Suusje92 schreef:Even tot de punt, het friend wit benefiet issue heb ik nu besproken en uitgelegd. Snap je het niet of wil je het niet begrijpen? Prima, zal mij een rotzorg wezen. Je kan urenlang hierover Door blijven gaan en invullen, maar van dat invullen word niemand beter. Van dat invullen maak je een slecht beeld van iemand. Ik ga het niet weer uitleggen of er nu nog verder na dit bericht over door.
Wil.je me een vreemdganger noemen, please doe je ding! Zelf weet ik gelukkig beter. Het bewijst maar weer Hoe zwart wit sommige denken.
Bagger correctie op.me telefoon...

Zijn mijn zaken niet wat hij toen deed. Wat hij nu doet zijn mijn zaken.
"
misschien dat het ook aan mijn leeftijd ligt, ik ben 18 en de meeste mensen van mijn leeftijd zie ik wel degelijk zonder condoom seks hebben zonder er ook maar druk om te maken. Helemaal bij een vaste bedpartner (wat een FWB natuurlijk ook is). En ik zie vriendinnen ook altijd zo leuk zeggen 'ik heb geen soa' maar ondertussen wel met meerdere personen zonder condoom seks gehad te hebben. Ja heel leuk dat je geen zichtbare soa hebt maar je weet nooit wat je in je hebt (dubbel
)