Aria_zz schreef:Vind dat beide moet kunnen in een relatie hoor
Precies,..communicatie aan elkaar aanpassen.
Het is niet zo dat het maar een kant op werkt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik moest meteen aan dit topic denken.
) Femke(ll) schreef:Wat ik gisteren heb meegemaakt..Ik moest meteen aan dit topic denken.
Gisteren de eerste date gehad met een jongen waar ik al sinds juni mee appte..
De date was echt een ramp! Ik vond hem totaal niet aantrekkelijk en zag om me heen ineens allemaal super knappe kerels. Ook had hij een hele rare stem en.. nouja er was ook niet echt een klik (zo zie je maar hoe anders het in het echt is, want via de app konden we uren praten!)
Toen liet hij me betalen voor de drankjes, en hij had er 4 genomen![]()
Bij het afscheid nemen dacht ik, ik geef hem wel een kus op de wang en loop er snel vandoor. Nou dat ging al bijna mis want hij probeerde me vol op mn mond te kussen. Toen begon hij heel zenuwachtig te doen.. En zegt hij: Ik heb nog een cadeautje voor je verjaardag (ik was 2 maanden geleden jarig)
Dat was dan wel weer ontzettend lief, namelijk een cd van mijn favoriete band op het moment. Ik wilde het niet aannemen maar hij stond er op.
Waar het nu eigenlijk om gaat: Ik dacht aan jullie, meiden die niks krijgen terwijl ik op een mislukte date wel wat krijg.. Is er hier iemand in dit topic die géen cadeau heeft gehad van haar vriend en wél fan is van Dotan? (geloof me ze zijn goed behalve dat ene bekende nummer!)
Dan stuur ik de cd graag op de post!
(laten we even vooropstellen dat deze jongen wel heel lief is maar gewoon echt totaal niet mijn type)

heb je dat probleem niet
Konstantine schreef:Ik wilde net zeggen, op de eerste date moet hij betalen
Ik neem mijn portemonnee heus wel mee, maar als ik moet betalen is het de eerste én de laatste date geweest, zelfs al is het verder een toffe gast.
Ayasha schreef:Delen is mooi. Een kerel die verder leuk is 'dumpen' omdat ie niet betaald is imo nogal hypocriet tenzij je al de rest van de 'normen' uit die tijd ook oké vindt.
! funnyhorses schreef:Ik vind dat toch zo'n suf gedoe onder volwassen mensen en dat kadootjes-geven-gedoe!![]()
Is gezelligheid en een goede verstandhouding/liefde niet veeeeel belangrijker dan al dat materiële gedoe?
Voor kinderen zijn kadootjes leuk en spannend voor volwassenen vind ik het maar raar hoor.
hahahahafunnyhorses schreef:Ik vind dat toch zo'n suf gedoe onder volwassen mensen en dat kadootjes-geven-gedoe!![]()
Is gezelligheid en een goede verstandhouding/liefde niet veeeeel belangrijker dan al dat materiële gedoe?
Voor kinderen zijn kadootjes leuk en spannend voor volwassenen vind ik het maar raar hoor.
niet om het krijgen maar om het gebaar.