Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 07:54

Ach weetje over dat het met de ander goed gaat en het zo leuk heeft zegt echt niet zoveel... hecht daar niet zoveel waarde aan..

Bij mij is het andersom.. ookal heeft hij de relatie verbroken ben ìk nu degene die naar vriendinnen gaat en uit wil en make up op mn gezicht smeert. Om me maar wat beter te voelen. Dat is mijn manier van mezelf opkrikken. Janken als het moet en weer overnieuw beginnen met wat ik nu nodig heb om me goed te voelen :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:20

Bij mij was, grof gezegd, de timing goed. Ik begon net met een nieuwe opleiding op een nieuwe school met een nieuwe klas. Dat is ontzettend goede afleiding, ga nu ook gewoon met klasgenootjes op stap enzo :)

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:16

hebben jullie ook wel eens een relatie stoker gehad die je zelf goed kent.
bijv. een vriendin ofzo?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:17

Bedoel je dan iemand die je relatie probeert stuk te maken?

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:20

Iolanthe schreef:
Bedoel je dan iemand die je relatie probeert stuk te maken?

ja maar dan iemand die jij zelf goed kent.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:30

Mijn zus heeft wel altijd laten merken dat ze mijn vriend "speciaal, of niet de goede keuze, oid" vond, maar ze heeft wel nooit geboycot :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:46

Ik wil bij deze iedereen een hele hele hele dikke knuffel geven. Iedereen verdiend deze knuffel. Al is het maar omdat jullie het lezen, advies geven of voor je liefdesverdriet er durven uit te komen.

Nadat ik in 2012 van school was gewisseld (werd op de ene gepest, dus ging naar een andere
locatie) ontmoette ik een jongen die mij aandacht begon te geven op een manier waar ik heel
dankbaar voor was. En ik werd verliefd. Helaas ging het al vrij snel mis, maar ik heb er niet naar
gekeken en liet het maar over gaan. Andere meisjes zijn een hele belangrijke rol in zijn leven,
en naar zijn eigen zeggen had hij de bevestiging nodig van andere, dat hij goed genoeg was. Mijn
bevestiging was totaal niet belangrijk. Zo waren we een keer bij vrienden en riep hij 'hee lieverd',
waarop ik dus ja antwoordde. Maar kreeg gelijk; Nee! Niet jij! :l Apart .. raar .. En zo wel meerdere
keren. Tot ik een keer iets moest uitprinten, en dat ging via zijn laptop. Hij weigerde te komen om
mij te helpen dus ik als eigenwijsje ging zelf op zijn laptop en ging het zelf wel doen. Hij stond nog
aan, dus wat was het probleem? Maar zijn facebook stond ook nog open en er popte een gesprek
naar boven terwijl ik bezig was met Hotmail. En het was een gesprek met een ander meisje, en
er stonden zinnen in ... 'Ik mis je, ik wil je mooie hoofdje weer zien, wanneer spreken we af, ik
kan wel gaan als ik op school zit, ik denk steeds aan je', nou mijn hart brak ..
Ik heb hem verrot gescholden en de deur uit gezet (hij was vaak bij ons), een week later hebben
we het nog eens geprobeerd maar het was weg. De magie was weg, en ik had alleen maar afschuw
voor hem. Ik had het uitgemaakt.
We waren 11 maanden samen, heb het in november 2013 uitgemaakt.

Ik ben er maanden kapot van geweest, maar uiteindelijk ben ik er beter van geworden. Hij maakte
mij onbewust kapot.

Nog geen week later was hij weer terug bij zijn ex, waar hij over liegt. En nog steeds. Afgelopen maand
kreeg ik ineens een email met spijt er in ...

Ondertussen ben ik verliefd op een andere jongen, maar ik merk nu hoe erg ik kapot ben gemaakt. Ik durf een hoop dingen niet .. Ik ben bang voor reacties en ben gigantisch onzeker. Ik ben écht weg van
deze jongen maar ben zo bang dat het mis gaat. Ik verdraai alle woorden in mijn hoofd dat het lijkt alsof het niet wederzijds is (maar dat is het wel) ... man hoe gek kan je je zelf maken ...

Ik word gek van mezelf!

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:40

xDenies schreef:
Ik wil bij deze iedereen een hele hele hele dikke knuffel geven. Iedereen verdiend deze knuffel. Al is het maar omdat jullie het lezen, advies geven of voor je liefdesverdriet er durven uit te komen.

Nadat ik in 2012 van school was gewisseld (werd op de ene gepest, dus ging naar een andere
locatie) ontmoette ik een jongen die mij aandacht begon te geven op een manier waar ik heel
dankbaar voor was. En ik werd verliefd. Helaas ging het al vrij snel mis, maar ik heb er niet naar
gekeken en liet het maar over gaan. Andere meisjes zijn een hele belangrijke rol in zijn leven,
en naar zijn eigen zeggen had hij de bevestiging nodig van andere, dat hij goed genoeg was. Mijn
bevestiging was totaal niet belangrijk. Zo waren we een keer bij vrienden en riep hij 'hee lieverd',
waarop ik dus ja antwoordde. Maar kreeg gelijk; Nee! Niet jij! :l Apart .. raar .. En zo wel meerdere
keren. Tot ik een keer iets moest uitprinten, en dat ging via zijn laptop. Hij weigerde te komen om
mij te helpen dus ik als eigenwijsje ging zelf op zijn laptop en ging het zelf wel doen. Hij stond nog
aan, dus wat was het probleem? Maar zijn facebook stond ook nog open en er popte een gesprek
naar boven terwijl ik bezig was met Hotmail. En het was een gesprek met een ander meisje, en
er stonden zinnen in ... 'Ik mis je, ik wil je mooie hoofdje weer zien, wanneer spreken we af, ik
kan wel gaan als ik op school zit, ik denk steeds aan je', nou mijn hart brak ..
Ik heb hem verrot gescholden en de deur uit gezet (hij was vaak bij ons), een week later hebben
we het nog eens geprobeerd maar het was weg. De magie was weg, en ik had alleen maar afschuw
voor hem. Ik had het uitgemaakt.
We waren 11 maanden samen, heb het in november 2013 uitgemaakt.

Ik ben er maanden kapot van geweest, maar uiteindelijk ben ik er beter van geworden. Hij maakte
mij onbewust kapot.

Nog geen week later was hij weer terug bij zijn ex, waar hij over liegt. En nog steeds. Afgelopen maand
kreeg ik ineens een email met spijt er in ...

Ondertussen ben ik verliefd op een andere jongen, maar ik merk nu hoe erg ik kapot ben gemaakt. Ik durf een hoop dingen niet .. Ik ben bang voor reacties en ben gigantisch onzeker. Ik ben écht weg van
deze jongen maar ben zo bang dat het mis gaat. Ik verdraai alle woorden in mijn hoofd dat het lijkt alsof het niet wederzijds is (maar dat is het wel) ... man hoe gek kan je je zelf maken ...

Ik word gek van mezelf!

mijn post vak staat voor je open. wil je hier graag mee helpen!
maar gewoon eens wat met die jongen afspreken en dan kan je face to face met hem praten en dan kan jij kijken wat hij van jou vind en wie weet vraagt ie je wel voor een relatie. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:47

We hebben gelukkig al meerdere keren afgesproken en delen een hoop met elkaar. Alleen ik ben zo iemand dat als je zes keer zegt; wat ben je aardig, en je één keer zegt; je bent een rotwijf. Die ene keer zwaarder telt dan de rest.
En via whatsapp is het zo moeilijk te pijlen hoe iets bedoeld word ..

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:49

xDenies schreef:
We hebben gelukkig al meerdere keren afgesproken en delen een hoop met elkaar. Alleen ik ben zo iemand dat als je zes keer zegt; wat ben je aardig, en je één keer zegt; je bent een rotwijf. Die ene keer zwaarder telt dan de rest.
En via whatsapp is het zo moeilijk te pijlen hoe iets bedoeld word ..

ik heb dat zelfde.
negatieve dingen vallen direct zwaarder en die 6x zeggen dat je lief bent ofzo tillen dat gevoel niet echt bepaald omhoog..

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:00

Jeetje xDenies! Dikke knuffel, mijn pb staat ook altijd open..

Vandaag een make over gedaan! Was toe aan wat nieuws dus meer dan 20 cm van me haar gehaald en donkerbruin geverfd. Zo nieuwe start, fris koppie!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:17

Whatsapp.. grootste boosdoener in relaties.. Die hele rot media als twitter, facebook enz. trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:26

Mee eens met bovenstaand.
Net zoals het laatst gezien op WhatsApp, al gauw word er beoordeeld over je negeert me etc. Daarom heb ik dat ook uit staan :=

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:32

Ik heb dat ook uitstaan, mijn vriend ook trouwens. soms zwaaaaar irritant vooral als je ruzie hebt want dan kan je dus niet zien of hij je negeert of niet haha, maar opzich geeft het wel heeel veel rust.

Ik ben lekker facebookloos, zorgde voor veel jaloezie en problemen en ben daar zo klaar mee.
Niet elkaar kunnen controleren oid, want serieus dat gebeurde bij ons en dan kreeg ik een boos telefoontje waarom ik iemand mijn nummer gaf haha.. :') :P

Nou heeel veel rust nu, maar ook zonder al die troep heb je natuurlijk ups en downs

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:32

Klopt helemaal! Heb ik zelf ook uit staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:36

Jja met FB had ik t ook, wilde mn exen 24/7 controleren etc. :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 07:47

Ooh dat is wel een goede haha. Facebook gebruik ik meer als fotoopslag..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:20

Bijna een jaar geleden ging mijn relatie na bijna drie jaar en klein jaar samenwonen uit.
De laatste tijd in de relatie voelde ik me al heel erg veel alleen.
Ongeveer een maand voordat ik het uitmaakte kwam hij ermee dat hij twijfels had over kinderen later (hij zei altijd dat hij kinderen wilde).

Ik was is Oktober 2013 net mijn baan kwijt toen hij me vertelde dat hij later geen kinderen wilde.
Ik ben toen bij hem weggegaan, met pijn in mijn hart.
Ik heb wat spullen ingepakt en ben weer terug naar mijn ouders gegaan.
Ik had er al vrij snel spijt van en wilde hem terug.
Hij bleef twijfelen en ben er maanden mee bezig geweest om iets te verzinnen.

In eerste instantie gingen we als vrienden uit elkaar.
Denk tot ongeveer Maart is dit toen gelukt (al zagen we elkaar niet vaak).
In februari zijn we een keer wezen karten en uitteten geweest.
Heel stom gebeurde er nog wat stoms die avond, dat gaf mij alleen maar meer hoop.
De laatste keer dat ik hem zag was eind februari. Ik merkte aan mezelf dat ik het nog niet aankon.

Nu wil ik nog niet eens meer met hem afspreken.
Hij is zo veranderd dat ik hem voor mijn gevoel toch niet meer ken.
Al vind ik het soms jammer dat het zo gelopen is ben ik blij dat ik toch die keuze heb gemaakt.

Ik viel trouwens 14 kilo af tijdens mijn liefdesverdriet.
Al heeft de sportschool wel een handje meegeholpen :P

En over stokers..
Zijn moeder deed het laatste jaar raar.
Toen ik met hem ging samenwonen is ze bezig geweest en hij heeft dat nooit doorgehad (knallende ruzie over gehad).
Weet niet precies wat ze heeft gedaan, maar erg vond ze het in ieder geval niet..

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:22

Veel sterkte iedereen.. Het is moeilijk een nieuwe kerel een kans te geven als je zo op je ziel getrapt bent.. eigenlijk moet je het wel doen :(:)

Ik heb gister weer een achterlijke actie uitgehaald |o Ik had ontzettend de behoefte aan een knuffel. En heb even met hem zitten knuffelen en ja.. van t 1 komt t ander.... Terwijl je er met je volle verstand bij bent hè :')

kan mezelf wel slaan. Maak het lekker nòg moeilijker voor jezelf :roll: >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:44

Woon je nog met hem samen Penp?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:52

lieveli schreef:
Woon je nog met hem samen Penp?

Ja...

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 10:59

Moeilijk penp, is 1 van jullie al op zoek naar een andere woonruimte?

Liefdesverdriet,pfff praat me er niet van.
Mn huidige relatie heeft de nodige ups en downs gehad.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 11:00

Ik ben opzoek naar een huisje..

Vanmorgen kreeg ik hele liefdes verklaringen.. Maar ja make it the cat wise. Is gewoon een opleving denk ik..

Hoedanook. Ik trek mn eigen plan verder...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:22

Kun je niet tijdelijk naar een vriendin? Mijn ex is weer terug naar zn moeder maar we woonden niet officieel samen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 15:56

Maar waarom wil je het niet weer proberen dan, PenP? dat heb ik even gemist