Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CharmingS schreef:Ze begonnen allemaal tegelijkertijd te grommen maar hij bleef grommen
CharmingS schreef:Oke oke,,, Komt ie.
Joyce en ik waren aan het appe en toen vroeg ze of ik niet iemand kon bellen die kon blijven slapen een vriendin ofzo.. Maar vanavond komt een vriend waar ik al een tijdje mee aan t daten ben.
En toen zei ik dus tegen Joyce dat hij vandaag zou komen en dat ik hem misschien wel kon overhalen om te blijven slapen. En toen zei ze (ik citeer het bericht even) "Ja tot die gillend weg rent denkt die dat jij aan z'n piemel zit blijkt het de geest"!
Haha en toen had ik het even niet meer!!![]()
Rocamor schreef:CharmingS schreef:Ze begonnen allemaal tegelijkertijd te grommen maar hij bleef grommen
Jij had toch onlangs ook een topic over je Chi die zich niet lekker voelde bij de does van je stiefvader? Kan het niet zijn dat je Chi (tenminste, neem aan dat je die bedoelde, filmpje was niet heel goed zichtbaar op mijn telefoon) door het gegrom van de andere honden getriggerd werd en daardoor bleef grommen?
Tenminste, je gaf in het andere topic toch aan dat hij zich wel goed voelde bij de honden van je vader en dat je Chi een onzeker hondje is?
Voor de lamp heb ik even geen antwoord. Ik heb het zelf wel een aantal keren gehad met een oude tv, die spanningloos stond en ineens heeeeel erg helder werd.
haha .dus zonet pas ff je filmpje bekeken . Wel eng zeg Hoe je hond doet , toen ik het filmpje ging kijken begonnen mijn honden te grommen van het geluid
blij dat ik dat gisteren niet meer heb bekeken , dan had ik vast niet meer kunnen slapen.heb jij vanacht nog wel wat kunnen slapen ? 
''
lucaa2 schreef:Ik ben ook altijd doodsbang, zo 's avonds alleen thuis.
Maar dan moet je er ook even bij bedenken dat het een huis is uit de tijd rond 1940, dus behoorlijk oud en we in een veengebied wonen. 's avonds merk je dan ineens overal de scheuren en gaten in het plafond en de muren op, en er hangen overal van die oude donkere koperen lampen die zo'n zacht geel licht uitstralen waardoor alle schaduwen extra eng lijken. En dan heb je ook nog eens de extreem krakende vloeren en deuren en de muffe oude lucht die meegevoerd word door de toch als er ergens boven een raam openstaat. En dan ook nog overal van die antieke meubelstukken die alles nog spookachtiger maken.
En dan ben ik eindelijk veilig bij mijn slaapkamer aangekomen, schiet me ineens te binnen dat de keukendeur nog niet op slot is. Dan hoor je ineens bij de deur van je slaapkamer een geluid van een opengaande deur en echt, dan gaat er zo'n koude schok van schrik door je heen dat je even helemaal verlamd bent. Nouja, ik vind het kortweg verschrikkelijk, dat alleen thuis zijn. En door mijn eigen gedachten maak ik mezelf alleen maar banger
En tja, dieren merken natuurlijk wel de spanning, dus die reageren daar dan ook weer op.....
CharlotteJay schreef:even een tip geen radio snachts aanlaten staan dan wat dat is serieus creepy![]()
mocht het vanavond gebeuren zeg dan 10 keer hardop ik zit in een glazen bal waar niemand bij kan je zal je daarna veiliger voelen
![]()
maar ik hoop voor je dat je je vanavond niet meer bang zult voelen
CharmingS schreef:Oke oke,,, Komt ie.
Joyce en ik waren aan het appe en toen vroeg ze of ik niet iemand kon bellen die kon blijven slapen een vriendin ofzo.. Maar vanavond komt een vriend waar ik al een tijdje mee aan t daten ben.
En toen zei ik dus tegen Joyce dat hij vandaag zou komen en dat ik hem misschien wel kon overhalen om te blijven slapen. En toen zei ze (ik citeer het bericht even) "Ja tot die gillend weg rent denkt die dat jij aan z'n piemel zit blijkt het de geest"!
Haha en toen had ik het even niet meer!!![]()