Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:08

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:13

Waarom moet ts zich gaan bewijzen... Alleen omdat er mensen zijn die dit niet geloven? Prima jij gelooft het niet dus ts hoeft zich niet eens te gaan verdedigen. Lekker zo laten. Veel plezier daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:24

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:26

Ik lees al vanaf het begin mee!
Hoop dat alles nu goed is en jullie een nieuwe start kunnen maken!

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:32

TS, waar ik benieuwd naar ben, heb je al een baan daar in Amerika?

Aangezien je straks stalling voor je paard moet betalen (lijkt me in New York niet echt goedkoop) en je ook nog op zoek bent naar een totilasveulen. Had het nog niet uit je topics gehaald, dus was benieuwd of je daar al werk hebt. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:33

Orchidee14 schreef:
chelle_dora schreef:
Ach, foto's zeggen ook weinig he..

http://www.lindanieuws.nl/nieuws/nep-va ... -ontploft/

Lijkt me eenvoudiger op te lossen met een IP check :+

Dat gaat wel erg ver vind je ook niet?

Want? Ik wil alleen maar aangeven dat foto's vrij weinig bewijzen, aan de hand van het artikel wat ik net heb gedeeld hier bovenaan de pagina.

En geloof me, ik ben ook wel eens op zo'n manier in de zeik genomen. Het is niet tof als je als 12 jarige op een websitemaker forum zit met leeftijdsgenootjes, en "een" van die meiden "heeft kanker". Allemaal kaartjes opgestuurd, cadeau's, verassingsdagen geregeld en toen kwam de aap uit de mouw, meisje wilde gewoon enorm veel aandacht en had daardoor een extra account aangemaakt waarin ze haar "zieke tweelingzusje" speelde( maar daar kwamen we pas achter toen we HvNL al in hadden geschakeld omdat ze "bijna dood ging"... Toen we dus om een adres vroegen was ze ineens binnen 24 uur al overleden... want tja, zoiets kan je niet volhouden op die manier) Uiteraard is dat een extreem geval, maar ik wil alleen maar aangeven dat het vaker gebeurd dan je denkt. Of trouw jij ook met alle nigeriaanse mannen die je hulp nodig hebben? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:39

Ik doelde meer om het ip adres na te checken. In dit geval gaat het mogelijk om iemand met teveel fantasie en niet om een of andere crimineel of oplichter. TS vraagt niet om geld of aandacht dus in principe doet ze hier niemand kwaad mee. Niemand is verplicht haar verhaal te lezen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:46

Douraque schreef:
Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.

Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:55

Goof schreef:
Douraque schreef:
Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.

Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.

Nou inderdaad. En mijn man die dan niet een vlucht reis van tig uur heeft gemaakt slaapt dan gewoon lekker met mij mee, hallo, mannen kunnen altijd slapen. :') Newsflash.

Of het verder wel of niet waar is, daar hou ik me buiten, maar dat berichtje vond ik gewoon even dikke vette onzin. :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-09-14 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:56

Ik kan zelfs zonder jetlag hele dagen in bed liggen.

Maar net als Roosch heb ik ook al tijden een onderbuikgevoel over ts, something is fishy. Het is allemaal net te mooi, net te toevallig en net te gemaakt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:57

Allemaal leuk en aardig maar ze heeft niet aan een stuk doorgeslapen. Gisterenavond om 9 uur was zo nog online zag ik op haar profiel toevallig. Of haar zoontje moet ook al kunnen bokken.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:57

Goof schreef:
Douraque schreef:

Houd toch op.

Australië is ook qua reistijd te vergelijk met NY :roll: . NY reis je in 8 uur, dan ben je inderdaad vermoeid als je aankomt. Echter 11,5 uur slapen is wel erg overdreven. Australië daarentegen ben je bijna een dag onderweg, dus logisch dat je doodvermoeid ben dat je praktisch een halve dag slaapt.

En iemand het onzin vind, maakt mij niet uit. Het is een forum waarbij ik mijn mening uitdraag. En dat dit verhaal niet klopt is zo klaar als een klontje

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:58

kruipt uit meeleesmodus

Sommige mensen hebben gewoon op heel veel vlakken geluk.
Ze praat al ontzettend lang over emigreren oid.

Leven en laten leven en wees blij voor ts zonder een klopjacht te beginnen op de waarheid of niet achter dit verhaal.

Meeleesmodus weer aan.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:01

Daks schreef:

.

Heeft ze nog een account dan? deze is pas net een maand oud... Wat is lang.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:02

Daks schreef:
kruipt uit meeleesmodus

Sommige mensen hebben gewoon op heel veel vlakken geluk.

Leven en laten leven en wees blij voor ts zonder een klopjacht te beginnen op de waarheid of niet achter dit verhaal.

Meeleesmodus weer aan.

Ontzettend lang? Heb jij contact buiten bokt met haar of doel je op die post vanaf 1 sept? Het gaat me niet alleen om het emigreren maar ook het verhaal dat haar zoontje van 3/4 zonder zadel op haar paard klimt en weg galoppeert.

Overigens is het niet mijn bedoeling om een klopjacht te beginnen, het hele verhaal amuseert me meer dan dat het me stoort, maar ik vond het wel sympathiek van mezelf om Roos te laten weten dat ze niet alleen is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:05

Dank, gezien de vele pb's die ik heb ontvangen weet ik ook dat ik niet de enige ben. Ik voel het gewoon aan m'n water. Iemand die een welke wil doen? :Dan

Anyway. Op de waarheid zit ik niet te wachten. Alleen een ip-check zou fijn zijn.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:06

Ik lees al tijdje mee en heb al die tijd al m'n vraagtekens. :') Ben blij dat meerdere Bokkers dit met mij delen.

23, kind, emigreren naar NYC.. Sowieso is emigreren naar de USA niet zo makkelijk. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:06

Is trouwen op je 17e trouwens legaal in Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:07

Roosch schreef:

U vraagt, wij draaien. Er vanuitgaande dat zij inderdaad 23 nu is, en een kind van 4 heeft, komt het stukje over "trouwen met doktersverklaring zwangerschap" et cetera te vervallen..

http://www.cjghardenberg.nl/jeugd/relat ... er-als-min :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-09-14 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:08

Roosch schreef:

Noop, vanaf je 18e pas officieel. Tenzij je toestemming hebt van je ouders,voogd enz.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:09

Haar zoontje spreekt geen Engels maar als hij met de vader van haar vriend aan de telefoon heeft gezeten dan kan ze zien aan de grijns van haar kind dat hem iets is beloofd.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:09

Roosch schreef:
Dank, gezien de vele pb's die ik heb ontvangen weet ik ook dat ik niet de enige ben. Ik voel het gewoon aan m'n water. Iemand die een welke wil doen? :Dan

Anyway. Op de waarheid zit ik niet te wachten. Alleen een ip-check zou fijn zijn.

Als je het niet geloofd, prima! maar ga dan hier niet het topic van ts af lopen te zeiken.
Je hoeft het niet te lezen.
Maar laat degene die het wel volgen het lekker volgen.
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 30-09-14 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:10

lieveli schreef:
Haar zoontje spreekt geen Engels maar als hij met de vader van haar vriend aan de telefoon heeft gezeten dan kan ze zien aan de grijns van haar kind dat hem iets is beloofd.

Zeer bijzonder. :')

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:10

vrouwke schreef:
Roosch schreef:

Als je het niet geloofd, prima! maar ga dan hier niet het topic van ts af lopen te zeiken.

Als het allemaal uit eindelijk niet waar blijkt te zijn, dan ben je mooi aan het lijntje gehouden.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:11

vrouwke schreef:
Roosch schreef:

Hoezo, degene die het wel wil volgen kan het toch ook volgen?

Je hoeft zelf de negatieve commentaren toch ook niet te lezen..

Als ze er wel blijkt te wonen en het klopt allemaal gewoon als een vliegbus dan zal ik de eerste zijn die d'r excuses aan zal bieden, beloofd. Maar tot nu toe geloof ik er geen hol van. Maar het zal snel genoeg boven water komen :+