http://www.lindanieuws.nl/nieuws/nep-va ... -ontploft/
Lijkt me eenvoudiger op te lossen met een IP check

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chelle_dora schreef:Ach, foto's zeggen ook weinig he..
Orchidee14 schreef:chelle_dora schreef:Ach, foto's zeggen ook weinig he..
Dat gaat wel erg ver vind je ook niet?
Douraque schreef:Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.
Goof schreef:Douraque schreef:Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.
Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.
Goof schreef:Douraque schreef:Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.
Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.
Daks schreef:kruipt uit meeleesmodus
Sommige mensen hebben gewoon op heel veel vlakken geluk.
Ze praat al ontzettend lang over emigreren oid.
Leven en laten leven en wees blij voor ts zonder een klopjacht te beginnen op de waarheid of niet achter dit verhaal.
Meeleesmodus weer aan.
Roosch schreef:Is trouwen op je 17e trouwens legaal in Nederland?
Roosch schreef:Dank, gezien de vele pb's die ik heb ontvangen weet ik ook dat ik niet de enige ben. Ik voel het gewoon aan m'n water. Iemand die een welke wil doen?an
Anyway. Op de waarheid zit ik niet te wachten. Alleen een ip-check zou fijn zijn.
vrouwke schreef:Roosch schreef:Dank, gezien de vele pb's die ik heb ontvangen weet ik ook dat ik niet de enige ben. Ik voel het gewoon aan m'n water. Iemand die een welke wil doen?an
Anyway. Op de waarheid zit ik niet te wachten. Alleen een ip-check zou fijn zijn.
Als je het niet geloofd, prima! maar ga dan hier niet het topic van ts af lopen te zeiken.
Je hoeft het niet te lezen.
Maar laat degene die het wel volgen het lekker volgen.
vrouwke schreef:Roosch schreef:Dank, gezien de vele pb's die ik heb ontvangen weet ik ook dat ik niet de enige ben. Ik voel het gewoon aan m'n water. Iemand die een welke wil doen?an
Als je het niet geloofd, prima! maar ga dan hier niet het topic van ts af lopen te zeiken.
Je hoeft het niet te lezen.
Maar laat degene die het wel volgen het lekker volgen.