Nog steeds niets gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:55

Aria_zz schreef:
Vind dat beide moet kunnen in een relatie hoor :j

Precies,..communicatie aan elkaar aanpassen.

Het is niet zo dat het maar een kant op werkt.

palousa_boy

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:59

En als ik dan hints geef komt het bij vrouwen weer niet aan.. Wat gaat er dan mis?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 19:02

palousa_boy schreef:
En als ik dan hints geef komt het bij vrouwen weer niet aan.. Wat gaat er dan mis?

:D

Ja,...dan geef je de verkeerde hints...duidelijk toch?

Nee hoor,...als het een "nieuwe" hint is pak ik hem ook niet altijd meteen op. :')
Ik ben blij dat mijn man normaal gesproken heel duidelijk is. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 06:55

Zo logisch is dat ook niet. Ik hoef niks voor mijn verjaardag, vier het zelfs liever niet. :+

Kan verder wel met goof mee gaan. Wat is dat toch met vrouwen. Nee zeggen, ja bedoelen en dat moet die kerel dan maar snappen. Krijgen ze een jaar gratis stalling, zijn ze nog ontevrede ook. Dan kon je bij mijn man en bij mij ook trouwens echt uit gaan logeren tot je normaal kon doen.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:41

Mijn ex was altijd minimaal een paar maanden te laat, want hij had nooit geld :Y).

Gelukkig nu lief vriendje :)). Gaat om het idee idd, een ontbijtje of iets. Gewoon dat ik weet dat die aan me denkt :j.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 11:29

Wat ik gisteren heb meegemaakt.. := Ik moest meteen aan dit topic denken.

Gisteren de eerste date gehad met een jongen waar ik al sinds juni mee appte..
De date was echt een ramp! Ik vond hem totaal niet aantrekkelijk en zag om me heen ineens allemaal super knappe kerels. Ook had hij een hele rare stem en.. nouja er was ook niet echt een klik (zo zie je maar hoe anders het in het echt is, want via de app konden we uren praten!)
Toen liet hij me betalen voor de drankjes, en hij had er 4 genomen _O-

Bij het afscheid nemen dacht ik, ik geef hem wel een kus op de wang en loop er snel vandoor. Nou dat ging al bijna mis want hij probeerde me vol op mn mond te kussen. Toen begon hij heel zenuwachtig te doen.. En zegt hij: Ik heb nog een cadeautje voor je verjaardag (ik was 2 maanden geleden jarig :wow: )
Dat was dan wel weer ontzettend lief, namelijk een cd van mijn favoriete band op het moment. Ik wilde het niet aannemen maar hij stond er op.

Waar het nu eigenlijk om gaat: Ik dacht aan jullie, meiden die niks krijgen terwijl ik op een mislukte date wel wat krijg.. Is er hier iemand in dit topic die géen cadeau heeft gehad van haar vriend en wél fan is van Dotan? (geloof me ze zijn goed behalve dat ene bekende nummer!)
Dan stuur ik de cd graag op de post!

(laten we even vooropstellen dat deze jongen wel heel lief is maar gewoon echt totaal niet mijn type)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:49

Femke(ll) schreef:
Wat ik gisteren heb meegemaakt.. := Ik moest meteen aan dit topic denken.

Gisteren de eerste date gehad met een jongen waar ik al sinds juni mee appte..
De date was echt een ramp! Ik vond hem totaal niet aantrekkelijk en zag om me heen ineens allemaal super knappe kerels. Ook had hij een hele rare stem en.. nouja er was ook niet echt een klik (zo zie je maar hoe anders het in het echt is, want via de app konden we uren praten!)
Toen liet hij me betalen voor de drankjes, en hij had er 4 genomen _O-

Bij het afscheid nemen dacht ik, ik geef hem wel een kus op de wang en loop er snel vandoor. Nou dat ging al bijna mis want hij probeerde me vol op mn mond te kussen. Toen begon hij heel zenuwachtig te doen.. En zegt hij: Ik heb nog een cadeautje voor je verjaardag (ik was 2 maanden geleden jarig :wow: )
Dat was dan wel weer ontzettend lief, namelijk een cd van mijn favoriete band op het moment. Ik wilde het niet aannemen maar hij stond er op.

Waar het nu eigenlijk om gaat: Ik dacht aan jullie, meiden die niks krijgen terwijl ik op een mislukte date wel wat krijg.. Is er hier iemand in dit topic die géen cadeau heeft gehad van haar vriend en wél fan is van Dotan? (geloof me ze zijn goed behalve dat ene bekende nummer!)
Dan stuur ik de cd graag op de post!

(laten we even vooropstellen dat deze jongen wel heel lief is maar gewoon echt totaal niet mijn type)

Wat een hork dat hij je laat betalen voor de drankjes :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:12

Ik wilde net zeggen, op de eerste date moet hij betalen :')
Ik neem mijn portemonnee heus wel mee, maar als ik moet betalen is het de eerste én de laatste date geweest, zelfs al is het verder een toffe gast.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:20

Hahaha ja ik zat ook echt ff van :wow: . Helemaal omdat hij meer drankjes had genomen dan ik

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:28

Gewoon een date bij iemand thuis :) heb je dat probleem niet ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:30

Dat vind ik dan weer niet zo veilig, tenzij je elkaar al kent.
Gelukkig heb ik een heel lief attent vriendje, dus hoef ik niet meer te daten :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:12

Konstantine schreef:
Ik wilde net zeggen, op de eerste date moet hij betalen :')
Ik neem mijn portemonnee heus wel mee, maar als ik moet betalen is het de eerste én de laatste date geweest, zelfs al is het verder een toffe gast.

Als ie wel betaald verzoen jij je ook met een leven achter het aanrecht of gaat het vasthouden aan dergelijke ouderwetse normen maar zo ver als wanneer het in jouw voordeel is?

Ik ben echt meer kerel dan vrouw geloof ik. _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:15

Nja, beste is gewoon de rekening delen. Je gaat toch niet de vrouw laten betalen als je zelf 4! drankjes hebt en zijzelf 2? Echt, die had ik mn drankje over hem heen gekiept :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:21

Delen is mooi. Een kerel die verder leuk is 'dumpen' omdat ie niet betaald is imo nogal hypocriet tenzij je al de rest van de 'normen' uit die tijd ook oké vindt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:40

Nah, de tweede date betaal ik, maar op de eerste date moet hij gewoon even bewijs leveren voor de stelling "chivalry isn't dead". :P

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 07:36

Ayasha schreef:
Delen is mooi. Een kerel die verder leuk is 'dumpen' omdat ie niet betaald is imo nogal hypocriet tenzij je al de rest van de 'normen' uit die tijd ook oké vindt.

Ik heb hem zeker niet daarom afgewezen hoor! Er was gewoon totaal geen klik en ik vond hem alles behalve aantrekkelijk zeg maar ;)

Maar jullie vergeten waar het om ging: een cd van Dotan, niemand interesse? Dan gaat ie onder mn bed verstoffen hoor!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 07:50

Bestel gewoon je eigen cadeautje en geef hem de factuur. :+

En dan erbij zeggen; een doos chocolade en een fles douchegel was goedkoper geweest!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 07:52

Nou ik heb wel interesse in die CD Femke ;) !
Heerlijke muziek..

En wat betreft de kwestie in dit topic..
Ik zou ook not amused zijn.. Maar ik zou er zeker geen 2 maanden overheen hebben laten gaan en mezelf er nog zo druk over maken.
Na een tijdje zou ik het los laten of het al veel eerder besproken hebben..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:31

Ik vind dat toch zo'n suf gedoe onder volwassen mensen en dat kadootjes-geven-gedoe! :\
Is gezelligheid en een goede verstandhouding/liefde niet veeeeel belangrijker dan al dat materiële gedoe?
Voor kinderen zijn kadootjes leuk en spannend voor volwassenen vind ik het maar raar hoor. 8)7

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:34

funnyhorses schreef:
Ik vind dat toch zo'n suf gedoe onder volwassen mensen en dat kadootjes-geven-gedoe! :\
Is gezelligheid en een goede verstandhouding/liefde niet veeeeel belangrijker dan al dat materiële gedoe?
Voor kinderen zijn kadootjes leuk en spannend voor volwassenen vind ik het maar raar hoor. 8)7

Cadeautje kan toch ook gezellig zijn -O-

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:39

Hoezo gezellig?Zodat je een poosje later weer iets terug doet/moet geven omdat je anders egoistisch bent? :')
En dan te horen moeten krijgen achteraf dat het ene cadeau duurder was dan wat je zelf hebt gekregen,krijg je dat gezeur weer |o hahahaha

Nee hier géén kadootjes voor volwassenen,al die prul word toch maar ergens gedumpt of weer verder gegeven.Dan neem ik liever iets lekkers mee voor de avond.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:40

funnyhorses schreef:

Maar een cadeautje is niet altijd materieel.
Voor mij gaat het meer om het 'ik-houd-van-jou-en-daarom-wil-ik-je-wat-geven'- gevoel...

Het feit dat mensen zich gewaardeerd voelen als ze iets krijgen..
Het gaat om het gebaar... En het gevoel wat er loskomt bij dat gebaar..

Zo krijgt onze moeder elk jaar wat van mij, mijn broer en zusje voor moederdag..
Maar waar ze het nog altijd over heeft.. Is het jaar dat we met z'n allen hadden geregeld dat we een ontbijtje zouden maken en dat mijn broer en zusje die beide niet thuis wonen er zouden zijn voor het ontbijt..
Het was zo'n grote verrassing, ze krijgt er nog tranen van in haar ogen als ze er aan denkt..

Het gaat om het gebaar.. Niet om het cadeau..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:45

Klopt Femke een kadootje hoeft niet materiaal te zijn en wat jullie hebben gedaan is dan ook TOP! +:)+
Dát is nou leuk om te doen maar dat zou men dan gewoon vaker moeten doen en niet alleen omdat iemand jarig is.
Dat bedoel ik daarmee. :)

Maar zoveel mensen,zoveel wensen.Iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over.
Hier geen kadootjes maar gezelligheid dat is voor ons het aller belangrijkste.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:48

Klopt, het lijkt er steeds vaker op dat het groter, duurder, extremer moet om nog tevreden te zijn..
Maar dat is in mijn ogen ook niet waar het om draait.

Zo kwam er nooit meer iemand op mijn verjaardag, dus ik vierde het niet meer...
Afgelopen jaar bedacht ik dat ik het toch wel leuk zou vinden als er vrienden kwamen, dus heb een gourmet gehouden...
Mensen waren verbaasd, dat hoorde toch niet?
Dus? Omdat het eigenlijk niet hoort, dan doen we maar gewoon allemaal hetzelfde?
Nah... ik houd er van om origineel te zijn..
Het hoeft niet duur, extreem, groots...

Een klein gebaar is soms veel mooier en ingrijpender..
En ik ben het met je eens... Moeders horen niet alleen op moederdag gewaardeerd te worden...
En mensen hoeven niet alleen op hun verjaardag waardering te krijgen voor wie ze zijn..

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:57

Hihi ik ben ook iemand die heel veel waarde hecht aan cadeautjes op een verjaardag :o niet om het krijgen maar om het gebaar.
Ik wist van vriendlief dat hij een paar dagen voor mijn verjaardag nog niks had, dusja begon ik beetje te zeuren van heb je al iets. hihi toen kon ik aan zijn hoofd zien dat hij nog niks had, hij had wel een heel lijstje met dingen die ik wel leuk zou vinden maar hij had er verder geen aandacht aan besteed. Uiteindelijk heeft hij last minute een cadeaubon bij zijn zus haar winkel gekocht samen met een sjaal.
Niet echt een cadeau waar hij veel moeite voor heeft gedaan, maar het was wel iets :D

Trouwens hij heeft op vakantie in Zweden dubbel en dwars goedgemaakt, omdat we 3 jaar een relatie hadden heeft hij kaartjes gekocht voor War Horse :D