zo heel lang samen geloof, ik zou me toch echt wel heftig zorgen gaan maken of die controleerdrang niet erger wordt.

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of er een onderliggende reden is dat hij zo doet, maar als hij dit 'zomaar' doet zou ik echt flink achter mn oren krabben.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 12:34

anneliesdj schreef:
Of je nu vreemd gaat of niet, je vriend voelt gewoon dat er iets gaande is en jij bevestigd dat waarschijnlijk door hem geen antwoorden te geven op zijn berichten en het niet leuk te vinden als hij onaangekondigd langskomt. Wat hem weer de bevestiging geeft dat je iets te verbergen hebt.
Jij bent in elk geval niet eerlijk in je relatie (en dan bedoel ik niet perse dat je vreemdgaat, maar dat je niet eerlijk bent in je eigen gevoelens en over zijn gedrag en wat je van hem wilt) en je houd hem aan het lijntje.
Ik ga dan ook met de rest mee maar richt dat meer op je vriend; weglopen en niet meer omkijken.

Hoe kan ik mijn vriend aan het lijntje houden als ik hem meerdere keren heb aangesproken over wat mij dwars zit en hoe ik mij er bij voel? Leg mij dan maar eens haarfijn uit, waarom ik niet eerlijk ben tegenover mijn vriend en hem aan het lijntje houd? En dat vreemdgaat, waarom.blijven mensen daarover doorgaan. Ik ga niet vreemd, heb ik dan ergens letterlijk gezegd ik ga vreemd? Nee! Zeer zonde dat mensen deze conclusies blijven trekken.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:35

moyra schreef:
Hier zou ik persoonlijk mee kappen.
Hij wil dat jou hele leven om hem draait.
Krijg het al benauwd als ik je post lees :=

Hier hetzelfde............weg dr mee

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:36

Het enige dat is gezegt is dat je een FWB hebt. Ik zie dat niet als vreemdgaan, gezien zo'n person normaliter alleen in beeld is als er geen relatie speelt.

Maar anderen kunnen blijkbaar niet zo goed lezen.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:40

Ik denk dat jullie op dit punt allebei gewoon totaal anders zijn. Jij wil je vrijheid, je vriend wil dat blijkbaar een stuk minder.
Denk er goed over na of jullie in die zin wel bij elkaar passen. Uit je verhaal lijkt alsof het al wel iets geescaleerd is, als je vriend erachter komt dat je hem op fb geblokt hebt, zal hij ws alleen maar meer gaan controleren omdat hij dan het idee heeft dat jij echt iets te verbergen hebt voor hem, terwijl dat helemaal niet zo is.
Succes!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:20

Als je je eigen vriend moet blokkeren op facebook, tja…….

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:22

Heb hetzelfde gehad, nu af en toe nog.
je wordt er gek van inderdaad, het is bij mij minder sinds ik bij hem woon maar heb ook een hele tijd gehad dat ik me telefoon gewoon uit zette omdat ik zoiets had van zoek het uit,

vind je hem in het algemeen nog leuk als je dat geapp ff wegdenkt? Zo nee zou ik er lkkr mee stoppen, zo ja leg het hem nog 1x uit dat je het druk hebt en geen tijd hebt om de hele dag met hem op de app te zitten en dat je het vervelend vind dat hij zo achterdochtig is en dat je wilt dat er wat veranderd, en er anders mee wilt stoppen.
als hij echt bij je wilt blijven gaat hij wel veranderen hoor.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:25

Grit schreef:
Als je je eigen vriend moet blokkeren op facebook, tja…….

dat zegt imo idd wel genoeg ... Wegwezen, jullie verwachten beiden iets anders in een relatie, heb ik het idee.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:38

Heb hetzelfde gehad, nu af en toe nog.
je wordt er gek van inderdaad, het is bij mij minder sinds ik bij hem woon maar heb ook een hele tijd gehad dat ik me telefoon gewoon uit zette omdat ik zoiets had van zoek het uit,

vind je hem in het algemeen nog leuk als je dat geapp ff wegdenkt? Zo nee zou ik er lkkr mee stoppen, zo ja leg het hem nog 1x uit dat je het druk hebt en geen tijd hebt om de hele dag met hem op de app te zitten en dat je het vervelend vind dat hij zo achterdochtig is en dat je wilt dat er wat veranderd, en er anders mee wilt stoppen.
als hij echt bij je wilt blijven gaat hij wel veranderen hoor.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:52

Maar kom op mensen, die vriend komt wel over als een controle behoeftige wantrouwende kinderachtige claimende idioot (sorry TS) kom op zeg, ook als je je onzeker voelt ga je je niet zo gedragen. Zulke mensen moet je mijden als je het mij vraagt. ze zuigen je leeg en het is nooit goed genoeg.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:55

Maar is jouw gevoel voor hem wel echt aanwezig? Want als je echt gek op hem zou zijn dan zou je toch ook vaker de behoefte hebben om een appje te sturen als jullie elkaar niet zien en niet hem opdragen niet te appen? Is geen verwijt hoor, maar misschien zijn je gevoelens er niet echt en gedraagt hij zich daardoor zou beklemmend. Ik zou als ik jou was eens goed over deze relatie nadenken.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:55

Diablo schreef:
bliver schreef:
Ok stel TS is niet vreemd gegaan, dan nog vraag ik me af of de vriend op de hoogte is van haar FBW verleden en of ze buiten de benefits ook gewoon met die FBW omgaat. Tuurlijk dat gecontroleer is niet normaal maar het komt 99% van de keren uit onzekerheid en dat is wel degelijk de schuld van TS, bewust of onbewust.

Wat een onzin. Waarom moet de vriend op de hoogte zijn van alles in haar verleden? En al zou hij op de hoogte zijn, wat heeft hij daar aan?
Onzekerheid is een probleem van jezelf. En al ben je onzeker, dan nog doe je niet wat deze jongen doet, dat controleren is obsessief gedrag en ik denk dat dit ook niet over gaat.

Nouja ik vind het wel dat haar vriend daar recht op heeft, als is alleen maar voor eventuele soa's.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:57

Dan ga je er vanuit dat ze in het rond n**kt zonder condoom vermoed ik?
Zo lang ze het gewoon veilig doet is er van SOA's geen sprake.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:58

Nogmaals de vraag TS? Waarom ben je dan vrij recent gaan samenwonen? Als dit gedrag zich al eerder voordeed. Tenminste, begin september had je het over dat jullie binnenkort de sleutel zouden krijgen.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:00

Nee tuurlijk niet. Maar daar hoef je ook niet voor in het rond te neuken he. Stel dat zij met haar FWB wel zonder condoom seks heeft gehad, en die wel in het rond neukte. Nou dan kan het al raak zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:03

Je zou wel heel erg domme FWB's zijn als je het zonder condoom gaat doen gezien geen enkel voorbehoedsmiddel 100% garantie geeft en dubbelop dus absoluut geen overbodige luxe is als je verder niks met elkaar wil.
Manlief heeft vroeger ook genoeg gespeeld maar altijd veilig (met condoom) dus het zal mij een zorg zijn. :+ Zijn mijn zaken niet wat hij toen deed. Wat hij nu doet zijn mijn zaken.
Maar de dag dat mijn man gaat vragen om "bewijzen" van waar ik geweest ben krijgt ie de melding dat als het zo moet, we samen naar de notaris gaan voor de scheiding. Ik ben getrouwd, niet veroordeeld.
Laat staan als een vriendje dat gedaan had vroeger. :+ Dan was het toch echt "dag en bedankt! :wave:"
Beetje zelfstandigheid mag wel imo.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:04

VeraPopeye schreef:
Nouja ik vind het wel dat haar vriend daar recht op heeft, als is alleen maar voor eventuele soa's.

Ja zeg, dan hoeft haar vriend nog niet alles te weten. Alleen een 'ik heb geen soa' is voldoende hoor.

Mijn vriend weet ook heus niet tot in detail wat ik allemaal heb uitgespookt vroeger. Waar is dat voor nodig. We hebben beiden geen soa en daar is de kous mee af.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:12

Nou sorry hoor :D misschien dat het ook aan mijn leeftijd ligt, ik ben 18 en de meeste mensen van mijn leeftijd zie ik wel degelijk zonder condoom seks hebben zonder er ook maar druk om te maken. Helemaal bij een vaste bedpartner (wat een FWB natuurlijk ook is). En ik zie vriendinnen ook altijd zo leuk zeggen 'ik heb geen soa' maar ondertussen wel met meerdere personen zonder condoom seks gehad te hebben. Ja heel leuk dat je geen zichtbare soa hebt maar je weet nooit wat je in je hebt (dubbel :'))
En ik vraag me af wat jij onder details beschouwd Amaris? Je hoeft natuurlijk niet te vertellen hoe je seks gehad hebt, hoevaak en waar.

Ik wilde het wel weten van mijn ex, en als het een geheim was ook prima, maar dan een condoom of een test. Nu ben ik soieso wel heel erg van het dubbele bescherming dus dat was niet moeilijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:15

Misschien ligt dat eerder aan hetgeen waar je je mee om ringt. :?
Geen van mijn vriendinnen deed het zonder condoom tenzij ze echt bij één persoon waren.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:17

Mijn vriendinnen zijn ook bij een persoon, maar die persoon heeft het weer met die gedaan, en die gene was bijv wel toevallig iemand die er meerdere had.
Ik heb normale vriendinnen hoor, op een enkeling na die de pil niet eens goed slikt en het zonder condoom doet. Maar bijna niemand die echt aan een soa denkt. Enkel aan zwanger worden en daar is de pil genoeg voor.

onkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:18

Waarom zet je er niet even een "stop" op TS?
Zeg dat je tijd nodig hebt om na te denken en als hij ECHT om je geeft dan geeft hij je die tijd en laat hij je ook ECHT met rust.
Zo krijg jij je tijd om overal over na te denken en ga je hem misschien ook wel weer missen.
Of niet, en dan is het duidelijk voor je.
Neem even de tijd voor jezelf, dan komt je vanzelf tot je beslissing!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:18

Ts, volgens mij heb je je best gedaan, het lijkt er meer op dat je een 16-jarige puber probeert op te voeden ipv gewoon domweg gelukkig te zijn met je vriend. Dit gaat niet werken, als je je na een zo korte tijd al zo beperkt en beklemmend voelt dan is het over en uit. Jij bent op je zelfstandigheid gesteld en je vriend wil daar binnen in zitten. En dat werkt niet dus kan er van alles over zeggen maar als één van mijn dochters zo'n vriend had gehad vroeger,dan had ik er alles aan gedaan om hem weg te werken, hoe leuk, lief en aardig hij verder ook zou zijn geweest.