Bang in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:17

piemelgeest ??? :o

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:22

Daks schreef:

:j :j haha die moeten we nog even afwachten vanavond haha , :')
heb TS vannacht zoveel mogelijk afgeleid met lachen :D :+

Daks

Re: Bang in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:22

je maakt ons nieuwsgierig

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:23

Ts,maak jezelf nou niet bang voor vanavond met deze verhalen.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 12:23

Daks schreef:

Haha laten we daar verder niet op ingaan _/-\o_ :') :+

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:43

CharmingS schreef:
Daks schreef:

Haha laten we daar verder niet op ingaan _/-\o_ :') :+

hahah niet? :D

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 12:59

Oke oke vertel jij het maar aangezien jij de piemelgeest hebt bedacht _O-

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 13:13

krijg er hele rare melige gedachtes bij :')

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 13:30

Oke oke,,, Komt ie.

Joyce en ik waren aan het appe en toen vroeg ze of ik niet iemand kon bellen die kon blijven slapen een vriendin ofzo.. Maar vanavond komt een vriend waar ik al een tijdje mee aan t daten ben.
En toen zei ik dus tegen Joyce dat hij vandaag zou komen en dat ik hem misschien wel kon overhalen om te blijven slapen. En toen zei ze (ik citeer het bericht even) "Ja tot die gillend weg rent denkt die dat jij aan z'n piemel zit blijkt het de geest"!

Haha en toen had ik het even niet meer!! _O- _O-

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 13:34

CharmingS schreef:
Ze begonnen allemaal tegelijkertijd te grommen maar hij bleef grommen

Jij had toch onlangs ook een topic over je Chi die zich niet lekker voelde bij de does van je stiefvader? Kan het niet zijn dat je Chi (tenminste, neem aan dat je die bedoelde, filmpje was niet heel goed zichtbaar op mijn telefoon) door het gegrom van de andere honden getriggerd werd en daardoor bleef grommen?

Tenminste, je gaf in het andere topic toch aan dat hij zich wel goed voelde bij de honden van je vader en dat je Chi een onzeker hondje is?

Voor de lamp heb ik even geen antwoord. Ik heb het zelf wel een aantal keren gehad met een oude tv, die spanningloos stond en ineens heeeeel erg helder werd.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 13:43

CharmingS schreef:
Oke oke,,, Komt ie.

Joyce en ik waren aan het appe en toen vroeg ze of ik niet iemand kon bellen die kon blijven slapen een vriendin ofzo.. Maar vanavond komt een vriend waar ik al een tijdje mee aan t daten ben.
En toen zei ik dus tegen Joyce dat hij vandaag zou komen en dat ik hem misschien wel kon overhalen om te blijven slapen. En toen zei ze (ik citeer het bericht even) "Ja tot die gillend weg rent denkt die dat jij aan z'n piemel zit blijkt het de geest"!

:= :=

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 13:45

Rocamor schreef:
CharmingS schreef:
Ze begonnen allemaal tegelijkertijd te grommen maar hij bleef grommen

Jij had toch onlangs ook een topic over je Chi die zich niet lekker voelde bij de does van je stiefvader? Kan het niet zijn dat je Chi (tenminste, neem aan dat je die bedoelde, filmpje was niet heel goed zichtbaar op mijn telefoon) door het gegrom van de andere honden getriggerd werd en daardoor bleef grommen?

Tenminste, je gaf in het andere topic toch aan dat hij zich wel goed voelde bij de honden van je vader en dat je Chi een onzeker hondje is?

Voor de lamp heb ik even geen antwoord. Ik heb het zelf wel een aantal keren gehad met een oude tv, die spanningloos stond en ineens heeeeel erg helder werd.

Ja klopt dat was ik. Maar nee dit was niet de chi maar onze border collie. En heb ook nog nooit een chi zo horen grommen haha mijn chi heeft een homo grommetje.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:37

Fijn dat je de nacht doorgekomen bent, dan moet het die andere dagen ook wel lukken 8-)

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:48

En hoe is het daar nu ? had je topic gisteren al gezien maar moet eerlijk zeggen dat ik wat bang werd van al die verhalen :+ haha .dus zonet pas ff je filmpje bekeken . Wel eng zeg Hoe je hond doet , toen ik het filmpje ging kijken begonnen mijn honden te grommen van het geluid :Y) blij dat ik dat gisteren niet meer heb bekeken , dan had ik vast niet meer kunnen slapen.heb jij vanacht nog wel wat kunnen slapen ?

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:49

Ik ben ook altijd doodsbang, zo 's avonds alleen thuis.
Maar dan moet je er ook even bij bedenken dat het een huis is uit de tijd rond 1940, dus behoorlijk oud en we in een veengebied wonen. 's avonds merk je dan ineens overal de scheuren en gaten in het plafond en de muren op, en er hangen overal van die oude donkere koperen lampen die zo'n zacht geel licht uitstralen waardoor alle schaduwen extra eng lijken. En dan heb je ook nog eens de extreem krakende vloeren en deuren en de muffe oude lucht die meegevoerd word door de toch als er ergens boven een raam openstaat. En dan ook nog overal van die antieke meubelstukken die alles nog spookachtiger maken.
En dan ben ik eindelijk veilig bij mijn slaapkamer aangekomen, schiet me ineens te binnen dat de keukendeur nog niet op slot is. Dan hoor je ineens bij de deur van je slaapkamer een geluid van een opengaande deur en echt, dan gaat er zo'n koude schok van schrik door je heen dat je even helemaal verlamd bent. Nouja, ik vind het kortweg verschrikkelijk, dat alleen thuis zijn. En door mijn eigen gedachten maak ik mezelf alleen maar banger :+

En tja, dieren merken natuurlijk wel de spanning, dus die reageren daar dan ook weer op.....

Maar onthoud, waarom zou er iets met je gebeuren? Er zijn in de afgelopen jaren al zat vreemde, enge en onverklaarbare dingen gebeurt, en we leven allemaal nog steeds :)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:57

Toen ik je bericht las had ik zoiets van 'ach...het zal wel'
Ik geloof wel in iets, maar daar blijft het bij.
toen ik het filmpje van de hond zag, wist ik wel zeker dat er iets is in dat huis.
Alleen al dat gegrom...zo gromde mijn teckel ook als er iets was om het huis...om ons te beschermen.
Er was verder echt niemand om het huis ofzo?

Ik hoop dat die vrouw het kan verhelpen....

vind het wel creapy hoor :o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:59

Eerlijk? Bij je OP dacht ik echt van ''Yeah sure := ''
Maar na dat filmpje van die hond vond k het toch wel heeel erg creepy allemaal :+

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 16:59

lucaa2 schreef:
Ik ben ook altijd doodsbang, zo 's avonds alleen thuis.
Maar dan moet je er ook even bij bedenken dat het een huis is uit de tijd rond 1940, dus behoorlijk oud en we in een veengebied wonen. 's avonds merk je dan ineens overal de scheuren en gaten in het plafond en de muren op, en er hangen overal van die oude donkere koperen lampen die zo'n zacht geel licht uitstralen waardoor alle schaduwen extra eng lijken. En dan heb je ook nog eens de extreem krakende vloeren en deuren en de muffe oude lucht die meegevoerd word door de toch als er ergens boven een raam openstaat. En dan ook nog overal van die antieke meubelstukken die alles nog spookachtiger maken.
En dan ben ik eindelijk veilig bij mijn slaapkamer aangekomen, schiet me ineens te binnen dat de keukendeur nog niet op slot is. Dan hoor je ineens bij de deur van je slaapkamer een geluid van een opengaande deur en echt, dan gaat er zo'n koude schok van schrik door je heen dat je even helemaal verlamd bent. Nouja, ik vind het kortweg verschrikkelijk, dat alleen thuis zijn. En door mijn eigen gedachten maak ik mezelf alleen maar banger :+

En tja, dieren merken natuurlijk wel de spanning, dus die reageren daar dan ook weer op.....

Precies dit had ik gister avond. En ik weet zelf ook wel dat ik mezelf steeds banger zat te maken en opeens overal iets dacht te horen.

Vriendin van mijn moeder is net weg. Ze heeft met stinkspul door het huis gelopen waar ik nu nog hoofdpijn van heb en wat dingen geroepen, ze voelde wel iets zei ze maar ze kon het niet verklaren.. Vond het een beetje whoe whoe allemaal. Maar goed ze zei dat ik met een gerust hart vanavond lekker mn eigen ding kan doen zonder bang te zijn.. Ook heeft ze me wat van dat stinkspul gegeven voor wanneer ik weer zo'n angstig gevoel krijg.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:04

En ik denk vooral dat je je niet zo goed moet maken. En mocht het iets zijn, ze doen je echt geen kwaad hoor. :)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:10

even een tip geen radio snachts aanlaten staan dan wat dat is serieus creepy :')

mocht het vanavond gebeuren zeg dan 10 keer hardop ik zit in een glazen bal waar niemand bij kan je zal je daarna veiliger voelen
:j

maar ik hoop voor je dat je je vanavond niet meer bang zult voelen

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 17:12

CharlotteJay schreef:
even een tip geen radio snachts aanlaten staan dan wat dat is serieus creepy :')

mocht het vanavond gebeuren zeg dan 10 keer hardop ik zit in een glazen bal waar niemand bij kan je zal je daarna veiliger voelen
:j

maar ik hoop voor je dat je je vanavond niet meer bang zult voelen

Waarom geen radio? Haha

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:29

hahahaha ik kreeg berichten door de radio ...en flitsen uit de radio en er was niets mis mee maar ik zie die dingen (schimmen overleden mensen en dieren ook vaak dus ben niet bang te krijgen )
dat lampje heb ik ook vaakgehad
krassen over de muren
brommen en mn naam horen roepen mijn kat die aanvallend ga liggen mauwen hond uit t niet grommen

niet om je bang te maken maar ze doen niks willen vaak alleen je wat vertellen

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 17:42

CharmingS schreef:
Oke oke,,, Komt ie.

gheghe maar hee je was wel ff in andere gedachtes haha,

maar je kan kiezen vanavond dat stinkspul of met mij appen hahah :P

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 18:00

Ik ga eerst mn vriend/date overhalen te blijven slapen!! (met de handjes boven de deken ofcourse) :D

En inderdaad ik was met mijn gedachte ergens anders, zag het hele voorval letterlijk voor me en plaste bijna in mn bed van het lachen :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:02

Jajaja, dat zeggen we allemaal. :')