Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:26

Wat ontzettend grappig om te lezen dat er nog zoveel mensen met een knuffel slapen.

Ik beken dan ook maar bij deze, haha! Inmiddels bijna 30... Oeps! Alleen is het bij mij niet een echte knuffel maar een deken(tje). Bij m'n geboorte lag ik daar al op (of onder) en dat ding is altijd gebleven. Je kon er van alles mee. Ik vond t vroeger geweldig om er op te liggen en dat m'n vader me door de kamer sleepte. En van jongs af aan zat ik met de 'randjes' tussen m'n vingers te frunniken.
Met een kleine tussenpose ligt het dekentje nog altijd in m'n bed. Maar doet nu dienst als kussenophoger als ik tv lig te kijken, haha! En nu vinden mijn kids het heerlijk om ermee op te bank te zitten. Zo grappig.

Courses

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:37

... Ja. Ik heb 'm al 20 jaar en hij heeft geen oren meer, het was ooit een konijn ....

Nee, ik doe 'm niet weg. Zelfs m'n vriend mag 'm niet aanraken :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:40

Heb ook tot mijn 16e met mijn knuffelpaard Sprankel geslapen, tot m'n hond 'm verscheurd heeft :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:04

Snollygoster schreef:
Heb ook tot mijn 16e met mijn knuffelpaard Sprankel geslapen, tot m'n hond 'm verscheurd heeft :')

:') :')
Ik zou serieus janken :oo

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:07

Gelukkig ben ik niet de enige. :')

Slaap al zo lang als ik me kan herinneren met een knuffelbeertje. Hij is al een paar keer naar de berendokter geweest omdat z'n pluche uit z'n bips kwam. Maar kan ook echt geen nacht zonder slapen. :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:09

Wat fijn om te lezen dat er nog zoveel anderen met een knuffel slapen! Ik dacht dat ik raar of kinderachtig was. :+
Ik ben 21 en ik slaap al zolang ik me kan herinneren met Popo :') Het moet een konijn voorstellen, maar inmiddels lijkt ze meer op een tsja... alien. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:09

Anoniem schreef:
[***] schreef:
Mijn man moet mij delen met Iwan de Verschrikkelijke. Klein bruin plushen paardje wat ik al ruim 20 jaar heb :))

Een Bianca lezeres! :D

Jup _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 23:17

Ja, met mijn babyknuffel sowieso (een clowntje, MeeMee, die intussen zo versleten is dat je er doorheen kunt kijken), die heb ik altijd in mijn hand. De andere knuffel verschilt. Eerst had ik daarvoor een kussen dat ik van mijn vriendje had gekregen maar dat is uit, dus die opvulling wisselt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:44

benangelique schreef:
Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...

Hier hetzelfde. Niet dezelfde Bram, maar wel hetzelfde dat ik iets moet vasthouden :P Bij gebrek aan een knuffel (als ik bv alleen handbagage mee neem op reis en er geen knuffel in pas) pak ik een kussentje of een handdoek of iets :+ Ik ben overigens 28.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:22

michelle___ schreef:

Slaap al zo lang als ik me kan herinneren met een knuffelbeertje. Hij is al een paar keer naar de berendokter geweest omdat z'n pluche uit z'n bips kwam. Maar kan ook echt geen nacht zonder slapen. :+

Oh ja de berendokter! Daar is de mijne ook nog geweest toen zijn arm eraf lag. Drama toen ik hen achter moest laten _O-

Als ik mijn beertje ooit nog ergens kan kopen, dan wil ik er sowieso 1 bij.. Helaas is het onbekend wat voor een beertje het is en waar die vandaan komt :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:10

Ik ben dus niet de enige! :D

Ik slaap al sinds ik n jaar of 9 a 10 ben met m'n zeehond knuffel. Ik ben nu 24 :+

Wel alleen als ik thuis slaap, hij verhuist niet mee naar logeeradressen. Daar gebruik ik wel een kussen of stukje dekbed als extra ondersteuning. Maar het lekkerste is toch echt met mijn knuffel slapen. Ik wordt er regelmatig om uitgelachen, maar daar zit ik niet mee.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:14

Ghostattack schreef:
michelle___ schreef:

Oh ja de berendokter! Daar is de mijne ook nog geweest toen zijn arm eraf lag. Drama toen ik hen achter moest laten _O-

Als ik mijn beertje ooit nog ergens kan kopen, dan wil ik er sowieso 1 bij.. Helaas is het onbekend wat voor een beertje het is en waar die vandaan komt :')

Ik heb mijne ook altijd gezocht bij winkels die pluche beesten verkopen, maar nooit kunnen vinden.
Hij is ook niet zo zacht als de meeste teddy's nu worden gemaakt. Nog net geen juten beer. :+

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:21

Ghostattack schreef:
michelle___ schreef:

Mijn schildpadknuffel kreeg ik in 1992 met mijn geboorte, altijd hebben mijn ouders spijt gehad geen tweede te hebben gekocht toen het nog kon. Ik heb altijd gedroomt van een tweede en 3 jaar geleden kwam ik hem gewoon tegen op marktplaats!! Nog helemaal in nieuwstaat! Natuurlijk direct gekocht en nu heb ik er dus eindelijk na al die jaren 2!!! Ze verschillen wel nogal van uiterlijk omdat de ene natuurlijk helemaal verknuffeld is, maar ik was echt intens gelukkig toen mijn extra schildpadje met de post thuis kwam!! Er is dus nog hoop haha

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:24

Reusje0504 schreef:
Mijn schildpadknuffel kreeg ik in 1992 met mijn geboorte, altijd hebben mijn ouders spijt gehad geen tweede te hebben gekocht toen het nog kon. Ik heb altijd gedroomt van een tweede en 3 jaar geleden kwam ik hem gewoon tegen op marktplaats!! Nog helemaal in nieuwstaat! Natuurlijk direct gekocht en nu heb ik er dus eindelijk na al die jaren 2!!! Ze verschillen wel nogal van uiterlijk omdat de ene natuurlijk helemaal verknuffeld is, maar ik was echt intens gelukkig toen mijn extra schildpadje met de post thuis kwam!! Er is dus nog hoop haha

Mijne komt uit Engeland. -O-
Was een cadeautje van me moeders Engelse vriendin tijdens de babyshower. Hij had toen nog een roze strik om z'n nek. Maar waar die is weet ik eigenlijk ook niet meer.
En z'n labeltje van het merkje etc, is nu een soort verlept touwtje waar ik geen wijsheid meer uit kan halen..

Misschien engelse Ebay :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:27

Mijn beertje zit niet eens een labeltje aan en hij is al heel vaak verbouwd, nieuwe ogen, andere neus :') We weten ook niet van wie ik hem heb gekregen.

Hij had vroeger een mooie rode (tuin)broek, met daarop een rood/wit geblokt bloesje. Het hoofdje is bruin en het is geen teddybeer stof. Vroeger was ie meer opgevuld, tegenwoordig zijn enkel zn hoofd en zn broek gevuld. En ik heb als kind een gat in zijn achterhoofd geknipt! _O-
Zoiets, alleen dan een beer! http://i.marktplaats.com/00/s/NDgwWDY0M ... a/$_82.JPG

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:53

Guilty as charged! Ik ben 28 en ik heb nog steeds een heel knuffelarsenaal in bed (een stuk over 14), plus ik slaap altijd met een "doek" waar ik al sinds mijn 1e mee slaap

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:00

Mijn maatje hier-o :) ben overigens 17.

Afbeelding

Heb ook nog een hoop knuffels aan het voeteneind van mijn bed, denk een stuk of 10, alleen die gooi ik er altijd af als ik ga slapen omdat ik anders mijn voeten nergens kwijt kan.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:02

Ik ben 18 en ik slaap thuis nog iedere nacht met mijn kattenknuffel. Die heb ik op mijn 11e ongeveer gekregen van mijn ouders, omdat ik ziek was. En voor die tijd sliep ik altijd met een winnie the pooh knuffel :D

Eerst moest mijn knuffel altijd overal mee naar toe (naar plekken waar ik zou blijven slapen), maar nu doe ik dat niet meer omdat ik me er toch een beetje voor schaam.

Maar het voelt gewoon zo ''leeg'' als ik niks vast houd :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:04

Ik neem mijn knuffel altijd mee :P

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:06

Ik ben 34 en heb ook nog steeds mijn knuffelbeer bij me, inderdaad onder mijn arm zoals ik al eerder las hier :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:06

xPabloBokt schreef:

[ Afbeelding ]

Heb ook nog een hoop knuffels aan het voeteneind van mijn bed, denk een stuk of 10, alleen die gooi ik er altijd af als ik ga slapen omdat ik anders mijn voeten nergens kwijt kan.

Die van jou is zo te zien ook zo lekker afgeragd haha, de mijne is nog even 10x zo erg :Y)
Foto van ruim 12 jaar geleden: http://i58.tinypic.com/35klhlk.jpg
En nu net gemaakt:
Afbeelding _O-

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:14

Ghostattack schreef:
xPabloBokt schreef:

[ Afbeelding ]

Die van jou is zo te zien ook zo lekker afgeragd haha, de mijne is nog even 10x zo erg :Y)
Foto van ruim 12 jaar geleden: http://i58.tinypic.com/35klhlk.jpg
En nu net gemaakt:
[ Afbeelding ] _O-

Wat doen jullie je knuffels aan?! :wow: Toen ik oud genoeg was om het besef te krijgen dat mijn knuffels steeds lelijker zouden worden als ik er maar mee bleef knuffelen, heb ik mijn lievelingsknuffel (Konijntje) in het hoekje van mijn bed gezet. Zo was ze altijd bij me, maar bleef ze wel mooi :o :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:11

Heel veel mee slapen dus :p

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:26

Haha wat grappig dat er ook nog meerden zijn die toch nog met een knuffel slapen.
ik heb 2 beren, en een tijger :')