Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het moet een konijn voorstellen, maar inmiddels lijkt ze meer op een tsja... alien.
benangelique schreef:Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...
Bij gebrek aan een knuffel (als ik bv alleen handbagage mee neem op reis en er geen knuffel in pas) pak ik een kussentje of een handdoek of iets
Ik ben overigens 28. michelle___ schreef:Gelukkig ben ik niet de enige.
Slaap al zo lang als ik me kan herinneren met een knuffelbeertje. Hij is al een paar keer naar de berendokter geweest omdat z'n pluche uit z'n bips kwam. Maar kan ook echt geen nacht zonder slapen.

Ghostattack schreef:michelle___ schreef:Gelukkig ben ik niet de enige.
Slaap al zo lang als ik me kan herinneren met een knuffelbeertje. Hij is al een paar keer naar de berendokter geweest omdat z'n pluche uit z'n bips kwam. Maar kan ook echt geen nacht zonder slapen.
Oh ja de berendokter! Daar is de mijne ook nog geweest toen zijn arm eraf lag. Drama toen ik hen achter moest laten![]()
Als ik mijn beertje ooit nog ergens kan kopen, dan wil ik er sowieso 1 bij.. Helaas is het onbekend wat voor een beertje het is en waar die vandaan komt
Ghostattack schreef:michelle___ schreef:Gelukkig ben ik niet de enige.
Oh ja de berendokter! Daar is de mijne ook nog geweest toen zijn arm eraf lag. Drama toen ik hen achter moest laten![]()
Als ik mijn beertje ooit nog ergens kan kopen, dan wil ik er sowieso 1 bij.. Helaas is het onbekend wat voor een beertje het is en waar die vandaan komt
Reusje0504 schreef:Mijn schildpadknuffel kreeg ik in 1992 met mijn geboorte, altijd hebben mijn ouders spijt gehad geen tweede te hebben gekocht toen het nog kon. Ik heb altijd gedroomt van een tweede en 3 jaar geleden kwam ik hem gewoon tegen op marktplaats!! Nog helemaal in nieuwstaat! Natuurlijk direct gekocht en nu heb ik er dus eindelijk na al die jaren 2!!! Ze verschillen wel nogal van uiterlijk omdat de ene natuurlijk helemaal verknuffeld is, maar ik was echt intens gelukkig toen mijn extra schildpadje met de post thuis kwam!! Er is dus nog hoop haha
We weten ook niet van wie ik hem heb gekregen.

ben overigens 17. 

xPabloBokt schreef:Mijn maatje hier-oben overigens 17.
[ Afbeelding ]
Heb ook nog een hoop knuffels aan het voeteneind van mijn bed, denk een stuk of 10, alleen die gooi ik er altijd af als ik ga slapen omdat ik anders mijn voeten nergens kwijt kan.

Ghostattack schreef:xPabloBokt schreef:Mijn maatje hier-oben overigens 17.
[ Afbeelding ]
Heb ook nog een hoop knuffels aan het voeteneind van mijn bed, denk een stuk of 10, alleen die gooi ik er altijd af als ik ga slapen omdat ik anders mijn voeten nergens kwijt kan.
Die van jou is zo te zien ook zo lekker afgeragd haha, de mijne is nog even 10x zo erg
Foto van ruim 12 jaar geleden: http://i58.tinypic.com/35klhlk.jpg
En nu net gemaakt:
[ Afbeelding ]
Toen ik oud genoeg was om het besef te krijgen dat mijn knuffels steeds lelijker zouden worden als ik er maar mee bleef knuffelen, heb ik mijn lievelingsknuffel (Konijntje) in het hoekje van mijn bed gezet. Zo was ze altijd bij me, maar bleef ze wel mooi