Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vanmiddag was er weer eens een en de arrogantie straalde er vanaf, bahbah
Aidenn schreef:toen ik nog in de 4e klas zat, waren er altijd van de 1e klassers die denken dat ze alles konden doen en laten, zo waren er twee van die meisjes die trost gilden dat ze weer ongesteld waren en dat ze niet naar bed konden met hun 2 vriendjes, ik lach me er nog steeds kapot om xp

Gadverdamme zeg. 
Air schreef:Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.
Renee1991 schreef:Air schreef:Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.
Dat heb ik nou met het bezorgen van de post. Kom je met een blauwe envelop aan, zeggen ze 9 van de 10 keer 'die hoef ik niet hoor!'. Laatst werd ik er zo nijdig van dat ik bloedserieus heb uitgelegd dat ik hem met alle liefde mee terug wilde nemen, maar dat ik dan over drie weken weer een nieuwe mee zou brengen, en als hij die niet zou accepteren, er een aanmaning komt en vervolgens een deurwaarder. Maar goed, ik wilde hem best mee terug nemen. Meneer stond héél verbaasd te kijken
Ik zou echt heel lang na gaan denken over een groenteboergrap waar hij compleet stil van zou vallen
Renee1991 schreef:Air schreef:Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.
Dat heb ik nou met het bezorgen van de post. Kom je met een blauwe envelop aan, zeggen ze 9 van de 10 keer 'die hoef ik niet hoor!'. Laatst werd ik er zo nijdig van dat ik bloedserieus heb uitgelegd dat ik hem met alle liefde mee terug wilde nemen, maar dat ik dan over drie weken weer een nieuwe mee zou brengen, en als hij die niet zou accepteren, er een aanmaning komt en vervolgens een deurwaarder. Maar goed, ik wilde hem best mee terug nemen. Meneer stond héél verbaasd te kijken
Renee1991 schreef:Oh verschrikkelijkIk zou echt heel lang na gaan denken over een groenteboergrap waar hij compleet stil van zou vallen

Maar die gebruikt die grap ook wel eens haha. noorhermans1 schreef:Aidenn schreef:toen ik nog in de 4e klas zat, waren er altijd van de 1e klassers die denken dat ze alles konden doen en laten, zo waren er twee van die meisjes die trost gilden dat ze weer ongesteld waren en dat ze niet naar bed konden met hun 2 vriendjes, ik lach me er nog steeds kapot om xp
Wat erg![]()
Maar van die meisjes die door de school roepen dat ze ongesteld zijn hebben wij op school ook ja, echt verschrikkelijk![]()
Of van die meisjes die je kent, als je op een bankje gaat zitten echt tegen je aangeplakt zitten, dudeeee je bent ervan bekent dat onze school best wel groot is en we genoeg plaats hebben om te zitten en daardoor niet aan me vast te plakken?