Mensen waarvan je denkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:37

Hahahahaha :D

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:50

hahaha geweldig topic.
vandaag ik de kapsalon. de telefoon ging over, collega nam op en kon net d`r lag in houden.
bleek het een man aan te zijn die vroeg of wij ook de intieme zones scheren :Y) :Y)
kwam niet meer bij! :') :') :') :=

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:52

Geweldig topic :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:54

Mensen die oordelen over dingen die ze niet kunnen zien..

Van die types die menen dat hun kind de handtas een stoel in de bus bezet moet houden :roll: Vanmiddag was er weer eens een en de arrogantie straalde er vanaf, bahbah :=
Verder kan ik gewoon niet tegen mensen die vies eten..

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:59

Aidenn schreef:
toen ik nog in de 4e klas zat, waren er altijd van de 1e klassers die denken dat ze alles konden doen en laten, zo waren er twee van die meisjes die trost gilden dat ze weer ongesteld waren en dat ze niet naar bed konden met hun 2 vriendjes, ik lach me er nog steeds kapot om xp

Wat erg _O-

Maar van die meisjes die door de school roepen dat ze ongesteld zijn hebben wij op school ook ja, echt verschrikkelijk :')

Of van die meisjes die je kent, als je op een bankje gaat zitten echt tegen je aangeplakt zitten, dudeeee je bent ervan bekent dat onze school best wel groot is en we genoeg plaats hebben om te zitten en daardoor niet aan me vast te plakken?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:19

O wat zitten hier erge dingen tussen haha..

Ik heb er ook nog wel een paar.

Ik heb een aantal jaar geleden bij een visboer gewerkt en daar kwam een oudere dame vragen of ze vis voor haar poesje mocht hebben... :D

Mijn baas hoorde ik al proesten,nou zie dan je gezicht maar eens in de plooi te houden haha.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:19

Of mensen (volwassenen) die je recht in t gezicht hoesten of niezen..

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:47

Die van Cayenne (met het kattenvoer) doet me zooooo denken aan een situatie van vroeger!

Mijn ouders hadden vrienden, waarvan de man geweldig kon koken. Helaas was hij echter ook half verlamd, en die dag waren we de hele dag weggeweest dus zijn vrouw zou wel even koken. Had een soort gehaktschotel gemaakt. Kieper wat groenten in een pan, krieltjes erbij en gehakt erbij en het smaakt eigenlijk altijd wel. Deze keer ook, alleen het gehakt was wel erg raar van structuur. Het was behoorlijk grof gesneden zegmaar, en er leken stukjes bot in te zitten. Kortom: Geen gewoon gehakt, maar het smaakte prima. En aangezien die mensen overal ter wereld hadden gewoond en de laatste paar jaar voor ze naar Nederland kwamen in Kenia ergens in een afgelegen gebied hadden gewoond, keek niemand daar op van minder gangbare ingrediënten.

Maar die man des huizes, normaal dus de kok, vroeg zich toch af waarom dat gehakt zo apart van structuur was, dat klopte niet.

"Ja" zegt mevrouw. "Ik heb gewoon die gehaktrolletjes gepakt die in de deur van de koelkast lagen, dat had je toch gezegd?"

Man des huizes slaat hand tegen gezicht, verschiet wat van kleur en stamelt: "Dat was dus het kattenvoer..."

We hebben dus smakelijk zitten eten van een of andere schotel die verder prima smaakte, van kattenvoer. Toen we dat eenmaal wisten smaakte het trouwens een stuk minder goed en die vrouw des huizes schaamde zich dood. Ze heeft ook nooit meer gekookt. Het arme mens, ze had er zo haar best op gedaan.

Hun dochter kwam later die avond thuis, had honger als een paard. Er is haar netjes verteld dat die schotel met kattenvoer gemaakt was, maar ze heeft hem schoon opgegeten.

We zijn geen van allen ziek geworden of zo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 21:51

:= Gadverdamme zeg.

Vandaag ook, mijn projectgroep begon te beweren dat ik foutieve informatie had verwerkt in een stukje. Ik was notabene de enige die wat noteerde bij het interview. En van de 5 mensen had ook niemand de moeite genomen om het voor te bereiden of wat uit te printen. En ja het klopte niet en dat had ze nooit gezegd.
Tot ik alles wat ze over dat stukje had gezegd opdreunde tot in detail.
Die koppen. *D
" O, ja nu weet ik het weer"
:roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:54

Air schreef:
Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.

Dat heb ik nou met het bezorgen van de post. Kom je met een blauwe envelop aan, zeggen ze 9 van de 10 keer 'die hoef ik niet hoor!'. Laatst werd ik er zo nijdig van dat ik bloedserieus heb uitgelegd dat ik hem met alle liefde mee terug wilde nemen, maar dat ik dan over drie weken weer een nieuwe mee zou brengen, en als hij die niet zou accepteren, er een aanmaning komt en vervolgens een deurwaarder. Maar goed, ik wilde hem best mee terug nemen. Meneer stond héél verbaasd te kijken :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 21:55

Renee1991 schreef:
Air schreef:
Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.

Dat heb ik nou met het bezorgen van de post. Kom je met een blauwe envelop aan, zeggen ze 9 van de 10 keer 'die hoef ik niet hoor!'. Laatst werd ik er zo nijdig van dat ik bloedserieus heb uitgelegd dat ik hem met alle liefde mee terug wilde nemen, maar dat ik dan over drie weken weer een nieuwe mee zou brengen, en als hij die niet zou accepteren, er een aanmaning komt en vervolgens een deurwaarder. Maar goed, ik wilde hem best mee terug nemen. Meneer stond héél verbaasd te kijken :')

Gewoon in je tas stoppen en weglopen. _O-

Mijn baas maakt ook altijd dezelfde groenteboergrappen.

"Zijn de meloenen zoet?"
"Ja, ik heb ze de hele dag nog niet gehoord"

" Het is zo stil in mei"
" Maar het is al oktober"

"Waarom zijn de aardbeien zo rood?"
"omdat ze zich schamen voor hun pukkeltjes"

PADAM TSJJJJJ

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:57

Oh verschrikkelijk :') Ik zou echt heel lang na gaan denken over een groenteboergrap waar hij compleet stil van zou vallen :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:58

Renee1991 schreef:
Air schreef:

Jup, ook heel herkenbaar. Of überhaupt een rekening :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 21:59

Renee1991 schreef:
Oh verschrikkelijk :') Ik zou echt heel lang na gaan denken over een groenteboergrap waar hij compleet stil van zou vallen :D

Gelukkig ben ik heeeel goed in woordgrappen maken, dus dat is al wel vaker gebeurd. Kan ze zo niet bedenken maar goed. :')

Oh we hebben ook een aardappelsoort dat "Muizen" heet.
_-:( _-:( _-:( _-:(

NEE ZE LOPEN NIET WEG
NEE ZE HEBBEN GEEN STAART
NEE NEE NEE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:01

Ik zou spontaan m'n haren uittrekken geloof ik... Manmanman. Ik zou 't geen dag volhouden met zo iemand. Respect voor jou :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 22:03

Dat zijn de klanten hoor, niet mijn baas. :') Maar die gebruikt die grap ook wel eens haha.
Aardappelen lopen namelijk uit als je ze te lang laat liggen, dus ik zeg meestal dat wanneer je ze maar lang genoeg laat liggen dat ze dan vanzelf een staart krijgen.

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:04

noorhermans1 schreef:
Aidenn schreef:
toen ik nog in de 4e klas zat, waren er altijd van de 1e klassers die denken dat ze alles konden doen en laten, zo waren er twee van die meisjes die trost gilden dat ze weer ongesteld waren en dat ze niet naar bed konden met hun 2 vriendjes, ik lach me er nog steeds kapot om xp

Wat erg _O-

Maar van die meisjes die door de school roepen dat ze ongesteld zijn hebben wij op school ook ja, echt verschrikkelijk :')

Of van die meisjes die je kent, als je op een bankje gaat zitten echt tegen je aangeplakt zitten, dudeeee je bent ervan bekent dat onze school best wel groot is en we genoeg plaats hebben om te zitten en daardoor niet aan me vast te plakken?

echt verschikkelijk, dan hebben ze het hele bankje, maar nee ze moeten zowat op schoot, _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 22:05

Deze tomaat kwam ik een keer tegen, die zwarte dingen en de neus zaten er gewoon van nature in ja. Die had ik dus apart gelegd, en zo trof ik hem de volgende dag op de toonbank aan:

Afbeelding

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:09

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:10

Sjoooooooooonge _O- _O- _O-

fleurjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:10

geweldig topic :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 22:11

Hij staat veel alleen, dus ik had hem voor hem neer gelegd onder het mom van "heb je nog aanspraak". :j

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:11

Een straat verder bij mij wonen een oude heer en mevrouw (zo wonen er veel maar deze blijven mij bij)

Als ik die witte Citroen saxo zie rijden rijd ik liever 100 meter om dan dat ik daar achter moet blijven. Beste man rijd nergens harder dan 30, vrij vervelend als je 70 km/u baan rijd of een plek waar je harder mag. Als je gaat inhalen kijkt hij zo naar je dat hij nog net niet tegen je auto rijd...

Dan denk ik wel eens :roll:

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:14

Ilse maakt net in the Voice een ongeloofelijke facepalm opmerking: ''Ja ik moet denken aan Nielson''. Bij een meisje wat een liedje van Nielson zingt _O-

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:16

Ik hoorde het ook air _O-

Wow, zwoele tomaat