xDenies schreef:Ik wil bij deze iedereen een hele hele hele dikke knuffel geven. Iedereen verdiend deze knuffel. Al is het maar omdat jullie het lezen, advies geven of voor je liefdesverdriet er durven uit te komen.
Nadat ik in 2012 van school was gewisseld (werd op de ene gepest, dus ging naar een andere
locatie) ontmoette ik een jongen die mij aandacht begon te geven op een manier waar ik heel
dankbaar voor was. En ik werd verliefd. Helaas ging het al vrij snel mis, maar ik heb er niet naar
gekeken en liet het maar over gaan. Andere meisjes zijn een hele belangrijke rol in zijn leven,
en naar zijn eigen zeggen had hij de bevestiging nodig van andere, dat hij goed genoeg was. Mijn
bevestiging was totaal niet belangrijk. Zo waren we een keer bij vrienden en riep hij 'hee lieverd',
waarop ik dus ja antwoordde. Maar kreeg gelijk; Nee! Niet jij! :l Apart .. raar .. En zo wel meerdere
keren. Tot ik een keer iets moest uitprinten, en dat ging via zijn laptop. Hij weigerde te komen om
mij te helpen dus ik als eigenwijsje ging zelf op zijn laptop en ging het zelf wel doen. Hij stond nog
aan, dus wat was het probleem? Maar zijn facebook stond ook nog open en er popte een gesprek
naar boven terwijl ik bezig was met Hotmail. En het was een gesprek met een ander meisje, en
er stonden zinnen in ... 'Ik mis je, ik wil je mooie hoofdje weer zien, wanneer spreken we af, ik
kan wel gaan als ik op school zit, ik denk steeds aan je', nou mijn hart brak ..
Ik heb hem verrot gescholden en de deur uit gezet (hij was vaak bij ons), een week later hebben
we het nog eens geprobeerd maar het was weg. De magie was weg, en ik had alleen maar afschuw
voor hem. Ik had het uitgemaakt.
We waren 11 maanden samen, heb het in november 2013 uitgemaakt.
Ik ben er maanden kapot van geweest, maar uiteindelijk ben ik er beter van geworden. Hij maakte
mij onbewust kapot.
Nog geen week later was hij weer terug bij zijn ex, waar hij over liegt. En nog steeds. Afgelopen maand
kreeg ik ineens een email met spijt er in ...
Ondertussen ben ik verliefd op een andere jongen, maar ik merk nu hoe erg ik kapot ben gemaakt. Ik durf een hoop dingen niet .. Ik ben bang voor reacties en ben gigantisch onzeker. Ik ben écht weg van
deze jongen maar ben zo bang dat het mis gaat. Ik verdraai alle woorden in mijn hoofd dat het lijkt alsof het niet wederzijds is (maar dat is het wel) ... man hoe gek kan je je zelf maken ...
Ik word gek van mezelf!
mijn post vak staat voor je open. wil je hier graag mee helpen!
maar gewoon eens wat met die jongen afspreken en dan kan je face to face met hem praten en dan kan jij kijken wat hij van jou vind en wie weet vraagt ie je wel voor een relatie.